Ik vind het best normaal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die mensen die dat hier zo zeggen is dat nou echt of zijn jullie gewoon aan het meedoen met de TS? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord en snap ook niet waarom je dat ooit zou willen doen. Het is smerig en hoe wil je dat "fijn" doen? Op het aanrecht klimmen, je broek laten zakken en je vast houden aan het keukenkastje?![]()
Je hangt je lul gewoon boven de wasbak, dat is heel fijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die mensen die dat hier zo zeggen is dat nou echt of zijn jullie gewoon aan het meedoen met de TS? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord en snap ook niet waarom je dat ooit zou willen doen. Het is smerig en hoe wil je dat "fijn" doen? Op het aanrecht klimmen, je broek laten zakken en je vast houden aan het keukenkastje?![]()
TS bedoeld een wasbak/tafel in je slaapkamer of badkamer en niet de spoelbak in het aanrecht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Vrouwen zijn sowieso geen echte mannen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
TS bedoeld een wasbak/tafel in je slaapkamer of badkamer en niet de spoelbak in het aanrecht.
En hoezo is het smerig? Zeker als je de kraan door laat lopen zie ik het pronbleem niet, of lik je soms elke ochtend even de wastafel leeg?
Mannen die dit vies vinden zijn gene echte mannen, en vrouwen die dit vies vinden ook niet.
tsjonge jij snap ook niks hequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Sommige mannen zijn daarentegen wel net echte vrouwen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:32 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso geen echte mannen...
Je gaat het ook proberen?quote:
Nope... evenwicht bewaren is niet mijn dingquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:09 schreef DroogDok het volgende:
Je gaat het ook proberen?
Mwoah... bij een wc moet je door de knieën of gaan zitten, wil je niet te veel spetteren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef Robin__ het volgende:
In de wasbak pissen als er een wc in dezelfde ruimte is is nogal nutteloos :S
Die in de keuken is van metaal. Als ik daar in pis gaan de buren klagen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:15 schreef NED het volgende:
Even voor mijn eigen beeldvorming....... gaat het hier nu om een wasbak in de badkamer?
Of om de wasbak in de keuken?
Ik pis overigens overal in
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik was ook eens in de sportschool. En daar hebben ze zo'n kolen sauna. Had 1 of andere zeikmongool over die kolen staan pissen. Gevolg was dat iedereen onder de 16 jaar 4 maanden niet meer in die kleedkamer mocht.
I kill you!quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 05:18 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik heb de gewoonte om mijn mijn kleine boodschappen vaak in de wasbak te doen. Het is echt een gewoonte geworden, we hebben boven gewoon een toilet maar daar maak ik dan geen gebruik van.
Nu heb ik eens ruzie gekregen met mijn ouders, ik was vergeten de vlekken weg te poetsen.![]()
Meestal doe ik dat nu met een handdoek, voor straf leg ik die nu weer bovenaan de stapel als ik weet dat mijn moeder zich gaat douchen.![]()
Heb jij deze (vreemde?) gewoonte ook?
Bedankt voor de antwoorden!!!
Zoals Herman Finkers:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:11 schreef thloreg het volgende:
Ik zweer het, sommige topic's werken op je lachspieren. Wie verzint het om in je wasbak te piesen. Je hebt toch een wc om dat te doen? Alleen zwervers en 'tokkies' doen dit soort asociale dingen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef P8 het volgende:
wasbakken zijn ideaal voor urinatie doeleinden. Wasbakken hebben de ideale hoogte; je kan lekker je zak laten rusten op de rand, en dan kan je in de spiegel nog even je eigen face checken, omdat je je niet bezig hoeft te houden met richten.
Pissen in de wasbak is de lollerpwner
Volgenms mij ben je dan ziek in je hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 05:18 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik heb de gewoonte om mijn mijn kleine boodschappen vaak in de wasbak te doen. Het is echt een gewoonte geworden, we hebben boven gewoon een toilet maar daar maak ik dan geen gebruik van.
Nu heb ik eens ruzie gekregen met mijn ouders, ik was vergeten de vlekken weg te poetsen.![]()
Meestal doe ik dat nu met een handdoek, voor straf leg ik die nu weer bovenaan de stapel als ik weet dat mijn moeder zich gaat douchen.![]()
Heb jij deze (vreemde?) gewoonte ook?
Bedankt voor de antwoorden!!!
Fautau"squote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen een optie als je aan de dunne bent. Anders moet je die bruine jongen door het putje drukken en dat is geen heel prettige bezigheid.
Aangezien je het dan meteen weg is en in een leeg bierflesje of melkpak je het nog moet gaan weggooien bovendien stinkt het. Oja, en waarom uit het raam pissen als het in de wasbak kan! Je krijgt geen koude leuter, de buren zien je niet, je hoeft het raam niet te openen en het belangrijkste je ziet de volgende ochtend niet overal pisquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef elcastel het volgende:
Waarom helemaal naar de wasbak als het uit het raam kan ? Of in een leeg bierflesje, pak melk whatsoever ...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef hoppla het volgende:
Aangezien je het dan meteen weg is en in een leeg bierflesje of melkpak je het nog moet gaan weggooien bovendien stinkt het. Oja, en waarom uit het raam pissen als het in de wasbak kan! Je krijgt geen koude leuter, de buren zien je niet, je hoeft het raam niet te openen en het belangrijkste je ziet de volgende ochtend niet overal pis
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken en de buren vinden mijn geslacht mooi. Bovendien is het raam hier dichterbij dan de wasbak.
Dan heb je natuurlijk ook altijd een vork bij de wasbak liggen. Om de drol door 't putje te prakken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |