Nee.... downloaden gaat primaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Virusscanner uitgezet bij het downloaden en installeren ?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt ook niet...
system komt erbij...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je in taakbeheer niet meekijken welk programma er op komt zetten als je aan het installeren bent ?
Is het een automatische update of heb je een linkje ? dan probeer ik het ook even.
Melding: Kan de verwachte productversie niet vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
system komt erbij...
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=296E5F2C-F594-41C8-A20A-3E4C40AE3948&displaylang=nl
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Melding: Kan de verwachte productversie niet vinden
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/172515quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:06 schreef 180CC het volgende:
Suzuki DL1000 V Strom.
Waarom zo'n ding 3 namen heb weet ik niet maar hij rijd wel lekker voor een rechtop racer.
Yamaha diversion xj600squote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:06 schreef 180CC het volgende:
Suzuki DL1000 V Strom.
Waarom zo'n ding 3 namen heb weet ik niet maar hij rijd wel lekker voor een rechtop racer.
Het was weer druk in de reiswinkelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:10 schreef Roderick2085 het volgende:Heeft me dan vandaag 4 uur de tijd gekost, maar ik heb m'n ticket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was weer druk in de reiswinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco Borsato waarschuwt voor valse kaarten
Beetjequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was weer druk in de reiswinkel
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je bij het reisbureau komt en de vlucht blijkt ineens 500 euro duurder te zijn geworden
![]()
Toen dus maar ff naar huis, nog ff op internet gekeken, en naar Amsterdam om daar de ticket te regelenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Beetjeff de PG's in volgorde:
-Ressen (bekend bij oldbies)
-Beneden Leeuwen
-Dukenburg (rotonderellen)
-Steegh
-Rome (only OPM)
Niet overal pics/vids gemaakttussendoor uiteraard vooral dijkjes
oja, dit BL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx Cageon voor de pix![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
set-up voor de volgende ronde @ de Steegh
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejook zo genoten van je B12
![]()
bôh dacht dat het een 12 wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:31 schreef Roderick2085 het volgende:B6 bedoel je
Die is niet van z'n plek geweest![]()
Was om 4 uur ongeveer weer thuis... toen was ook weer rugby
ik had nog wel een bakkiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uiteindelijk rib niet gemeet..
amenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had nog wel een bakkiewillen doen
mjeh niet gelukt helaas..benieuwd of ie wat wijzer is geworden
Tuono
Tuono
Tuono
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op = idd op
[ afbeelding ]
einde oefening voor Cageon..
yea yea, deze week nog ~quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
doe eens gauw nieuwe monteren
Voor de rest nice pics![]()
jij liever dan ik, maar ik weet hoe t voelt.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Druk dagje, Tot 17:00 alleen in de regio Tilburg, Waalwijk, Breda naar een [/s]motorvrouw gezocht om te toeren regio Tilburg Breda[/s] motor gezocht. Plan was iets optimistisch
Goeie pics OPM en CageonIk heb geen pics of vids
Lijst ziet er als volgt uit:Tuono 2008 (of 2007) B-King 2008 Z1400 2008 (Als die uitkomt...)
maw, de kans dat dit jaar motorloos wordt is redelijk aanwezig
Ik moet nog een jaartje doorsparen
Bummer dude,quote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Druk dagje, Tot 17:00 alleen in de regio Tilburg, Waalwijk, Breda naar een [/s]motorvrouw gezocht om te toeren regio Tilburg Breda[/s] motor gezocht. Plan was iets optimistisch
Lijst ziet er als volgt uit:Tuono 2008 (of 2007) B-King 2008 Z1400 2008 (Als die uitkomt...)
goeie keusquote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
duwd een heel jaartjequote:maw, de kans dat dit jaar motorloos wordt is redelijk aanwezig
hebt wat gemist zei toch..1230 dome..quote:
Ik ken die grapjes wel, ik hed nog gewacht op een bevestigend antwoord maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
goeie keus![]()
![]()
[..]
duwd een heel jaartje
[..]
hebt wat gemist zei toch..1230 dome..genoeg PG's gezien
![]()
Een jaar motorloosquote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
Hola
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
Hola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Scheelt nieteens veel toch, na invoerrechten en al die ellende?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je krijgt het niet bijgespaard, de prijzen stijgen zodanig dat je elk jaar weer meer bij moet sparen![]()
Waarom koop je dan niet in duitsland. ?
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Scheelt nieteens veel toch, na invoerrechten en al die ellende?
De moeite waard dusquote:Op zondag 16 maart 2008 13:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In sommige gevallen toch echt wel een 1500-2000 euro.
Dat is voor een oudje zoals ik die nog weigert in euro's te denken toch nog
zo'n 3300 - 4400 gulden, dat noem ik niet een beetje![]()
Wat is ellende, je rijdt er op donderdag heen en via Venlo (inrij dag) terug, of in mijn geval
kan ik op afspraak 's woensdags naar Den Bosch voor de keuring en voila. Klaar is kees.
Baas van m'n vrouw heeft er nu al diversen vandaan gehaald en alles zonder problemen.
quote:
Ik wou al bijna vragen of der wat mis was met je brommerd, maar naar 3x zag ik het woordje officequote:Op zondag 16 maart 2008 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De moeite waard dus
Office update weerprobleem is veroorzaakt door het gebruik van een reg-cleaner
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:40 schreef Geerd het volgende:
lama![]()
[url=<embed width="440" height="380" type="application/x-shockwave-flash" src="http://v3.tinypic.com/player.swf?file=n4awpx&s=3"></embed>]<embed width=\"440\" height=\"380\" type=\"application/x-shockwave-flash\" src=\"http://v3.tinypic.com/player.swf?file=n4awpx&s=3\"></embed>[/url]
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou al bijna vragen of der wat mis was met je brommerd, maar naar 3x zag ik het woordje office
Een heel jaarquote:Op zondag 16 maart 2008 01:00 schreef Rib-i het volgende:
Hola
niet eens in het midden versleten..quote:Op zondag 16 maart 2008 18:50 schreef -XX- het volgende:
Goeie foto's Cageon en OMP!![]()
Alleen dat bandje... ohhh
Hadden we denk ik weer een topic op motorforum derbijquote:Op zondag 16 maart 2008 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet eens in het midden versleten..was even twijfel om toch verder te gaan maar dan alleen maar rechtsom
Bookmarked!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Toen hicham en pimber nog jong en blank waren...
als je het origineel bekijkt zie je ook dat over de hele lengte van de band op die plaats uit t midden de textuur van het canvas te zien isquote:Op zondag 16 maart 2008 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet eens in het midden versleten..was even twijfel om toch verder te gaan maar dan alleen maar rechtsom
Afstand naar je werk is te ver om met de mopet te doen?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een mailtje naar een 2004-Fazer-met-uitlaten-in-het-kontje.
Wegens interesse in ruilen met een motorscooter. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
als je het origineel bekijkt zie je ook dat over de hele lengte van de band op die plaats uit t midden de textuur van het canvas te zien is![]()
2 rondjes extra en er was een heel stuk wit geweest
yea, nie grappigquote:Op maandag 17 maart 2008 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik had toen ook een hele structuur van canvas door de band heen, gaat best rap dan ineens
Neuquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neu
Huidige band is ook al bijna aan vervanging toe, na 5000km. Vooral door de afgelopen weken, steeds te lage druk erop. Slijt dus redelijk hard
![]()
Op zich niet, merk dat ik met de auto dezelfde snelheden aanhoud als op de scoot.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:54 schreef bvvt het volgende:
Afstand naar je werk is te ver om met de mopet te doen?
T is en blijft een scooterquote:Op maandag 17 maart 2008 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op zich niet, merk dat ik met de auto dezelfde snelheden aanhoud als op de scoot.
Maar even blazen/doordraaier etc is er niet bij.
Wist al voor de aankoop dat ik qua scoot minimaal 400 cc nodig had.
Aan de andere kant is dit weer een ideaal ding voor veel stadswerk, binnenweggetjes.
En het ziet er voor een scoot leuk uit, radiale remmen, upside down voorvork.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het ziet er voor een scoot leuk uit, radiale remmen, upside down voorvork. [/sub]![]()
Het rijdt als een leren fauteuil met de wendbaarheid van een F16.quote:
Dan moet je dat toch echt is ervarenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het rijdt als een leren fauteuil met de wendbaarheid van een F16.![]()
Soms verbeeld ik mij wel eens op een SM te zitten.
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het rijdt als een leren fauteuil met de wendbaarheid van een F16.![]()
Soms verbeeld ik mij wel eens op een SM te zitten.
Ik begon er niet zelf over.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef ikookhier het volgende:
volgens mij krijg je meer respect in het scoot topic
Says who? WB heeft twee SM's en twee scoots gehad.quote:
truequote:Scooter, SM in 1 post![]()
![]()
![]()
Ervaringsdeskundige op een Kawa Zeperd.quote:Wat IOH zegt ^2
Daar is blijkbaar iets totaal verkeerd gegaanquote:Op maandag 17 maart 2008 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begon er niet zelf over.![]()
[..]
Says who? WB heeft twee SM's en twee scoots gehad.
quote:[..]
true, but is is true.
![]()
Zit bij de Derbi kort op het stuur, bijna boven het voorwiel, rotondes zijn heerlijk.
[..]
Ervaringsdeskundige op een Kawa Zeperd.
Surralisitic Motionquote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef Cageon het volgende:
Daar is blijkbaar iets totaal verkeerd gegaan![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef Cageon het volgende:
duc is een stapje de goede kant.
quote:Bedankt voor uw reactie op de Ducati, wat is het jammer dat u niet iets eerder heeft gereageerd ik heb afgelopen vrijdag een Benelli 250 scooter gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Jeej mag weer posten [ afbeelding ]
OPM en Cageon, kicke meets manNet als vroegah
(neh, niet die vroegah waar ghey getoerd werd
)
Live vanuit buiten Amsterdam
men,quote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet te snel, was nog aan het editten
Ff pica schieten, brb.![]()
geweldige bike, wheelies en stoppiesquote:Op maandag 17 maart 2008 17:35 schreef worldpimber het volgende:
Shit, parkinson...
[ afbeelding ]
Hij past schuin in de schuur [ afbeelding ]
Nog even bedenken hoe ik dat het makkelijkst met een fiets en brommer erin krijg
Nu eerst maar even naar mijn ouders om te eten
Burn outs wel, wheelies en stoppies niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef worldpimber het volgende:
Het rijdt trouwens geweldig, als je 6 maanden niet hebt gereden that is.![]()
![]()
Neh, niks daarvan... vooraan bij het stoplicht staan is ook uit den boze.quote:
Neh, geen tuintjequote:Op maandag 17 maart 2008 17:41 schreef Patrick281 het volgende:
Burn outs wel, wheelies en stoppies niet.![]()
![]()
![]()
En heb je nu een tuintje.![]()
![]()
Eten bij pappa en mamma, dat was nu vroeger he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |