De regels zijn best vaag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
die regel was dus niet bekend bij Amanda en Brian, ja als je het zo brengt kun je altijd wel onder de regels uit.
Je doet iets wat niet mag, houd je van de domme, en vraagt achteraf of dat echt niet mag, krijg je een brief met rege luitleg.
dat de scheidingslijnen over wat nou precies persoonlijk bezit is, aan het vervagen is. Daarom even een reminder ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:49 schreef avonne het volgende:
Wat stond er precies in de brief?
"Dus ik maak net die andere open ..." . Lijkt mij overduidelijk. Maar ook een gebed zonder end, dus ga ik me er niet sappel om maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje gevonden, Amanda heeft de brieven opengemaakt.
daarom moet amanda ook winnen van mijquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje gevonden, Amanda heeft de brieven opengemaakt.
Brieven van Claire opengemaakt.
Bedankt Roevka.![]()
ze zijn allang blij dat Amanda niet schreeuwend en tierend bij de redactie zit, maar gewoon lekker in dat huis tekeer gaat. Ze voorkomen maar al te graag een Amanda op kantoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dus ik maak net die andere open ..." . Lijkt mij overduidelijk. Maar ook een gebed zonder end, dus ga ik me er niet sappel om maken.
Prima voor het spel, maar dan wel consequent boetes uitdelen en niet de regels weer gaan veranderen in het voordeel van.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daarom moet amanda ook winnen van mij
ze is zo heerlijk eerlijk oneerlijk
quote:Amanda en Brian nemen de brief mee naar buiten. Brian denkt dat de brief geschreven is naar aanleiding van zijn actie om een verscheurde brief van Claire uit de prullenbak te vissen. Nu weet hij dus dat dit een legitieme actie van hem was, want de Tilburgse had haar post niet zo rond moeten laten slingeren. Brian weet ook dat er een hele stapel post van Huub in zijn kledingkast ligt. Als Jaap gelijk heeft dat post in de la moet liggen en nergens anders, is Huubs post niet veilig voor spion Brian…
er is maar 1 regelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prima voor het spel, maar dan wel consequent boetes uitdelen en niet de regels weer gaan veranderen in het voordeel van.....
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en ik zal de ergernis maar bij mezelf zoekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
er is maar 1 regel
en dat staat in het contract van de bewoners
de redaktie bepaald de regels
anders was de show al maanden geleden overleden
dat zou ik schandalig vinden, waar moet je dan je post bewaren? Netjes bij elkaar in de kast is in mijn ogen geen "rondslingeren"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog gekker dus, wat een debielo's ook bij VV.
[..]
Ging volgens mij niet over de klerenkast maar kast in de chill of private waar ook nog post van Lieke lag.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Absurd. Dat zou dus betekenen dat je in het kader van een legitieme actie (post die niet in een la ligt is geen persoonlijk bezit) een illegale actie (in elkanders kasten tussen het perssoonlijk bezit neuzen) kunt rechtvaardigen. Zo lust ik er nog wel een. Of eigenlijk niet.
Voor mij was het en onduidelijk brief. Ze moesten van elkaars brieven afblijven. En werden daarnaast gewaarschuwd voor rondslingerende post. Ik heb niet begrepen dat het daardoor legitiem werd om deze aan elkaar te plakken en dan te lezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Absurd. Dat zou dus betekenen dat je in het kader van een legitieme actie (post die niet in een la ligt is geen persoonlijk bezit) een illegale actie (in elkanders kasten tussen het perssoonlijk bezit neuzen) kunt rechtvaardigen. Zo lust ik er nog wel een. Of eigenlijk niet.
Blijkt uit het door Beequeen geposte VV-berichtje dat het dus wel legitiem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:24 schreef akveor het volgende:
Voor mij was het en onduidelijk brief. Ze moesten van elkaars brieven afblijven. En werden daarnaast gewaarschuwd voor rondslingerende post. Ik heb niet begrepen dat het daardoor legitiem werd om deze aan elkaar te plakken en dan te lezen.
Oorbel gooien door Huub en oogpotlood gebruiken door Liekequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
Waarom hebben Brian en Amanda geen ton boete gekregen!!!!!!?????? Wat een contrast met het gooien van een oogpotlood!
Tnx. Die post had ik helemaal gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt uit het door Beequeen geposte VV-berichtje dat het dus wel legitiem is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
Is die brief over de brieven vandaag gekomen?
Daarnet jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
Is die brief over de brieven vandaag gekomen?
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hier het filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=J1hKxkCRRI4&eurl=http
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel meequote:
Sterker: hij waant zich al professioneel dichter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Brain steeds zeggen in het filmpje: OP EN BLOOT (moet natuurlijk open en bloot zijn) wat een analfabeet! en dat wil dichter worden....
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel mee
dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel mee
Dat Brian in de finale moest ,heeft Jaap duidelijk een paar keer gezegd.Dus moest Amanda er ook bij.Brian heeft een aparte status omdat hij de enige miljonair van het eerste uur is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.
Is het mogelijk dat iedereen allang weet hoe het spel aan het eind komt, weet iedereen allang dat het geen nut heeft om tegen Brian en Amanda te gaan spelen aangezien die zonder meer in de finale moeten zitten?
De overige 3 moeten nog even wat dagen doen alsof ze het spel zitten, Jaap en Huub zullen een redelijk goede vergoeding krijgen voor gedane arbeid en Claire ook een leuk zakcentje.
Het is volgens mij één grote act geworden!
Een paar maanden terug stopte bv. Huub met ik begin de dag met een dansje, dat was pal na een overleg, langdurig overleg met achter waar hij giga chagerijnig terug van kwam.
Hij is toen dagenlang chagerijnig geweest en dat bevestigde het gevoel wat ik allang had.
Huub, Jaap en Claire zijn niks meer dan marjonetten net als de gastspelers.
Kom je daar nu pas achter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.
Is het mogelijk dat iedereen allang weet hoe het spel aan het eind komt, weet iedereen allang dat het geen nut heeft om tegen Brian en Amanda te gaan spelen aangezien die zonder meer in de finale moeten zitten?
De overige 3 moeten nog even wat dagen doen alsof ze het spel zitten, Jaap en Huub zullen een redelijk goede vergoeding krijgen voor gedane arbeid en Claire ook een leuk zakcentje.
Het is volgens mij één grote act geworden!
Een paar maanden terug stopte bv. Huub met ik begin de dag met een dansje, dat was pal na een overleg, langdurig overleg met achter waar hij giga chagerijnig terug van kwam.
Hij is toen dagenlang chagerijnig geweest en dat bevestigde het gevoel wat ik allang had.
Huub, Jaap en Claire zijn niks meer dan marjonetten net als de gastspelers.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dewas voor het 'flateusse' remember
![]()
Ja STAP, viel mij ook al op
Nee, dat Brian moet winnen wist ik al veel langer, denk ca. vanaf maand 2 of 3, ooit vernomen van iemand die daar achter werkte.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaam je je daar nog voor.? Ik lag in een deuk want preciezer kon de omschijving niet zijn
je heb ut over hupert en claire ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef STAP01 het volgende:
En waar is het trailertrash/tuig/getijsem/idioten eigenlijk?
en omdat hij een goeie tv kop heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat Brian in de finale moest ,heeft Jaap duidelijk een paar keer gezegd.Dus moest Amanda er ook bij.Brian heeft een aparte status omdat hij de enige miljonair van het eerste uur is.
Ja je moet ervan houden.De enige knappe man daar was Nicolaas en ik heb er nog een gezien tijdens de verbouwing .quote:
Teut? Straalbezopen!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef Margo37 het volgende:
Voor wie Palma gisteravond gemist heeft, behoorlijk teut volgens mij![]()
http://www.clipser.com/watch_video/125043
http://www.clipser.com/watch_video/125084
Daar komt het in feite wel op neer. Voor nu. Denk dat de regels weer veranderen als post van Brian en/of Amanda op deze manier door de anderen zou worden bemachtigd. Maar dat gebeurt niet, aangezien Brian en Amanda hun belangrijkste post verbranden. Paranoia pays of ...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Kort maar krachtig dus: Post die in het huis ligt, mag geopend en gelezen worden door anderen?
Eigenlijk is het toch te zot voor woorden dat we dit allemaal heel gewoon vinden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt het in feite wel op neer. Voor nu. Denk dat de regels weer veranderen als post van Brian en/of Amanda op deze manier door de anderen zou worden bemachtigd. Maar dat gebeurt niet, aangezien Brian en Amanda hun belangrijkste post verbranden. Paranoia pays of ...
Het is imo meer een kwestie van berusting in een situatie waar je toch geen zak aan verandert, hoe hoog je ook springt. Het is zoals het is. Helaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:35 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het toch te zot voor woorden dat we dit allemaal heel gewoon vinden?
Erger nog: zelf doen ze er alles aan om te voorkomen dat een ander hun post kan lezen, want post waar ook maar één zin in staat die eventueel tegen ze gebruikt zou kunnen worden, wordt direct tot brandstof voor de buitenhaard gepromoveerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te zot voor woorden dat we dit allemaal heel gewoon vinden?
Ja, maar het blijft toch doodzonde dat zo'n leuk concept verziekt wordt door een redactie die bestaat uit onderwereldtuig?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo meer een kwestie van berusting in een situatie waar je toch geen zak aan verandert, hoe hoog je ook springt. Het is zoals het is. Helaas.
Had ik ook, nu nergens ruis meerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:41 schreef Desii het volgende:
Ik heb een enorme ruis op stream 3...
edit: en nu een SL op alles
Absoluut. Het concept is totaal vernaggeld door incompetentie en vooringenomenheid. En, als je eenmaal begint met het buigen van de regels ten faveure van je favorieten, is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:39 schreef mazaru het volgende:
Ja, maar het blijft toch doodzonde dat zo'n leuk concept verziekt wordt door een redactie die bestaat uit onderwereldtuig?
Het had zo mooi kunnen zijn
Ik kijk nog liever naar een dood blaadje in de hegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef T-lex het volgende:
B&A zorgen op de streamlock voor actie.
Goed bezig hé...zelfs tijdens een SL maken ze tv..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een dood blaadje in de heg
Ze zijn geweldig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed bezig hé...zelfs tijdens een SL maken ze tv..![]()
Er is toch een wereld van verschil tussen in beeld zijn en tv makenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed bezig hé...zelfs tijdens een SL maken ze tv..![]()
Wacht maar een weekje tot de uitzending dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch een wereld van verschil tussen in beeld zijn en tv maken
Ze waren aan het spelen met een bal in de tuinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd wat Amanda en Brian uitvoeren tijdens de streamlock. En vooral: hoe jullie dat zien?
eeej woon jij in mijn stadje!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn geweldig!
Gisteren was hier de uitreiking van de Geuzenpenning, ik had ze daar eigenlijk wel verwacht.
Zulke mensen moeten heilig verklaard worden, ik zal eens naar de paus schrijven
Ze trapten een balletje en liepen bij de vijver (we hadden beeld op de tuin). Nu beeld op de keien in de vijver.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd wat Amanda en Brian uitvoeren tijdens de streamlock. En vooral: hoe jullie dat zien?
Heb nog niet gegeten dus krijg er trek van...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef petraa het volgende:
Wat een lieve eendjes!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:02 schreef Leandra het volgende:
DGK prestenteert... de nieuwe spelshow WTF?? FTD!!
[ afbeelding ]
* What The Fuck?? Find The Duck!!
Ik denk een bezichtiging. José zei dat ze het huis netjes moesten houden, vanochtend is ook de vloer weer eens schoongemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
Waarom eigenlijk een SL, is dat duidelijk?
YES! Een rematch en dit keer gaat Brian downquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Dementor het volgende:
Die Yui is er?!
Die verwacht elk moment een scheenbeen in z'n nek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
Yuri zit er niet op zijn gemak
Nee vind je het gek,hij moet Brian komen schoon praten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
Yuri zit er niet op zijn gemak
Wat een lief guitig hoofd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Er hangt een wat ongemakkelijk sfeertje.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook meteen, die komt die natrap goedpratenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
Yuri zal alles van de heilige wel goed komen praten.
Iets zegt me dat De Librije Hans ook niet zo lekker vond.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef mootie het volgende:
Hans vond het eten bij De Librije niet lekker, zijn vrouw lustte 4 van de 8 gerechten niet.
Cap!!!!quote:
FOK!??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:10 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt weer de schuld en Fok.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:11 schreef mootie het volgende:
Yuri: Jij denk toch niet dat je winnaar bent????
Brian: Euh nee...
Ik stream nietquote:
Die zagen allemaal al dat hij kansloos was?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Yuri had voor de wedstrijd al 10.000 steunbetuigingen gehad
"Je moet wel begrijpen dat we tv maken, snap je."quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef Leandra het volgende:
Hans zegt dat het andersom ook had kunnen gebeuren en Amanda grijpt haar kans weer om er ff dom tussendoor te blaten over de media en Brian, Brian, Brian...
Laat me raden, Amanda??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
"Je moet wel begrijpen dat we tv maken, snap je."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |