Vertel je hoofddoekje maar wat ze moet doen, nu het nog kan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef Meki het volgende:
Ik kom zometeen terug... en voordat ik terugkom moeten jullie de artikel 1 bestuderen en me uitleggen waar een oorlog dreigen aan medelanders waarin dat staat
ik mis iets.... in de verdediging worden de kwaliteiten van zijn oogkleppen en het effect van zijn indoctrinatie niet meegenomen... dat is niet helemaal correct errata misschien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze is wel weer van toepassing
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het vorige topic eindigde met Gia die een Mohammed-avatar ging regelen.
Eui! die is wel tof! Waar kun je die maken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze is wel weer van toepassing
[ afbeelding ]
een mod die het FOK trading card game niet kentquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Eui! die is wel tof! Waar kun je die maken?
Ies belediging van Islam!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
trieste edit. meki mag het hele topic verneuken maar even een grapje daarover mag niet
positieve discriminatie je weet tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
trieste edit. meki mag het hele topic verneuken maar even een grapje daarover mag niet
Zie hier waar het allemaal over gaat eigenlijk...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Jankzak. Zie toch hoe Meki bezig is zeg. Die maakt elke normale discussie onmogelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die denken iets aan dit topic te - kunnen - bijdragen door Meki een onderdeel van een 'grap' te maken.
Ach, je tijd is nuttiger besteed met het maken van grappen dan met het in discussie treden met Meki.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die denken iets aan dit topic te - kunnen - bijdragen door Meki een onderdeel van een 'grap' te maken.
hij baggert anders vrolijk door...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Triggershot het volgende:
Net als elk ander user wordt ook Meki in de gaten gehouden door de mods, als je voor een 'normale' discussie bent, doe dan niet mee aan het verstoren daarvan.
Gewoon melden in NWS-FB.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij baggert anders vrolijk door...
Met of zonder trump-card?quote:
quote:
Als moslims last hebben van Wilders z'n film stappen ze maar naar de rechter, als de user last heeft van een Meki horen ze ook naar een mod te stappen, mods kijken niet constant met elke topic mee, naar elke post, als je je ergens specifek aan ergert heb je de mogelijkheid dit uitgebreid onder hun aandacht te brengen in een centrale topic door te quoten, melden, linken, wat jij wilt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
op elke pagina in dit topic staan meerdere posts van meerdere mods... denk niet dat het nodig is om FB te vervuilen voor iets wat elke mod hier kan waarnemen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij baggert anders vrolijk door...
ok daar heb je een punt... kan ik niet omheen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef gronk het volgende:
[..]
De helft van de bagger is van meki, de andere helft bestaat uit reacties van users op die bagger. Als mensen in plaats van dat ze melden dat ze meki negeren, 'm ook daadwerkelijk zouden negeren, dan zou 't probleem een stuk minder erg zijn (en hoogstwaarschijnlijk zou 't hele 'probleem' dan ook vanzelf ophouden, bij gebrek aan aandacht.).
Maar ja, obsessief-compulsief reply'en he. Ik weet 't, 't is moeilijk om in de hand te houden, maar 't kan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |