Bijna nooit neequote:
Hmm dat is wel minder danquote:
Groningenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef TheClown1 het volgende:
vanavond eerst de topper van het noorden. we zien dan wel verder voor ajax en psv
Dude dat mag je wel, natuurlijk mag je datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:10 schreef TheClown1 het volgende:
ok, mag mtv niet noemen.dat kan ik me voorstellen maar waarom mag ik de plaats waar ik woon niet noemen?
No problem manquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef TheClown1 het volgende:
mijn collega's maken me prikkelbaar.mijn bad. foutje bedankt.
Nog eventjes en dan heb je weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
ik ben aan het aftellen nog een kwartier!
Snap je nu waarom dit topic de titel "GRTDOJW" heeft?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
je moet echt veel tijd hebben als je 10000 posts hier hebt.holy shiznit
Doei doei dame, fijn weekend hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
doei dracu, prettig weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
Ruilen, heb hier ook een KUT collega hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef TheClown1 het volgende:
mijn collega's maken me prikkelbaar.mijn bad. foutje bedankt.
Prettig weekend Dracu!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten!
Nou van de strand wandeling ga je dus helemaal moe wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb honger en er is niets lekkers te eten in huis.. pallmall sigaretten zijn niet te roken maar me marlboro's zijn al op..
Eigenlijk zou ik dus ff naar de super moeten fietsen.. maar van die 5 hele minuten word je moe
Serieus je bent er toch niet zo'n 1 die continu moet praten...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
het vreemde is dat mijn collega te stil is. ik vind dat eng. ik moet contact hebbe.het kantoor is te groot om stil te zjin. je kunt toch lullen en typen tegelijk. is tog niet zo moeilijk.
ps
als de kut van je collega niet haar visdag heeft stuur naar grun aub
Het is wel lekker weer buiten hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb honger en er is niets lekkers te eten in huis.. pallmall sigaretten zijn niet te roken maar me marlboro's zijn al op..
Eigenlijk zou ik dus ff naar de super moeten fietsen.. maar van die 5 hele minuten word je moe
Ja en? Dat wilt toch niet zeggen dat je collega daar ook behoefte aan heeft? Men... ik zou ook knetter gek worden als een collega de hele dag met mij zou proberen te pratenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef TheClown1 het volgende:
ik studeer rechten. ben constant aan het schrijven dan wel aan het lullen. het is mijn baan.
Het is een gozerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
het vreemde is dat mijn collega te stil is. ik vind dat eng. ik moet contact hebbe.het kantoor is te groot om stil te zjin. je kunt toch lullen en typen tegelijk. is tog niet zo moeilijk.
ps
als de kut van je collega niet haar visdag heeft stuur naar grun aub
Ja zeker weten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |