abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57359503
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef Meki het volgende:
Ik kom zometeen terug... en voordat ik terugkom moeten jullie de artikel 1 bestuderen en me uitleggen waar een oorlog dreigen aan medelanders waarin dat staat
Vertel je hoofddoekje maar wat ze moet doen, nu het nog kan.
pi_57359541
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze is wel weer van toepassing
[ afbeelding ]
ik mis iets.... in de verdediging worden de kwaliteiten van zijn oogkleppen en het effect van zijn indoctrinatie niet meegenomen... dat is niet helemaal correct errata misschien?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57359736
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het vorige topic eindigde met Gia die een Mohammed-avatar ging regelen.

Zoals altijd ben ik ontzettend behulpzaam .

(Eigenlijk zou die best goed passen boven m'n 'Great Dictator' ondertitel, nietwaar?)
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:40:00 #64
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57359760
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze is wel weer van toepassing
[ afbeelding ]
Eui! die is wel tof! Waar kun je die maken?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57359970
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Eui! die is wel tof! Waar kun je die maken?
een mod die het FOK trading card game niet kent ga je schamen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Donald Duck held donderdag 13 maart 2008 @ 20:57:52 #66
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57360197
trieste edit. meki mag het hele topic verneuken maar even een grapje daarover mag niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57360354
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
trieste edit. meki mag het hele topic verneuken maar even een grapje daarover mag niet
Ies belediging van Islam!
pi_57360736
quote:
positieve discriminatie je weet toch
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2008 @ 22:04:53 #69
163650 Greys
pi_57362073
quote:
Zie hier waar het allemaal over gaat eigenlijk...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57362367
Mensen die denken iets aan dit topic te - kunnen - bijdragen door Meki een onderdeel van een 'grap' te maken.
  Donald Duck held donderdag 13 maart 2008 @ 22:15:28 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57362396
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die denken iets aan dit topic te - kunnen - bijdragen door Meki een onderdeel van een 'grap' te maken.
Jankzak. Zie toch hoe Meki bezig is zeg. Die maakt elke normale discussie onmogelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:17:06 #72
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57362453
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Ach, je tijd is nuttiger besteed met het maken van grappen dan met het in discussie treden met Meki.
pi_57362470
Net als elk ander user wordt ook Meki in de gaten gehouden door de mods, als je voor een 'normale' discussie bent, doe dan niet mee aan het verstoren daarvan.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 22:18:51 ]
pi_57362651
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Triggershot het volgende:
Net als elk ander user wordt ook Meki in de gaten gehouden door de mods, als je voor een 'normale' discussie bent, doe dan niet mee aan het verstoren daarvan.
hij baggert anders vrolijk door...
pi_57362687
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Gewoon melden in NWS-FB.
pi_57362753
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gewoon melden in NWS-FB.
Met of zonder trump-card?

.
pi_57362765
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gewoon melden in NWS-FB.

op elke pagina in dit topic staan meerdere posts van meerdere mods... denk niet dat het nodig is om FB te vervuilen voor iets wat elke mod hier kan waarnemen
pi_57362846
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

op elke pagina in dit topic staan meerdere posts van meerdere mods... denk niet dat het nodig is om FB te vervuilen voor iets wat elke mod hier kan waarnemen
Als moslims last hebben van Wilders z'n film stappen ze maar naar de rechter, als de user last heeft van een Meki horen ze ook naar een mod te stappen, mods kijken niet constant met elke topic mee, naar elke post, als je je ergens specifek aan ergert heb je de mogelijkheid dit uitgebreid onder hun aandacht te brengen in een centrale topic door te quoten, melden, linken, wat jij wilt.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:33:13 #79
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57362891
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

De helft van de bagger is van meki, de andere helft bestaat uit reacties van users op die bagger. Als mensen in plaats van dat ze melden dat ze meki negeren, 'm ook daadwerkelijk zouden negeren, dan zou 't probleem een stuk minder erg zijn (en hoogstwaarschijnlijk zou 't hele 'probleem' dan ook vanzelf ophouden, bij gebrek aan aandacht.).

Maar ja, obsessief-compulsief reply'en he. Ik weet 't, 't is moeilijk om in de hand te houden, maar 't kan wel.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57362961
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef gronk het volgende:

[..]

De helft van de bagger is van meki, de andere helft bestaat uit reacties van users op die bagger. Als mensen in plaats van dat ze melden dat ze meki negeren, 'm ook daadwerkelijk zouden negeren, dan zou 't probleem een stuk minder erg zijn (en hoogstwaarschijnlijk zou 't hele 'probleem' dan ook vanzelf ophouden, bij gebrek aan aandacht.).

Maar ja, obsessief-compulsief reply'en he. Ik weet 't, 't is moeilijk om in de hand te houden, maar 't kan wel.
ok daar heb je een punt... kan ik niet omheen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')