2008 naakte meiden op een grasveld die "2008" vormen en daar een foto van maken lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb even de hulp nodig van jullie geniale geesten;
Voor het jaarlijkse klassentoernooi moeten we voor het onderdeel 'Themawerkstuk' iets doen met het thema 2080. Dat kun je op meerdere manieren interpeteren, jaartal, dingen whatever. Please, heb alsjeblieft een goed idee!?
Dank, ik stuur deze info even door naar huis, mw. MM is meer van de camera dan ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stof/vuil niet nee.
Het kan aan je instellingen liggen. Dus wellicht dat je je Exposure Compensation aangepast hebt. Dat staat standaard niet op je LCD, dan moet je een ander knopje ingedrukt houden.
Verder maakt het nog uit waar je de zon hebt staan en hoe dicht je bij je voorwerp bent.
Heb je niet 2 voorbeedlfotos ofzo? Schiet je op auto of op manual?
2080 he schatquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2008 naakte meiden op een grasveld die "2008" vormen en daar een foto van maken lijkt me een goed idee
Oh ik dacht dat je een typefout had gemaakt. Maar dat is niet zo moeilijk. Dan moet je alleen nog 72 maagden vinden om de rest aan te vullenquote:
20/80 is een verdeling die je ook nog wel es tegenkomt, dat bij communicatie maar 20% gaat over wat je zegt (verbaal) en 80% over hoe (non-verbaal)quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb even de hulp nodig van jullie geniale geesten;
Voor het jaarlijkse klassentoernooi moeten we voor het onderdeel 'Themawerkstuk' iets doen met het thema 2080. Dat kun je op meerdere manieren interpeteren, jaartal, dingen whatever. Please, heb alsjeblieft een goed idee!?
Ja maar daar kan je niet echt een werkstuk van maken; je moet aan een werkstuk denken in beeldende zin. Dus we hebben wel eens een waanzinnig houten bed gemaakt met daar in een enorme lepel en vork voor het thema 'Lust'quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
20/80 is een verdeling die je ook nog wel es tegenkomt, dat bij communicatie maar 20% gaat over wat je zegt (verbaal) en 80% over hoe (non-verbaal)
Dat zou je ook niet bij vrouwen moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Zeker wel, het zit niet op plekken waar ik het bij een andere man eventueel niet zou durven aanraken...
Ah dat wist ik niet... je kan 20/80 nog steeds wel gebruiken maar dan moet je het wat anders verdelen. Bijvoorbeeld een doek 20% blauw schilderen en 80% zwartquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je niet echt een werkstuk van maken; je moet aan een werkstuk denken in beeldende zin. Dus we hebben wel eens een waanzinnig houten bed gemaakt met daar in een enorme lepel en vork voor het thema 'Lust'
Nee, maar daar zou mijn schroom v.w.b. die plekken misschien iets minder zijn gezien mijn sexuele geaardheid...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef wyccie het volgende:
Dat zou je ook niet bij vrouwen moeten doen.
Die richting zou je kunnen denken jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oh dus zoiets als een kunstwerk gemaakt van 2080 lucifershoutjes enz....
Ah zoooo, ja weet ik veel!! Ik ben meer van de microfoontjes tijdens een optreden gewoon door je haar heen naar je voorhoofd, en dan zo'n kastje aan je broeksband. Verder heb ik de ballen verstand van geluid. Ik hoor alleen maar of iets mooi klinktquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Met (rubberen) afstandhouders kom je al een heel eind. Wij gebruikten zelfs paperclips als afstandhouder. Met een goede mic en goede isolatie hoef je geen bewegingsgeluiden te horen.
Hoe denk je dat ze het bij series als American Chopper, American HotRod etc doen? Die lopen allemaal met mics onder hun shirt.
Persoonlijk vind ik het knapper dat 'ie het konijn mee naar binnen krijgt.
Ik ben ook geen geluidsexpert maar dat weet ik dan toevallig gewoon uit ervaringquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah zoooo, ja weet ik veel!! Ik ben meer van de microfoontjes tijdens een optreden gewoon door je haar heen naar je voorhoofd, en dan zo'n kastje aan je broeksband. Verder heb ik de ballen verstand van geluid. Ik hoor alleen maar of iets mooi klinkt
Als ik de microfoons in mijn haar kon stoppen zou ik het doen, maar helaas is dat voor mij niet weggelegd...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ah zoooo, ja weet ik veel!! Ik ben meer van de microfoontjes tijdens een optreden gewoon door je haar heen naar je voorhoofd, en dan zo'n kastje aan je broeksband. Verder heb ik de ballen verstand van geluid. Ik hoor alleen maar of iets mooi klinkt
Wie heeft er in hemelsnaam 2080 bedacht?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht, ik ben wanhopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |