Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef EasyDakota het volgende:
Hoe kunnen jullie een zwembroek online bestellen dan? Kijk shirtjes ofzo kan ik nog begrijpen, XL en dat zit het meestal wel goed. Maar een zwembroek heb je echt in zoveel verschillende modellen, en eentje die er leuk uitziet in de winkel, kan echt geen porem zijn als je 'm aantrekt.
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zo
Sommige mensen hier komen niet zo graag onder de mensenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:24 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?
Ik heb er eentje, zit heerlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |