quote:
Mjeh niet veel gemist. Ja een hoop verkeerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:heeft voor mij weinig nut meer
moet morg dan maar gebeuren
ws ? het is zéker mooi weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mjeh toch ff gereden
Morg ws goed weer
mooi weer voor een kijkdagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Gawaine het volgende:
ws ? het is zéker mooi weer.
Alleen kan ik niet dit weekend
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi weer voor een kijkdag
dus testdag wordt uitgesteld
Ah, je mag nog ff wachten met betalen. netjesquote:
Het gaat me juist om die fotoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, je mag nog ff wachten met betalen. netjes
nu nog hopen dat je definitief niet hoeft te betalen.
Heb je al een foto?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ioh..![]()
dacht al..vroeg voor Cageon
poobavavatarsquote:
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poobavavatars
rib hoe laat enzo
route was Den-Bosch - Nijmegen - Tiel dacht ikDB sla ik over
vanaf Nijmegen dus
Fotoreportagequote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegen
Ik durf geen tijdsplanning af te geven, ligt eraan hoeveel Tuono's/SV1000/Z1000 ik tegenkom
Tunonoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik vertrek over een halfuurtje naar de eerste Divmo en van daaruit verder DB/Geffen/Grave/Nijmegen
Ik durf geen tijdsplanning af te geven, ligt eraan hoeveel Tuono's/SV1000/Z1000 ik tegenkom
Voor mij ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neem zo'n foto babe voor me mee!
jeweettoch.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ioh..![]()
dacht al..vroeg voor Cageon
Ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
jeweettoch.
Best irritant mensen met dezelfde of gelijkende ava's![]()
Wie leest er nou nog nick's?
Krijg elke dag dezelfde updates binnen (office 2003) en die installeren bij afsluiten. maar die mislukken dus altijdquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Krijg elke dag dezelfde updates binnen (office 2003) en die installeren bij afsluiten. maar die mislukken dus altijd... waardoor ze dus elke dag terug komen
Handmatig werkt overigens ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |