Piet Thielen in Den Boschquote:Op woensdag 2 april 2008 22:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oger, Thom Broekman en nog wel meerdenk ik.
Ik heb dezelfde maar dan rood.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wat is er mis met gewoon een simpele zwarte korte broek van Umbro, Puma, Nike?
Mij zie je dus echt niet in zoeen Bling Blong ding he.
Gewoon zoiets dus [ afbeelding ]
Meisjes in boardshortsquote:
Die zijn echt gay-like jaren '80-sportbroekachtig kortquote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Heb er laatst twee gekocht en heb vorig jaar een hele mooie van HOM gezien (simpel, donkerblauw), maar toen niet gekocht en nu uiteraard spijt van.
Deze twee heb ik nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus kort = gay?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zijn echt gay-like jaren '80-sportbroekachtig kort
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 18:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus kort = gay?
JIj bent gewoon fucking preuts
Nog steeds eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
my god...
ben ik hier bij verzamel-hier-de-meest-afgrijselijke-zwembroeken beland?![]()
wat ben ik blij dat mijn vent een normale zwembroek heeft, waar niet de gemiddelde mens een epileptische aanval van krijgt
Die is wel vetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef hmmmz het volgende:
Oneill
[ afbeelding ]
hier zijn er nog wat meer:
http://www.oneilleshop.com/e_commerce/men/boardshorts-c-16.htm
nicequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef hmmmz het volgende:
Oneill
[ afbeelding ]
hier zijn er nog wat meer:
http://www.oneilleshop.com/e_commerce/men/boardshorts-c-16.htm
je hoeft ze niet te kopen..quote:Op zondag 4 mei 2008 02:01 schreef stijn_ het volgende:
beetje jammer dat die krengen zo duur zijn. 60eu voor een zwembroek
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:37 schreef Rnie het volgende:
Tegenwoordig zijn al die felle kleurtjes toch weer uit?
Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef EasyDakota het volgende:
Hoe kunnen jullie een zwembroek online bestellen dan? Kijk shirtjes ofzo kan ik nog begrijpen, XL en dat zit het meestal wel goed. Maar een zwembroek heb je echt in zoveel verschillende modellen, en eentje die er leuk uitziet in de winkel, kan echt geen porem zijn als je 'm aantrekt.
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
Je kan het toch altijd weer terugsturen? Dus ik snap het probleem niet zo
Sommige mensen hier komen niet zo graag onder de mensenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:24 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Mja, maar ik snap het probleem ook niet zo om ff naar de stad te gaan (of een winkel in de buurt) en in een uur tijd 50 verschilende zwembroeken kunnen passen en bekijken. Of koop jij 10 zwembroeken online en stuur je er 9 terug?
Ik heb er eentje, zit heerlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |