ken op in dat opzicht niemand persoonlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ken er maar 2 persoonlijk uit dit topic, voor de rest heeft niemand ooit een foto van mij gezien volgens mij.
* Dr.Droxz sleet Dracu mee naar buiten, en geeft haar een grote bak thee!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik rook niet maar vooruit
hahahah.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken op in dat opzicht niemand persoonlijk
wel met mensen van hier msn en zo
en foon nummer uitgewisseld ha ha
die thee doet het hem!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sleet Dracu mee naar buiten, en geeft haar een grote bak thee!
iederzijn dingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik rook niet maar vooruit
dat vind ik ook wel grappig, op 1 of andere manier heb je een beeld van mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah.
Alleen Lynda heeft mijn nummer, en Smokez natuurlijk!
Ik ben niet zo'n msnner, praat daar niet veel. Ik gebruik vaker mijn headset
om zo lekker te praten. Zeker met die pijn in mijn pols gebruik ik liever mijn stem ipv vingers/handen
Trouwens ook wel leuk, ik praat nogal eens met WL, en zo zag ik maar weer dat er heel iemand anders
achter een naam zit als je vaak denkt
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alleen Lynda heeft mijn nummer, en Smokez natuurlijk!
valt best mee toch ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Dracu en ik smsen soms wat af.. net als msn midden in de nacht..
niet goed
weg kwijt? helpen zoeken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:30 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben nieuw, ken nog niemand. ben mijn weg al kwijt
hijs van het padje afquote:
Goed plan! En hoe is je thee? Mijn "Droxz special" is goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die thee doet het hem!
tis wel lekker buiten
zullen we hier blijven?
moet je wel zeggen wat je dan kwijt bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef TheClown1 het volgende:
soms is het handig in de juiste richting gestuurd te worden.
Je hoeft toch niet mee te roken buiten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
iederzijn dingliever op een andere manier de tijd doden
zijn we al weer terug dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet mee te roken buiten?
Inderdaad, je hebt toch een beeld van iemand, maar b.v geen stem of naam erbij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel grappig, op 1 of andere manier heb je een beeld van mensen
vind ik ook met je "echte" naam dat klopt dan vaak ook niet
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt best mee toch ha ha
naast mij snapt het inmiddels als ik zeg dat ik met lyn op msn ben
Nee nee nee!quote:
Rechtdoor, bij de afslag links dan rechts dan linksachteruit en weg volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef TheClown1 het volgende:
soms is het handig in de juiste richting gestuurd te worden.
dan is het goed, vind het echt lekker buiten en de thee smaakt goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Maar iemand had een opmerking over de tijd doden en roken, moest ik even antwoord op geven
Daarom eens een meeting houden denk ikquote:
ik moest echt weer lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Rechtdoor, bij de afslag links dan rechts dan linksachteruit en weg volgen
* lynda belt droxz.. hey je heb vertraging schiet op ik sta te wachten en heb koude handen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt toch een beeld van iemand, maar b.v geen stem of naam erbij.
Daarom vond ik er het leuk Lynda te zien en te spreken op station "X", op "Y" tijd
whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt toch een beeld van iemand, maar b.v geen stem of naam erbij.
Daarom vond ik er het leuk Lynda te zien en te spreken op station "X", op "Y" tijd
je weet dat ik het weer eens niet snap hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
[..]
is maar goed ook anders gaan ze straks nog raar denken
Doet me denken aan de mp3tje van die tom tomquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
niks gehad ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de mp3tje van die tom tom(heb ik je gestuurd toch?)
nou weet ik waar ik fout ging. ik ging links in plaats van rechts en kwam bij die politie gast uit teheranquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |