quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:01 schreef Smeej het volgende:
ik had iets van 548 doorgestuurd naar de mavo... omdat het een gelukje was/of afgekeken... kuthoeren
Ik dus niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:42 schreef ScarFace- het volgende:
Iedereen had 550 hoe kan het ook anders.
Tja, dat heb ik ook. Sowieso, voor rekenen op de basisschool haalde ik altijd goede punten, en ik haal nu echt slechte punten voor wiskunde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef Amadeo het volgende:
Had een score van 549 met zowat 0 fouten op rekenen, en ik haal nu regelmatig onvoldoendes bij Wiskunde![]()
Cito toets 550 en dan geen VWO kunne nquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Resco het volgende:
Ja ik dus ook, het gaat me alleen om de manier hoe hier mee wordt gepimpt. Het zegt inderdaad weinig, zit zelf nu op havo.
lol, ik ook. Heb hem wel ingelijst en aan de muur hangenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, het gaat me alleen om de manier hoe hier mee wordt gepimpt. Het zegt inderdaad weinig, zit zelf nu op havo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik had ook 550, maar die test is basically waardeloos.
Iemand had 536 ofzow en die deed ook gewoon VWO.
Kortom, pointless
Wat een domme post, zit je wel echt op het VWO? Alsof de CITO-uitslag helemaal niets zegt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Ik had 538 en ik zit ook op het VWO (alhoewel het advies anders was
)
Cito is helemaal niet representatief. Sommigen beginnen op het VMBO en klimmen op tot Havo en soms VWO (en vice versa) dus die uitslag zegt helemaal niets.
Nee ze liegen me al jaren voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een domme post, zit je wel echt op het VWO? Alsof de CITO-uitslag helemaal niets zegt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |