Tnx. Die post had ik helemaal gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt uit het door Beequeen geposte VV-berichtje dat het dus wel legitiem is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
Is die brief over de brieven vandaag gekomen?
Daarnet jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
Is die brief over de brieven vandaag gekomen?
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hier het filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=J1hKxkCRRI4&eurl=http
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel meequote:
Sterker: hij waant zich al professioneel dichter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Brain steeds zeggen in het filmpje: OP EN BLOOT (moet natuurlijk open en bloot zijn) wat een analfabeet! en dat wil dichter worden....
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel mee
dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk is omdat er verder 0 ophef over is. Huub en Jaap schijnen het ook allemaal wel een beetje te geloven en doen er verder niet al te veel mee
Dat Brian in de finale moest ,heeft Jaap duidelijk een paar keer gezegd.Dus moest Amanda er ook bij.Brian heeft een aparte status omdat hij de enige miljonair van het eerste uur is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.
Is het mogelijk dat iedereen allang weet hoe het spel aan het eind komt, weet iedereen allang dat het geen nut heeft om tegen Brian en Amanda te gaan spelen aangezien die zonder meer in de finale moeten zitten?
De overige 3 moeten nog even wat dagen doen alsof ze het spel zitten, Jaap en Huub zullen een redelijk goede vergoeding krijgen voor gedane arbeid en Claire ook een leuk zakcentje.
Het is volgens mij één grote act geworden!
Een paar maanden terug stopte bv. Huub met ik begin de dag met een dansje, dat was pal na een overleg, langdurig overleg met achter waar hij giga chagerijnig terug van kwam.
Hij is toen dagenlang chagerijnig geweest en dat bevestigde het gevoel wat ik allang had.
Huub, Jaap en Claire zijn niks meer dan marjonetten net als de gastspelers.
Kom je daar nu pas achter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ga wat raars zeggen waarschijnlijk.
Is het mogelijk dat iedereen allang weet hoe het spel aan het eind komt, weet iedereen allang dat het geen nut heeft om tegen Brian en Amanda te gaan spelen aangezien die zonder meer in de finale moeten zitten?
De overige 3 moeten nog even wat dagen doen alsof ze het spel zitten, Jaap en Huub zullen een redelijk goede vergoeding krijgen voor gedane arbeid en Claire ook een leuk zakcentje.
Het is volgens mij één grote act geworden!
Een paar maanden terug stopte bv. Huub met ik begin de dag met een dansje, dat was pal na een overleg, langdurig overleg met achter waar hij giga chagerijnig terug van kwam.
Hij is toen dagenlang chagerijnig geweest en dat bevestigde het gevoel wat ik allang had.
Huub, Jaap en Claire zijn niks meer dan marjonetten net als de gastspelers.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dewas voor het 'flateusse' remember
![]()
Ja STAP, viel mij ook al op
Nee, dat Brian moet winnen wist ik al veel langer, denk ca. vanaf maand 2 of 3, ooit vernomen van iemand die daar achter werkte.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaam je je daar nog voor.? Ik lag in een deuk want preciezer kon de omschijving niet zijn
je heb ut over hupert en claire ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef STAP01 het volgende:
En waar is het trailertrash/tuig/getijsem/idioten eigenlijk?
en omdat hij een goeie tv kop heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat Brian in de finale moest ,heeft Jaap duidelijk een paar keer gezegd.Dus moest Amanda er ook bij.Brian heeft een aparte status omdat hij de enige miljonair van het eerste uur is.
Ja je moet ervan houden.De enige knappe man daar was Nicolaas en ik heb er nog een gezien tijdens de verbouwing .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |