Nog eventjes en dan heb je weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
ik ben aan het aftellen nog een kwartier!
Snap je nu waarom dit topic de titel "GRTDOJW" heeft?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
je moet echt veel tijd hebben als je 10000 posts hier hebt.holy shiznit
Doei doei dame, fijn weekend hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
doei dracu, prettig weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
Ruilen, heb hier ook een KUT collega hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef TheClown1 het volgende:
mijn collega's maken me prikkelbaar.mijn bad. foutje bedankt.
Prettig weekend Dracu!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
Nou van de strand wandeling ga je dus helemaal moe wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb honger en er is niets lekkers te eten in huis.. pallmall sigaretten zijn niet te roken maar me marlboro's zijn al op..
Eigenlijk zou ik dus ff naar de super moeten fietsen.. maar van die 5 hele minuten word je moe
Serieus je bent er toch niet zo'n 1 die continu moet praten...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
het vreemde is dat mijn collega te stil is. ik vind dat eng. ik moet contact hebbe.het kantoor is te groot om stil te zjin. je kunt toch lullen en typen tegelijk. is tog niet zo moeilijk.
ps
als de kut van je collega niet haar visdag heeft stuur naar grun aub
Het is wel lekker weer buiten hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb honger en er is niets lekkers te eten in huis.. pallmall sigaretten zijn niet te roken maar me marlboro's zijn al op..
Eigenlijk zou ik dus ff naar de super moeten fietsen.. maar van die 5 hele minuten word je moe
Ja en? Dat wilt toch niet zeggen dat je collega daar ook behoefte aan heeft? Men... ik zou ook knetter gek worden als een collega de hele dag met mij zou proberen te pratenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef TheClown1 het volgende:
ik studeer rechten. ben constant aan het schrijven dan wel aan het lullen. het is mijn baan.
Het is een gozerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
het vreemde is dat mijn collega te stil is. ik vind dat eng. ik moet contact hebbe.het kantoor is te groot om stil te zjin. je kunt toch lullen en typen tegelijk. is tog niet zo moeilijk.
ps
als de kut van je collega niet haar visdag heeft stuur naar grun aub
Ja zeker weten!quote:
Dat was je gisteren ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik slaap nog voor 3/4 ja!
Ben gewoon lui vandaag en ik ben er trots op![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou van de strand wandeling ga je dus helemaal moe worden
Ik ook, even uitwaaien enzoquote:
Gister had ik een kater en was ik naar de klotequote:
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Gister had ik een kater en was ik naar de klote
en toen toch nog gewerkt vandaag de heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dag vrij!
de mazzel Bellerquote:
Anders ik wel, ik heb nog geen moer gedaan vandaag... en krijg er nog geld voor ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik slaap nog voor 3/4 ja!
Ben gewoon lui vandaag en ik ben er trots op![]()
Prettig weekend Beller!quote:
altijd handig helemaal voor de vrijdag toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik heb nog geen moer gedaan vandaag... en krijg er nog geld voor ook
Lijkt me wel gezellig met zo'n groep GRTDOJW!quote:
klinkt als een plan ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig met zo'n groep GRTDOJW!
Dat dan weer wel, maar de verveling.... slaat..... toe.... en dat is minder leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
altijd handig helemaal voor de vrijdag toch?
Het leuke is dat ons moederbedrijf in Israel zit, die hebben op vrijdag weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
daar zijn vrijdagen dan ook voor. je bent op kantoor.je doet nix en einde van de dag heb je daar nog geld voor gekregen ook
een GRTDOJW meeting? klinkt gezelligquote:
wat zullen we gaan doen om daar verandering in te brengen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar de verveling.... slaat..... toe.... en dat is minder leuk
Zeker weten!quote:
Ookal doe ik hier niet veel op vrijdag, ik moet er wel zijn zeg maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
een GRTDOJW meeting? klinkt gezellig
doe we allemaal onder werktijd, want dan doen we toch niks
ja da's wat anders als ff bij elkaar in fotoboek kijken ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten!
Eigenlijk gewoon eens met een groep afspreken, zou wel leuk zijn om de gezichten er eens bij te zien
Geen idee... zo maar weer even roken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zullen we gaan doen om daar verandering in te brengen?
Inderdaad! Ik ken er maar 2 persoonlijk uit dit topic, voor de rest heeft niemand ooit een foto van mij gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's wat anders als ff bij elkaar in fotoboek kijken ha ha
ha ha ik rook niet maar vooruitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee... zo maar weer even roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |