Dat was je gisteren ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik slaap nog voor 3/4 ja!
Ben gewoon lui vandaag en ik ben er trots op![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou van de strand wandeling ga je dus helemaal moe worden
Ik ook, even uitwaaien enzoquote:
Gister had ik een kater en was ik naar de klotequote:
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Gister had ik een kater en was ik naar de klote
en toen toch nog gewerkt vandaag de heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dag vrij!
de mazzel Bellerquote:
Anders ik wel, ik heb nog geen moer gedaan vandaag... en krijg er nog geld voor ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik slaap nog voor 3/4 ja!
Ben gewoon lui vandaag en ik ben er trots op![]()
Prettig weekend Beller!quote:
altijd handig helemaal voor de vrijdag toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik heb nog geen moer gedaan vandaag... en krijg er nog geld voor ook
Lijkt me wel gezellig met zo'n groep GRTDOJW!quote:
klinkt als een plan ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig met zo'n groep GRTDOJW!
Dat dan weer wel, maar de verveling.... slaat..... toe.... en dat is minder leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
altijd handig helemaal voor de vrijdag toch?
Het leuke is dat ons moederbedrijf in Israel zit, die hebben op vrijdag weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
daar zijn vrijdagen dan ook voor. je bent op kantoor.je doet nix en einde van de dag heb je daar nog geld voor gekregen ook
een GRTDOJW meeting? klinkt gezelligquote:
wat zullen we gaan doen om daar verandering in te brengen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar de verveling.... slaat..... toe.... en dat is minder leuk
Zeker weten!quote:
Ookal doe ik hier niet veel op vrijdag, ik moet er wel zijn zeg maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
een GRTDOJW meeting? klinkt gezellig
doe we allemaal onder werktijd, want dan doen we toch niks
ja da's wat anders als ff bij elkaar in fotoboek kijken ha haquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten!
Eigenlijk gewoon eens met een groep afspreken, zou wel leuk zijn om de gezichten er eens bij te zien
Geen idee... zo maar weer even roken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zullen we gaan doen om daar verandering in te brengen?
Inderdaad! Ik ken er maar 2 persoonlijk uit dit topic, voor de rest heeft niemand ooit een foto van mij gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's wat anders als ff bij elkaar in fotoboek kijken ha ha
ha ha ik rook niet maar vooruitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee... zo maar weer even roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |