abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57369826
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met lage dunk te maken, niets! Het gaat puur om perceptie. Als jij in onvrijheid leeft al deccenia lang, generaties lang, kan je praktisch niet meer denken in termen van vrijheid...vrijheid is ook niet met woorden te omschrijven. Om het te begrijpen moet je het zelf ervaren en ik denk dat een dergelijke speech alleen maar voor meer onbegrip zou gaan zorgen, omdat het hele stelsel van democratie een vreemd fenomeen is.
Ja, goed. Het is niet alsof je een recept geeft en het zomaar werkt. Dat klopt. Het klopt niet dat men generaties in onvrijheid heeft geleefd (kijk naar Afhanistanm, Iran, etc. Zo lang geleden is dat niet) en ik geloof niet dat men door de onvrijheid ongevoelig is geworden voor rede. Maar dat wil niet zeggen dat je er maar niks over moet zeggen, dat je niet aan moet geven wat de overwegingen zijn. Voor zover ik weet is er door niemand echt een poging gedaan om te laten weten hoe het in zijn werk gaat in een open samenleving. Dan is het maar even confronterend en polemisch en natuurlijk zullen regimes er alles aan doen om het te bestrijden, maar elke andere manier (niks doen, bommen, handelssancties, whatever) is m.i. kwalijker. De beste manier lijkt mij om het zelf te demonstreren en het aan te prijzen...

Het zal misschien van korte duur zijn, maar de hysterie rond die hele film is van net zo korte duur...dus dat komt goed uit. Het zou mooi zijn als men liet zien een beetje boven de situatie te staan, in plaats van dit geklungel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 14-03-2008 10:55:54 ]
pi_57369856
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je mag ook proberen of je een geit kunt bevruchten zolang je er maar geen plezier in hebt.
Hoe zit dat eigenlijk met kunstmatige inseminatie en plezier hebben in je werk?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57370001
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met kunstmatige inseminatie en plezier hebben in je werk?
Ja dat mag dan weer niet, politieke logica.
pi_57370014
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:23 schreef Autodidact het volgende:

[..]
Erg verhelderend stuk over de iets gematigdere varianten van BaajGuardian.
pi_57370220
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef Autodidact het volgende:
Ja, goed. Het is niet alsof je een recept geeft en het zomaar werkt. Dat klopt. Het klopt niet dat men generaties in onvrijheid heeft geleegd (kijk naar Afhanistan) en ik geloof niet dat men door de onvrijheid ongevoelig is geworden voor rede. Maar dat wil niet zeggen dat je er maar niks over moet zeggen, dat je niet aan moet geven wat de overwegingen zijn. Voor zover ik weet is er door niemand echt een poging gedaan om te laten weten hoe het in zijn werk gaat in een open samenleving. Dan is het maar even confronterend en polemisch en natuurlijk zullen regimes er alles aan doen om het te bestrijden, maar elke andere manier (niks doen, bommen, handelssancties, whatever) is m.i. kwalijker. De beste manier lijkt mij om het zelf te demonstreren en het aan te prijzen...

Het zal misschien van korte duur zijn, maar de hysterie rond die hele film is van net zo korte duur...dus dat komt goed uit. Het zou mooi zijn als men liet zien een beetje boven de situatie te staan, in plaats van dit geklungel.
Daar zit hem de crux, je prijst nu niets positiefs aan (in hun ogen) als het gaat om democratie. De enige associatie die nu opkomt bij die mensen is Democratie - Wilders - Moslimhaat. Net als eerder Democratie- VS - Westen - Oorlog is vastgesteld. Als je iets wilt aanprijzen of iets wilt uitleggen, moet je dat niet doen op het moment dat hetgene wat je aanprijst een negatieve associatie oproept bij die bevolking. De regimes zullen er juist geen reet aan doen om de negatieve associaties te bestrijden, voor hun is Wilders een geschenk uit de hemel.. de focus ligt niet meer op armoede, onderdrukking of gebrek aan vrijheid in eigen land. Wat willen ze nog meer! Democratie moet je promoten in tijden waarin er enige mate van rust heerst in die landen, zodat die mensen niet gestoord worden door de waan van de dag en het concept democratie veel makkelijker zullen aanleren.

Afgezien van die alles, ik ben van mening dat er nogal wat zaken overdreven worden. De reacties zijn zo fel nog niet (op dit moment eigenlijk alleen in een door oorlog verscheurd land - Afghanistan -), wat de leiders van die landen betreft... ze doen alsof ze "de Islam" beschermen om zo nog meer steun van de bevolking te krijgen....
Allah Al Watan Al Malik
pi_57370491
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Gratis schoolboeken, hogere lerarensalarissen, en dus maar verhoging van het collegeld. Het is wel duidelijk dat de middelmaat de doelgroep is van onze oud-hoogleraar. Een tegenvaller. Straks wordt 'ie nog gereformeerd....
Tja die stijging van het collegegeld is niets nieuws natuurlijk. Die 22 euro per jaar ging het toch al wel gemiddeld omhoog, ook de afgelopen 10 jaar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:18:40 #182
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_57370551
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja die stijging van het collegegeld is niets nieuws natuurlijk. Die 22 euro per jaar ging het toch al wel gemiddeld omhoog, ook de afgelopen 10 jaar.
tis 3% per jaar. Noem ik inflatie correctie. ZOu er zo voor tekenen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_57370689
Als je loon ook met 3% per jaar omhoog gaat wel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57370836
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat het bewust opgeschroefd werd om lerarensalarissen mee te verhogen. Hij had natuurlijk ook schoolgeld kunnen verhogen, nietwaar.
pi_57374437
quote:
In the past the human race was always preoccupied with finding enough to eat. The ability to wring from the available food the last bit of nourishment conferred, therefore, a tremendous adaptive advantage on man, as it does no most animals. So does the ability of the camel to store in the hump on his back some of the nutriment available in times of plenty for use in times of want. Man is in this respect different from a camel in that he tends to develop his hump in a more ventral position.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:25:43 #186
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57375017

Weg met Bos
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:46:28 #187
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57376789
http://video.reedbusiness.nl/elsevier/index.php?id=1656&publisher=elsevier&category=lifestyle;

Ze hebben één af andere stagair uit het Gooi aangetrokken ofzo
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:07:48 #188
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57377190
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
http://video.reedbusiness.nl/elsevier/index.php?id=1656&publisher=elsevier&category=lifestyle;

Niveautje, in haar gebleekte gothic outfit.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:25:51 #189
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57377568
Ik zou het best op haar kunnen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:27:11 #190
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57377592
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef Xtreem het volgende:
Ik zou het best op haar kunnen
Het is zooo typisch Elsevier. Kaktrutje. Gooise r en je hautain voordoen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:29:42 #191
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57377649
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is zooo typisch Elsevier. Kaktrutje. Gooise r en je hautain voordoen.
Geloof of het of niet, zo ben ik zelf totaal niet... Maar ik vind het wel sexy
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_57377707
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef Klopkoek het volgende:

Onzin. Iemand uit het Gooi had wel geweten hoe je make-up gebruikt
pi_57377827
Hebben jullie soms ook dat die linksige meisjes enorm schattig blijken te zijn. Echt zo heerlijk hoe naief zij zijn
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:18 #194
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57377886
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Geloof of het of niet, zo ben ik zelf totaal niet... Maar ik vind het wel sexy
Het is een kinderachtig stukje tv op een zeer matige wijze gebracht.

ze heeft wel grote meloenen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_57377974
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het is een kinderachtig stukje tv op een zeer matige wijze gebracht.

ze heeft wel grote meloenen.
Nu is dat een voordeel, straks een nadeel
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:52:52 #196
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57378113
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nu is dat een voordeel, straks een nadeel
Waarom?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_57378788
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom?
Zwaartekracht
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 18:41:04 #198
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57380428
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie heeft hier vanochtend die tenenkrommende Balkenende gezien op het nieuws? Waarom krijg ik toch altijd het idee dat hij echt niet begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt?
Balkenende heeft nu aan de hele wereld laten zien wat voor een slappe kneus die is.
Wat is nu erger? Een blonde provocerende relnicht of een huilende premier?

Ik vrees dat het kabinet dit wél afdoet als de mening van heel Nederland....
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 18:43:26 #199
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57380489
Persconferentie via de webcam is safe enough! => http://www.denieuwereporter.nl/?p=1553
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57380711
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')