quote:
Mjeh niet veel gemist. Ja een hoop verkeerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:heeft voor mij weinig nut meer
moet morg dan maar gebeuren
ws ? het is zéker mooi weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mjeh toch ff gereden
Morg ws goed weer
mooi weer voor een kijkdagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Gawaine het volgende:
ws ? het is zéker mooi weer.
Alleen kan ik niet dit weekend
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi weer voor een kijkdag
dus testdag wordt uitgesteld
Ah, je mag nog ff wachten met betalen. netjesquote:
Het gaat me juist om die fotoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, je mag nog ff wachten met betalen. netjes
nu nog hopen dat je definitief niet hoeft te betalen.
Heb je al een foto?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ioh..![]()
dacht al..vroeg voor Cageon
poobavavatarsquote:
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poobavavatars
rib hoe laat enzo
route was Den-Bosch - Nijmegen - Tiel dacht ikDB sla ik over
vanaf Nijmegen dus
Fotoreportagequote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegen
Ik durf geen tijdsplanning af te geven, ligt eraan hoeveel Tuono's/SV1000/Z1000 ik tegenkom
Tunonoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegen
Ik durf geen tijdsplanning af te geven, ligt eraan hoeveel Tuono's/SV1000/Z1000 ik tegenkom
Voor mij ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neem zo'n foto babe voor me mee!
jeweettoch.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ioh..![]()
dacht al..vroeg voor Cageon
Ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
jeweettoch.
Best irritant mensen met dezelfde of gelijkende ava's![]()
Wie leest er nou nog nick's?
Krijg elke dag dezelfde updates binnen (office 2003) en die installeren bij afsluiten. maar die mislukken dus altijdquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Krijg elke dag dezelfde updates binnen (office 2003) en die installeren bij afsluiten. maar die mislukken dus altijd... waardoor ze dus elke dag terug komen
Handmatig werkt overigens ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |