waar komt dit opeens vandaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:47 schreef ela het volgende:
Nathalees ''panty'' (engels) , dat is haar slipje
heb je overal wel vrienden in de misdaad(journalitiek) ???, volgens mij meer haat en nijdt, zoals overal als de ene een verhaal heeft en de andere nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:54 schreef SuikerVuist het volgende:
Ligt het aan mij, of is de "liefde" tussen Peter R. de Vries en collega misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink bekoeld?
Hondse dagen, Peter R. en Neeltje J.
"Oh Neeltje Jacoba, met je prachtige kont,
je stevige flanken en je sierlijke front,
Jouw hart is van ijzer en je haren van touw,
Maar voor mij ben je mooier dan de mooiste vrouw."
De regen striemt het water in de Compagnieshaven van Enkhuizen, wind giert door de touwen, het is al bijna donker. En daar ligt de Neeltje Jacoba en dat liedje zit al uren in mijn hoofd. Dat krijg je. In het boek over Thea Moear komt de Neeltje af en toe langsdrijven, vandaar. Krijg ik een sms'je van een collega die op Curaçao zit te wachten tot ze de Bon Futura (voorheen Koraalspecht) gevangenis binnen mag. Daar is het wél warm. "Jullie krijgen sneeuw met Pasen, hahaha." Ja, dat hakt erin.
Hondeweer, hoe dan ook. Witte Donderdag, is dat ook niet de avond van 'Derk met de zeven hondjes' die je aanvallen als je naar buiten gaat? Gisteren hadden we het over 'De hond met de blauwe tong', vandaag had ik 'De hondsdagen' van Hugo Claus willen aanhalen, maar wegens tijdgebrek kwam het er niet van. Veel hond dus, deze week. Heb ik het nog niet eens over honden op Kreta (van Revu-secretaresse Diane, die ik daar vandaag over sprak).
Een verdieping hoger, bij Panorama, hing de nieuwe column van hoofdredacteur Frans Lomans aan de muur. Gaat over de 'drieletterwoord'-streek die Peter de Vries het blad heeft geleverd. Een gepland interview met Beth Holloway ging niet door omdat Peter op het laatste moment het haar afraadde, na het artikel over Patrick van der Eem. Ik had het al eerder gehoord, maar ik wilde even wachten waar het interview wel in zou komen, welk blad nog niet in ongenade is gevallen.
"Toen ik je zag, zoals je daar lag
bijna geschikt voor de sloop.
Je was mooi gebouwd, maar men vond je te oud
En lag daar voor weinig te koop
Ik heb toen wat geld bij elkander vergaard
nu vaar je weer trots op de binnenvaart.
Ik heb je geschuurd, het heeft lang geduurd
En alles geschilderd, piekfijn
Je hout weer vernist, nu ben je beslist
Een schoonheid zo prachtig van lijn
Al varen veel schepen ons sneller voorbij
Het kan me niet schelen, de mooiste ben jij!"
www.misdaadjournalist.nl
Hoi duikkie.. heel veel bijdragen binnen deze Natalee Holloway (in the rebound) 's zijn toch -eindeloze- herhalingen van zetten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:00 schreef duikkie het volgende:
[..]
waar komt dit opeens vandaan, we zijn blij met elke bijdragen hoor maar deze info had ik al een paar bladzijde terug vermeldt
, en in nederlands is panty=onderbroekje
Nou, H.J. Korterink heeft De Vries wekenlang verdedigd op zijn blog, en Peter heeft op zijn beurt wekenlang het nieuwste boekje van H.J. op z'n website gepromoot. Viel mij gewoon op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:05 schreef duikkie het volgende:
[..]
heb je overal wel vrienden in de misdaad(journalitiek) ???, volgens mij meer haat en nijdt, zoals overal als de ene een verhaal heeft en de andere niet
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:16 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoi duikkie.. heel veel bijdragen binnen deze Natalee Holloway (in the rebound) 's zijn toch -eindeloze- herhalingen van zetten?
Alleen jij brengt imho met je breinbrekertjes nog wat levendigheid in de brouwerij
[en nu niet allemaal weer boos worden..]
Ik hoop niet dat je mijn opmerking als een aanval richting jou hebt opgevat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:56 schreef ela het volgende:
Ai sorry hoor. Volg t pas n paar weken, lees me zoals aangeraden door de'...rebound heen en bij
Nr 12 kwam ik t slipje tegen. Wo'nt happen again, you' ve got the floor! :-o
Ze hebben het toch wel over naar huis gaan.quote:PROCES - VERBAAL
We, Dennis Dominico JACOBS and Shaniro Baldrik KELLY, head agent and sergeant at the Korps Police Force Aruba, explain the following.
On Tuesday, 31 May 2005, around 15.30 interrogated and took a witness statement from the man named:
Deepak Sharma KALPOE
On Monday, May 30, 2005, around 01.05, I walked to my car to wait for Joran and my brother. Around 01.12 Satish and Joran came to my car. My brother sat beside me in the car and then in the mirror, I saw that Joran and the blonde girl that had been dancing on the stage, sat in the back seat. I greeted the girl in English and she greeted me in English.
PROCES – VERBAAL
Dennis Dominico JACOBS, head officer at the Korps Police force Aruba and assigned to the Atraco team, explain the following.
On Tuesday, May 31, 2005, at 19:20, I interrogated and took a witness statement from the man named:
Satish Sharma KALPOE
Then the three of us agreed that it was too boring at Carlos & Charlies and that we would go home. I saw that Joran was talking with the white girl.
On Monday, May 30, 2005, around 01:15, we walked with our guest to Deepak’s car. I with my brother in the front of his car. Joran sat with the white girl in the back seat. The girl spoke with Deepak and not with me.
PROCES-VERBAAL
We, Dennis Domenico JACOBS and Luigi Angelo Giovanni CROES, head police officer and police officer first class with the Korps Politie Aruba, first mentioned officer is attached to the Robbery Protection Team (Atraco Team) and last mentioned officer is attached to the Section Often Occuring Crimes District 2, declare/state the following.
On June 9th 2005, at approximately 12.00 hours, we the reporting officers interviewed as suspect the man named: Joran Andreas Petrus van der SLOOT, born in Arnhem, Netherlands on August 6th 1987, no profession student (International School of Aruba) and living on Montanja number 19 on Aruba.
After I told Natalee that she was allowed to go home with me, she told her friends that she would meet up later with them at the Holiday Inn Hotel. At approximately 01.15 hours, we walked from Carlos & Charlies to the outside.
To your question whether I called someone from my mobile phone when we were standing outside "Carlos & Charlies, I answer that I did not. At that moment I had not called anyone with my mobile phone.
To your question whether I know what Deepak and Satish did with their cups, I answer you that I do not know that.
het is veel makerlijker om het nederlandse proces-verbaal te lezen, dan het engelse en dan weer terug te vertalen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef secunda het volgende:
[..]
Ze hebben het toch wel over naar huis gaan.
Dat is samen met het frustreren van onderzoek in de woning van VdS door die politievriend van VdS echt vreemd, zeker voor een advocaat die graag wil aantonen dat zijn zoon onschuldig is.![]()
Het zal toch niet zo zijn dat Joran zijn vader dekt in plaats van andersom?
Oh ja, ik denk dat die Jeffrey van Croimfort niets met die hele kwestie te maken heeft. Ik heb een interview met hem gezien, samen met zijn ouders, kort na de uitzending van Peter R. Hij vertelde dat hij zo opgelucht was na de bekentenissen van Joran en dat hij Joran helemaal niet kent.
Ook heb ik gelezen (misschien weet iemand of dat klopt) dat hij toen nog niet als strandwacht werkte.
Ja, veel herhaling van zetten. Ik ben op dit moment een beetje aan het spitten op www.scrux.com enquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:16 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoi duikkie.. heel veel bijdragen binnen deze Natalee Holloway (in the rebound) 's zijn toch -eindeloze- herhalingen van zetten?
Alleen jij brengt imho met je breinbrekertjes nog wat levendigheid in de brouwerij
[en nu niet allemaal weer boos worden..]
complimenten, klinkt inderdaad zeer waarschijnlijk dat het zo gegaan is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
het is veel makerlijker om het nederlandse proces-verbaal te lezen, dan het engelse en dan weer terug te vertalen.
joran had natalee volgens zijn eigen zeggen ook belooft om natalee mee naar zijn huis te nemenechter later weer niet omdat z'n vader thuis was, wat hem trouwens nooit echter tegenhield er hebben wel meer meisje bij joran thuis in bed gelegen alleen dan met toestemming van zijn ouders. maar ja dat is een beetje lastig he, als je meisje meeneemt naar huis en later vermist is
leg dat maar eens uit
![]()
mijn theorie is dan ook dat ze richting huis vertrokken, kan deepak/satisch huis zijn of joran en onderweg wat gebeurt is.
maar ja niemand heeft maar ook wat gezien, ik ben in 1 a 2 minuten ook zomaar 40 a 70 studenten kwijt in de hoofdstraat die deepak niet meer zag , lijkt mij ook zo sterk, niemand heeft ze dan ook maar gezien in druk oranjestad richting lighthouse. verder via west straat ( choose a name weg ) kan je via road 2 zo naar joran's huis, of mij nog niet persies wetende hooiberg plek daarna toe. ook was het heel gebruikelijk om met de prooi sex te hebben op de achterbak
geloof niet dat vaders sloot zich als eerste vergrepen heeft aan natalee, wel verkeken, op de zaak, deze zaak had met een normale vermissing moeten aflopen, had ook mooi gekund als ze bij hollyday inn hotel maar niet zo zeker konden aantonen dat natalee daar nooit terug was gekomen. dat was balen voor joran , deepak en satisch heel plan A naar z'n duigen, ze hadden zelfs een onafhankelijke vriend zover gekregen om te verklaren dat ze echt natalee bij het hotel hadden afgezet
, die leugen over de rit naar lighthouse was hun bijna fataal geworden
, maar een tussenstop verzonnen op strand houd het nog overeind
we gaan even me in deze theoriequote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:57 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, veel herhaling van zetten. Ik ben op dit moment een beetje aan het spitten op www.scrux.com en
kwam dit tegen van een zekere polemic. Zijn theorie komt heel dicht bij de mijne en is denk ik de reden, dat Joran de echte waarheid niet kan vertellen.
polemic
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:20 am Post subject: Twilight Zone
--------------------------------------------------------------------------------
Joran, starring in his own Twilight Zone episode
Suppose, just suppose, that the old drug house theoretical scenario (discussed here on Scrux, quite a bit) is true. This is the one where Natalee accompanies Joran to a drug house to do some cocaine or maybe opium, and there she lapses into a deep sleep, where she can't be awakened. Joran can't wait around (he has school) and so the drug people tell Joran that they, "will drop her at the Holiday inn when she wakes up." The next evening, as far as Joran knows, that drop-off happened and so he creates his first lie (thinking it was based partially on the truth). Later, he learns from the drug people that Natalee never woke up, but not to worry, they disposed of the body way out at sea. He doesn't know the particulars, but just assumes they know what they are doing and changes his story to a beach drop-off.
Two years later, in Holland, Joran is faced with an illegal business proposition and is under pressure to come up with a story, which will give him "street creds," with his new pretend-mafioso friend and, so once more, he draws from what he knows, embellishing and personalizing part of what he knows is a real story, like he did when he told the Holiday Inn alibi. This time, as before, he changes it so that he is the primary actor. He uses some of the facts he knows to be true and embellishes them, so that he is the tough nerves-of-steel criminal, who can just dispose of a girl "like an old rag." Skilled liars often have a knack to take parts of what is true and to spin them to create a believable tale which they put out for consideration (the old, "there's a grain of truth in every lie") knowing that bits of reality will make their fiction ring true. Joran didn't have what it took (in time or skills) to pull this off, but drug-house connections would have. And, if that story is the real one, then Joran has remained faithful to them, never breathing a word to anyone about what happened. So, he would also be able to insert that part (about his loyalty) and sound very credible, because there would be yet another bit of the truth to add to the pot. Of course, Joran thought he was safe in this fabrication, never thinking for a moment he would be caught in a sting. But, wait, "I was just lying" he says. However, the irony is that in his lie, it is possible he provided too much of what really happened to be able to get out of this one with that excuse (because it fits too much of the puzzle).
It really doesn't matter if the drug house story is what happened, because to clear himself, Joran would need now to tell "the truth, the whole truth and nothing but the truth." However, his original fears of reprisal would most likely still be sufficient for him to keep those dark secrets. What a nightmare of a dilemma. Joran may have found himself in middle of a classic Rod Serling Twilight Zone plot, victim of a bizarre trap of his own design, where the only thing that would save him would cause him an even greater, an even unimaginable danger.
Pa voorkomt dat er onderzoek wordt gedaan in een deel van het wooncomplex van VdS.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:40 schreef SluweSjaak het volgende:
de "harde indirecte bewijzen" die deze theroie ondersteunen zijn dus:
- vader die de volgende ochtend op zijn computer zoekt effect van alcohol of drugs op lichaam"
- de vriend (was dat niet Croes ?) die bevestigd aan politie dat hij heeft gezien dat nathalee werd afgezet
- joran ontkent bij politie Croes te te kennen (logisch, anders valt het op)
- joran geeft in afgeluisterd gesprek aan te gaan dat hij pas moet lachend als ze het meisje levend vinden (hij weet dus dat ze dood is, maar weet niet wat er met het lichaam is gebeurt)
- en de theorie van duikkie over de gevolgde route
Of vergeet ik er nu nog een paar ?. Kunnen we het rijtje compleet maken ?
checken op het internet qua drugs / alcohol was toch op die avond zelf? Rond een uur of half 11 en niet de ochtend erna dacht ik...zal ik nog eens opzoeken..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:40 schreef SluweSjaak het volgende:
de "harde indirecte bewijzen" die deze theroie ondersteunen zijn dus:
- vader die de volgende ochtend op zijn computer zoekt effect van alcohol of drugs op lichaam"
- de vriend (was dat niet Croes ?) die bevestigd aan politie dat hij heeft gezien dat nathalee werd afgezet
- joran ontkent bij politie Croes te te kennen (logisch, anders valt het op)
- joran geeft in afgeluisterd gesprek aan te gaan dat hij pas moet lachend als ze het meisje levend vinden (hij weet dus dat ze dood is, maar weet niet wat er met het lichaam is gebeurt)
- en de theorie van duikkie over de gevolgde route
Of vergeet ik er nu nog een paar ?. Kunnen we het rijtje compleet maken ?
Volgens document op SM was het 30 meiquote:Op zondag 23 maart 2008 12:27 schreef dcfv het volgende:
[..]
checken op het internet qua drugs / alcohol was toch op die avond zelf? Rond een uur of half 11 en niet de ochtend erna dacht ik...zal ik nog eens opzoeken..
Je vraagt je inderdaad af waarom Joran over zichzelf en over zijn familie deze ellende afroept.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef secunda het volgende:
Nickhs,
Het is te hopen dat Joran en ook zijn vader, want die heeft Joran beschermd of andersom, maar dat kan ik me dan eigenlijk ook weer niet voorstellen, gaan vertellen hoe het zat en dat Joran daar dan gewoon zijn straf voor neemt. Ik denk dat het zo voor hem ook geen doen is. Als het waar is dat hij in een afkickkliniek zit, kan hij net zo goed in de gevangenis gaan zitten. Kan toch wel in een Nederlandse gevangenis, hij is toch Nederlander? Dat kan zijn vader vast wel regelen.
Dat verhaal van die hond vond ik in het begin ook schokkend maar het kan natuurlijk best een ongeluk zijn geweest en dat is dan sneu genoeg. We weten het gewoon niet.
Soms heb ik best wel te doen met Joran, en ik weet eigenlijk ook niet goed waarom. Gek he?
Toen ik dat interview bij Pauw en Witteman zag, begreep ik wel dat hij loog, maar ik had tegelijkertijd ook wel medelijden met hem.
persoonlijk geloof ik niet in een al te slimme joran hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 12:27 schreef dcfv het volgende:
.
De jongens worden opgepakt, verhoord etc & OPEENS (yeah right) zitten ze met z'n 3-en in een busje. Kan me heel goed voorstellen dat bijvoorbeeld bij Joran het belletje wel ging rinkelen....dat dit gesprek enigszins gekleurd zou kunnen zijn zou mij dus ook niets verbazen.
de holloway zaak is goed voor is boekenkast, iedereen die er wat mee te maken heeft of gehad hebben , wordt gestoken door het boekenvirusquote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef Confessions het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom Joran over zichzelf en over zijn familie deze ellende afroept.
Als alles zo onschuldig is verlopen, zoals Joran beweerd, vertel je toch alles onder ede en dien je je eventuele straf uit en hij en zijn familie kunnen weer rustig verder leven.
Of zijn de "hogere machten!?", wie dat ook is of zijn, zo invloed rijk dat hij daarom deze langdurige kwelling ondergaat? Want het blijft nog doorgaan, straks weer het boek van Patrick en het hele verhaal leeft weer.
Hmm...ik bekijk dat eigenlijk meer zo:quote:Op zondag 23 maart 2008 15:34 schreef duikkie het volgende:
[..]
persoonlijk geloof ik niet in een al te slimme joran hoor, ER gaan geen belletjes rinkelen als joran in een auto zit
, of is joran dommer dan een ezel
, want eerst in politie auto , toen wat jaren later in de peter r de vries auto.
dus of de eerste keer in het politie bustje joran wel het licht zag en later weer duisternis in van eem auto ???
ik hou het erop dat hij het ook de eerste keer niet wist van afluister praktijken.
het is niet zo moeilijk om de zaak te bedonderen , als je weet dat je gedekt wordt door hogere machtenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef dcfv het volgende:
[..]
Hmm...ik bekijk dat eigenlijk meer zo:
Net gearresteerd zijn - hoofdverdachte en in een politiebus gedropt met de 2 medeverdachten
VS
2,5 jaar later -je denkt dat je er mee weg bent gekomen (?) + in de auto met 1 van je "beste vrienden"
Houdt voor mij toch wel enigszins een verschil in....
En iemand die de boel zo kan bedonderen is naar mijn idee niet zo dom; juist zeer geslepen....
Ik denk ook dat rechter de Wit een cruciale rol speelt; samen met Jacobs, van Straaten & vader van der Sloot.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef johan555 het volgende:
De meest opmerkelijke en bedenkelijke rol in de gehele kwestie speelt niet zoon Joran, maar vader Paul van der Sloot. Na zijn studie rechten in Tilburg werkt hij een tijdlang als advocaat in Nederland om burgers bij te staan in hun verzet tegen de overheid, maar al spoedig na kennismaking met zijn toekomstige vrouw vertrekt hij naar Aruba. Hij blijft wel vrienden in Nederland houden, waaronder rechter Jacob Robert Wit. Vanaf 2003 is hij plaatsvervangend rechter voor het Antilliaans Hof van Justitie en tot eind 2005 is hij rechter in opleiding, maar daarna wordt hij advocaat.
Op de dag dat het OM een huiszoeking gelast van de woning van Joran én die van de ouders, doet rechter-vriend Jacob Wit de deur open en krijgt het voor elkaar om huiszoeking in de ouderlijke woning te voorkomen, tot stomme verbazing en latere frustratie van het OM.
De rechter-commissaris( jacob Wit ) die nu de zaak Holloway behandelt weigert Van der Sloot nu voor een derde keer te arresteren, terwijl er zoveel nieuw bewijs ligt.
Deze Jacob Robert Wit speelt volgens mij een toch wel cruciale rol in dit geheel ,want waarom kreeg hij het voor elkaar dat er geen huiszoeking gedaan mocht worden in de ouderlijke woning?
Wie had daar belang bij dat dat niet zou gebeuren ?
Waren ze bang dat er iets gevonden zou worden ?
Wat doet een Rechter daar? wist ie dat er een huiszoeking aan zou komen of was hij er per toeval ?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:54 schreef SuikerVuist het volgende:
"Oh Neeltje Jacoba, met je prachtige kont,
je stevige flanken en je sierlijke front,
Jouw hart is van ijzer en je haren van touw,
Maar voor mij ben je mooier dan de mooiste vrouw."
"Toen ik je zag, zoals je daar lag
bijna geschikt voor de sloop.
Je was mooi gebouwd, maar men vond je te oud
En lag daar voor weinig te koop
Ik heb toen wat geld bij elkander vergaard
nu vaar je weer trots op de binnenvaart.
Ik heb je geschuurd, het heeft lang geduurd
En alles geschilderd, piekfijn
Je hout weer vernist, nu ben je beslist
Een schoonheid zo prachtig van lijn
Al varen veel schepen ons sneller voorbij
Het kan me niet schelen, de mooiste ben jij!"
elke schijn van belangen verknoping is hier wel toegepastquote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef dcfv het volgende:
[..]
Ik denk ook dat rechter de Wit een cruciale rol speelt; samen met Jacobs, van Straaten & vader van der Sloot.
En niet alleen rechter Bob de Wit zat het team vrolijk op te wachten bij de familie van der Sloot ook Ben Vocking was even gezellig op de thee. Voor zover ik weet moet er ook toestemming komen voor een huiszoeking; het zou zomaar kunnen dat dit ook bij rechter de Wit is gebeurd. Hij zal er sowieso van op de hoogte zijn gesteld. Wellicht heeft hij later informatie gekregen waardoor hij de huiszoeking aan moest passen?
Wat Ben King = Vocking betreft: Topfunctionaris OM steunt familie Van der Slootquote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef dcfv het volgende:
[..]
Ik denk ook dat rechter de Wit een cruciale rol speelt; samen met Jacobs, van Straaten & vader van der Sloot.
En niet alleen rechter Bob de Wit zat het team vrolijk op te wachten bij de familie van der Sloot ook Ben Vocking was even gezellig op de thee. Voor zover ik weet moet er ook toestemming komen voor een huiszoeking; het zou zomaar kunnen dat dit ook bij rechter de Wit is gebeurd. Hij zal er sowieso van op de hoogte zijn gesteld. Wellicht heeft hij later informatie gekregen waardoor hij de huiszoeking aan moest passen?
Weet iemand ook welke rechter de zaak behandelde in november - december? Aangezien Joran daar wat opmerkingen over had (dat de rechter zei dat hij loog).
Wat een pannenkoek zeg...ongelofelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:07 schreef Confessions het volgende:
[..]
Wat Ben King = Vocking betreft: Topfunctionaris OM steunt familie Van der Sloot
ORANJESTAD — Het Openbaar Ministerie (OM) bevestigt dat Ben King, hoofd van de afdeling Ondersteuning Procureur-Generaal, in het huis van de familie Van der Sloot aanwezig was toen daar vorige week donderdag huiszoeking werd gedaan. Mariaine Croes, woordvoerder van het OM: “King was en is met vakantie. Hij was daar inderdaad niet namens het OM.”
De woordvoerder wil geen commentaar geven op de opmerking dat het wellicht vreemd is dat een lid van het OM bij de familie van een verdachte over de vloer komt terwijl er een onderzoek gaande is. Bronnen binnen het OM bevestigen echter dat bij het OM niet iedereen even blij is met deze actie van King, omdat het de schijn van partijdigheid zou kunnen wekken.
King zelf zegt dat hij en zijn familie al vele jaren zeer goed bevriend zijn met de familie Van der Sloot. Paul van der Sloot was vroeger zelf werkzaam binnen het OM. King: “Ik heb een aantal jaren geleden, toen ik bij KIA werkzaam was, een heel vervelende periode gehad toen ik door een gedetineerde ben mishandeld en de familie Van der Sloot heeft ons toen fantastisch gesteund. Wij willen nu graag datzelfde voor hen doen. Maar ik besef natuurlijk heel goed dat ik niet aan beide kanten van de lijn kan staan.” King heeft daarom vakantie opgenomen om zijn vrienden bij te staan. King: “Het is een klein eiland waar snel conclusies worden getrokken.
Zowel het Openbaar Ministerie als ik beseffen dat we ons gezond verstand moeten gebruiken. Tegelijkertijd meen ik dat ik als privé-persoon toch ook een aantal rechten heb, en ik wil deze vrienden graag bijstaan in deze voor hen zo moeilijke periode.” Ben King heette overigens tot voor kort Vocking maar veranderde een paar maanden geleden zijn naam officieel in King. (Amigoe)
Tja, voor wat hoort wat!
kan je beter aan een top 10 rated pornstar uitgeven, weet je zeker dat je goed genaaid wordtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef johan555 het volgende:
Char is een pure oplichtster ! 600$ voor 3 kwartier vraagt ze
Bovendien weigert ze mee te werken aan ieder wetenschappelijk onderzoek naar de gaven die ze volgens zichzelf heeft .
Tja waarom zou ze dat eigenlijk weigeren ? vul maar in !
Dompig zei hier hetvolgende over:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:10 schreef johan555 het volgende:
Wie gelooft er zo heilig in de bevindingen van de kwakzalvers
Dan Young en Kelly Castillo?
Dus die Jacob Wit moest beslissen of Joran weer kon worden aangehouden??quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef johan555 het volgende:
De meest opmerkelijke en bedenkelijke rol in de gehele kwestie speelt niet zoon Joran, maar vader Paul van der Sloot. Na zijn studie rechten in Tilburg werkt hij een tijdlang als advocaat in Nederland om burgers bij te staan in hun verzet tegen de overheid, maar al spoedig na kennismaking met zijn toekomstige vrouw vertrekt hij naar Aruba. Hij blijft wel vrienden in Nederland houden, waaronder rechter Jacob Robert Wit. Vanaf 2003 is hij plaatsvervangend rechter voor het Antilliaans Hof van Justitie en tot eind 2005 is hij rechter in opleiding, maar daarna wordt hij advocaat.
Op de dag dat het OM een huiszoeking gelast van de woning van Joran én die van de ouders, doet rechter-vriend Jacob Wit de deur open en krijgt het voor elkaar om huiszoeking in de ouderlijke woning te voorkomen, tot stomme verbazing en latere frustratie van het OM.
De rechter-commissaris( jacob Wit ) die nu de zaak Holloway behandelt weigert Van der Sloot nu voor een derde keer te arresteren, terwijl er zoveel nieuw bewijs ligt.
Deze Jacob Robert Wit speelt volgens mij een toch wel cruciale rol in dit geheel ,want waarom kreeg hij het voor elkaar dat er geen huiszoeking gedaan mocht worden in de ouderlijke woning?
Wie had daar belang bij dat dat niet zou gebeuren ?
Waren ze bang dat er iets gevonden zou worden ?
Wat doet een Rechter daar? wist ie dat er een huiszoeking aan zou komen of was hij er per toeval ?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:58 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dus die Jacob Wit moest beslissen of Joran weer kon worden aangehouden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |