quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik had ook 550, maar die test is basically waardeloos.
Iemand had 536 ofzow en die deed ook gewoon VWO.
Kortom, pointless
Wat een domme post, zit je wel echt op het VWO? Alsof de CITO-uitslag helemaal niets zegt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Ik had 538 en ik zit ook op het VWO (alhoewel het advies anders was
)
Cito is helemaal niet representatief. Sommigen beginnen op het VMBO en klimmen op tot Havo en soms VWO (en vice versa) dus die uitslag zegt helemaal niets.
Nee ze liegen me al jaren voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een domme post, zit je wel echt op het VWO? Alsof de CITO-uitslag helemaal niets zegt!
idd, en ook niet meer wat veel of weinig wasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat jullie zo dom getalletje onthouden, ik zou me god niet meer weten wat ik destijds had...
En zelfs mijn studie is een eitje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Had ook 536, ze wilden me naar de havo sturen, wou ik niet, uiteindelijk vrij eenvoudig VWO gehaald. En nu universiteit. Die toets zegt echt niet voor iedereen alles.
Ik had er 12.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Discovery. het volgende:
Ik had 10 fout, 550 dus. Wij hadden een uitzonderlijke klas, of een makkelijke toets, want er waren er 5 bij ons die die score hadden. Nu doe ik Havo en ik wil dood. Het patsen met mijn score doe ik omdat ik een kleine piemel heb. Later koop ik een grote auto zodat niemand het ziet.
Jij had zeker 520? Tenminste, als ik op dezelfde manier als jij kijkt naar je gequote reactie, zou kijken naar jouw reactie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Cito toets 550 en dan geen VWO kunne n
dat moet je dan met 1 vinger in je neus kunnen noob
Volgens mij zegt die toets niet zoveel, maar zegt bovenstaande post meer over jou. Een toets kan toch niet inzien dat jij een prutser bent?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef Elmostyle het volgende:
ik had 550 ookVWO brugklas t/m 3e, en ik zit nu op het mbo.
Toets zegt helemaal niks
Laat me raden... <510?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat jullie zo dom getalletje onthouden, ik zou me god niet meer weten wat ik destijds had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |