Is dat zo? Bij mij gaf hij vanochtend aan dat hij 65mb wasquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Jovatov het volgende:
Het duurt wel ontzettend lang om te downloaden, logisch natuurlijk, maar toch.
Is hij ook, maar hij is nu toch echt al driekwartier bezig met downloaden, hij staat nu wel op 90% dus nu duurt het niet lang meer...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mij gaf hij vanochtend aan dat hij 65mb was.
Zal je zien, zit ik dalijk nog met een niet-werkende pcquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef bees het volgende:
hoera na ruim 2,5 uur instaleren (op een 1.87 dual core, 2 gbram) is het dan eindelijk zover....
het draait! moest alleen mijn geluidskaart ff opnieuw instaleren...
vista draait nu veel soepeler!!!!!
Ik heb 64-bit Ultimate en sinds gisteravond al de SP1quote:Op woensdag 16 april 2008 16:53 schreef robinmos het volgende:
Ik zie hem nog steeds niet bij mijn windows update..
Heb gewoon legale windows enzo. Kan 't misschien komen dat de 64-bit versie later verschijnt ofzo?
Duurt ff in het begin ja... Maar ik heb hem nu ook!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:59 schreef crossover het volgende:
De gedownloade versie bleef steken vlak na het beginIn dat procesbalkje kwam het gewoon niet meer verder
Toen ik op annuleren drukte gebeurde er ook niks, dus pc opnieuw op moeten starten.
(32 bit vista home premium)
Edit: Inmiddels geinstalleerd, het is wel sneller ja
Het is ook echt een verschil van dag en nacht, Windows XP en Vista.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef Edwinuss het volgende:
tvp. Heb Vista gekregen van huisgenoot omdat ze er niet mee om kon gaan
Net even gedaan na je post met afsluiten. Scheelt 2 a 3 seconden. :pquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iemand die daadwerkelijk de snelheid geklokt heeft, of zegt iedereen op gevoel dat het sneller gaat?
Ik heb hem maar 45 minuten getest ofzo. File tranfers zouden sneller gaan, heb het nog niet gemerkt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iemand die daadwerkelijk de snelheid geklokt heeft, of zegt iedereen op gevoel dat het sneller gaat?
Net als bij XP, staat het bij de eigenschappen van je pcquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe kan je checken of SP1 goed geinstalleerd is? Zie nergens SP1 staan ofzo.
quote:
Wellicht kan ik straks testen, als ik m'n systeem terug heb en ze hebben de install eraf gegooid...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Net even gedaan na je post met afsluiten. Scheelt 2 a 3 seconden. :p
Vind SP1 icm met Ultimate erg lekker werken, voor mij een grote verbetering ookal is me laptop zo goed al nieuwquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
Dan ga ik Ultimate maar eens proberen. Die ligt hier al bijna een jaar orgineel in de kast. Nog niet gebruikt. Kan ik nu wel gaan proberen met SP1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |