Wil je nu zeggen dat je alleen zo`n pieletrekkersbroekje mag aantrekken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:18 schreef katerwater het volgende:
De huidige generatie zwembroeken lijkt gewoon niet meer op een zwembroek. Het is gewoon een korte broek.
Daarmee mag je trouwens niet in het zwembad.
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat je alleen zo`n pieletrekkersbroekje mag aantrekken?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:04 schreef Stealth-B2 het volgende:
die zijn relaxt kan je ook gewoon zo mee over straat lope
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:39 schreef s0k het volgende:
Je weet wel gelijk weer de meest lelijke zwembroeken ooit te verzamelen
Die vind ik ook wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:36 schreef zwahiel het volgende:
Damn die tweede Billabong is echt dope! 's kijken waar ik die weg kan halen
Jezus, wat een drama.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:03 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja![]()
Das de kutregel in de meeste zwembaden in mijn buurt.
Om irritante hangjongeren weg te jagen. Werkt vaak ook nog eens goed.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jezus, wat een drama.
Waarom hebben ze het eigenlijk verboden, is dat een maniertje van de badmeesteressen om te zien wie de grootste heeft ofzo?
Nee, maar ik vind het gewoon een smerig idee dat ik mijn zaakje aan iedereen aan het showen ben.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Om irritante hangjongeren weg te jagen. Werkt vaak ook nog eens goed.
Vind jij het eng dan om z'n ding te dragen?
Dus jij durft ook niet in je boxer/onderbroek rond te lopen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon een smerig idee dat ik mijn zaakje aan iedereen aan het showen ben.
Bovendien hoef ik ook niet te zien wat anderen in hun broek hebben hangen en het staat nog erg gay ook vind ik.
Nee op straat durf ik inderdaad niet in mijn boxer/onderbroek te lopen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus jij durft ook niet in je boxer/onderbroek rond te lopen?
Tuurlijk durf ik daar wel naar te kijken, maar ik vind dat niet echt een vergelijking aangezien dat om sport gaat.quote:Dus jij durft ook niet naar worstel, wielrenner, schaats-wedstrijden enz. te kijken?
...
Loop je met je zwembroek over straat dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee op straat durf ik inderdaad niet in mijn boxer/onderbroek te lopen.
Is dat vreemd?![]()
[..]
Wat als je nou een speedo lekker vind zitten dan z'n natte doek om je benen heen? De meeste mensen dragen gewoon geen speedo omdat ze zich ervoor schamen om 1 te dragen. Tis ingeburgerd dat speedo = not done is. 10 jaar geleden was dat wel heel anders.quote:Tuurlijk durf ik daar wel naar te kijken, maar ik vind dat niet echt een vergelijking aangezien dat om sport gaat.
Je gaat meestal naar een zwembad voor vermaak, niet om te sporten.
Vandaar ook dat veruit de meeste mensen geen strakke speedo`s aanhebben maar gewoon een gemakkelijk zittende zwembroek.
Dat zou ik met mijn zwembroek best kunnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Loop je met je zwembroek over straat dan?
Ik kan mij eigen niet echt herinneren dat een speedo 10 jaar geleden in was, dat is eerder 20 jaar geleden.quote:[..]
Wat als je nou een speedo lekker vind zitten dan z'n natte doek om je benen heen? De meeste mensen dragen gewoon geen speedo omdat ze zich ervoor schamen om 1 te dragen. Tis ingeburgerd dat speedo = not done is. 10 jaar geleden was dat wel heel anders.
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee op straat durf ik inderdaad niet in mijn boxer/onderbroek te lopen.
Is dat vreemd?[..]
Tuurlijk durf ik daar wel naar te kijken, maar ik vind dat niet echt een vergelijking aangezien dat om sport gaat.
Je gaat meestal naar een zwembad voor vermaak, niet om te sporten.
Vandaar ook dat veruit de meeste mensen geen strakke speedo`s aanhebben maar gewoon een gemakkelijk zittende zwembroek.
foto?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
my god...
ben ik hier bij verzamel-hier-de-meest-afgrijselijke-zwembroeken beland?![]()
wat ben ik blij dat mijn vent een normale zwembroek heeft, waar niet de gemiddelde mens een epileptische aanval van krijgt
Dat dus. Die dingen uit de OP zijn aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
my god...
wat ben ik blij dat mijn vent een normale zwembroek heeft, waar niet de gemiddelde mens een epileptische aanval van krijgt
Nope. Die heb ik niet.quote:
Kttssss, beetje mijn unieke, stijlvolle, zwembroek lelijk noemen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
my god...
of nog ouwer, ik zie die balleknijpertjes nog wel eens in 70er jaren "erotiese" films op rtl + egt ontzettend lelijk,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik kan mij eigen niet echt herinneren dat een speedo 10 jaar geleden in was, dat is eerder 20 jaar geleden.
Enkel in de bepaalde shops, voor de nieuwste collectie moet je in St. Tropez of Knokke zijn. Je betaald wel rond de 150Euro.quote:
Jammer, online ook alleen te koop in US..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Enkel in de bepaalde shops, voor de nieuwste collectie moet je in St. Tropez of Knokke zijn. Je betaald wel rond de 150Euro.
Die liggen volgens mij ook gewoon bij de betere herenmodezaken hoor. Hoewel niet echt ruime keuze denk ik maar ze zijn er te krijgen. In Cannes zit een flagshipstore.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Enkel in de bepaalde shops, voor de nieuwste collectie moet je in St. Tropez of Knokke zijn. Je betaald wel rond de 150Euro.
Welke herenmodezaken dan hier in NL?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die liggen volgens mij ook gewoon bij de betere herenmodezaken hoor. Hoewel niet echt ruime keuze denk ik maar ze zijn er te krijgen. In Cannes zit een flagshipstore.
Ik heb al een tijdje 2 o'neal zwembroeken die prima zijn.
Oger, Thom Broekman en nog wel meerdenk ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:22 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Welke herenmodezaken dan hier in NL?
Dus als je niet in je boxer rond loopt, durf je niet naar sport te kijken? Wat chauvinistisch zeg.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus jij durft ook niet in je boxer/onderbroek rond te lopen?
Dus jij durft ook niet naar worstel, wielrenner, schaats-wedstrijden enz. te kijken?
...
Of je leest het topic gewoon? Jij slaat de plank totaal mis.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus als je niet in je boxer rond loopt, durf je niet naar sport te kijken? Wat chauvinistisch zeg.
Piet Thielen in Den Boschquote:Op woensdag 2 april 2008 22:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oger, Thom Broekman en nog wel meerdenk ik.
Ik heb dezelfde maar dan rood.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wat is er mis met gewoon een simpele zwarte korte broek van Umbro, Puma, Nike?
Mij zie je dus echt niet in zoeen Bling Blong ding he.
Gewoon zoiets dus [ afbeelding ]
Meisjes in boardshortsquote:
Die zijn echt gay-like jaren '80-sportbroekachtig kortquote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Heb er laatst twee gekocht en heb vorig jaar een hele mooie van HOM gezien (simpel, donkerblauw), maar toen niet gekocht en nu uiteraard spijt van.
Deze twee heb ik nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus kort = gay?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zijn echt gay-like jaren '80-sportbroekachtig kort
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 18:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus kort = gay?
JIj bent gewoon fucking preuts
Nog steeds eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
my god...
Die is wel vetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef hmmmz het volgende:
Oneill
[ afbeelding ]
hier zijn er nog wat meer:
http://www.oneilleshop.com/e_commerce/men/boardshorts-c-16.htm
nicequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef hmmmz het volgende:
Oneill
[ afbeelding ]
hier zijn er nog wat meer:
http://www.oneilleshop.com/e_commerce/men/boardshorts-c-16.htm
je hoeft ze niet te kopen..quote:Op zondag 4 mei 2008 02:01 schreef stijn_ het volgende:
beetje jammer dat die krengen zo duur zijn. 60eu voor een zwembroek
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:37 schreef Rnie het volgende:
Tegenwoordig zijn al die felle kleurtjes toch weer uit?
Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef EasyDakota het volgende:
Hoe kunnen jullie een zwembroek online bestellen dan? Kijk shirtjes ofzo kan ik nog begrijpen, XL en dat zit het meestal wel goed. Maar een zwembroek heb je echt in zoveel verschillende modellen, en eentje die er leuk uitziet in de winkel, kan echt geen porem zijn als je 'm aantrekt.
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zo
Sommige mensen hier komen niet zo graag onder de mensenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:24 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?
Ik heb er eentje, zit heerlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |