quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik mag per 1 april beginnen (en nee dat is geen grap) en dan de woensdagen, donderdagen en vrijdagen
Omdat ik gehoord heb dat ik dinsdag mijn nieuwe collega's ga ontmoetenquote:
Ja, da's wel waar natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:58 schreef bixister het volgende:
wow, goed gedaan Troel! gefeliciteerd!en ik zie net dat je ook op vrijdagen gaat werken... dan moeten we maar héél snel nog een vrijdagmiddag in maart prikken voor ons bezoek. kan dat nog?
Ja, echt super. Ik had al echt zoiets van "huh, jullie willen het vandaag al laten weten?" Bij de IKEA wilden ze twee weken tijd en daar heb ik nog steeds niets van gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Troel!En wat snel ook!
Ja, dat was gelukkig al wel geregeld, zij het niet op de dagen die ik in eerste instantie aangevraagd had, maar voor dit werk heb ik juist de perfecte dagen. Kan niet beter dus. Ook Ruben mag vanaf 1 april de woensdagen, donderdagen en vrijdagen aan het werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:17 schreef moussy het volgende:
netjes troel, idd lekker snel! Weet je al hoe je het gaat doen met opvang?
Is dat erger dan lek?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net te horen dat zaterdag de auto gehaald kan worden
de reden in combi met het weer waardoor ik in een slip ben geraakt is naar alle waarschijnlijkheid een lekker voorband. daar bleek een spijker in te zitten.
nog een geluk bij een ongeluk dat het dan op deze plek gebeurd is en niet op de snelweg.
ja gelukkig welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Nijna het volgende:
Troel, van harte met je baan!.
Vicky, werkt de wc alweer naar behoren?
yepz, meneer van de garage zei meteen dat t maar goed was dat t niet op de snelweg was gebeurd en dat we nog veel geluk gehad hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:00 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Troel! Jemig Ynske, dat had dus veul slechter af kunnen lopen!![]()
![]()
oef, das niet tofquote:De een zijn kind breekt een been, de ander zijn kind krijgt exceem..... en de mijne??
Die heeft 'mond en klauwzeer'
Wilkommen daheim!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is weer thuis
Onze midweek was heerlijk!. Uitgewaaid, uitgewandeld, uitgezwommen maar nog niet uitgeslapen. Brent had wat moeite daar te wennen... dus geen enkele nacht voldoende rust gehad helaas. Overdag was wel heeeeeeeerlijk relaxed! En elke ochtend gezwommen met ons kleine waterratje <3 in en bad helemaal voor ons zelf.
Ik ben enthousiast maar thuis is er fok
I knowquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wilkommen daheim!![]()
Fijn dat het zo leuk was! En er is geloof ik tegenwoordig ook FOK! voor je mobiele telefoon.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef snoopy het volgende:
Syrena, een filmpje zou ook wel leuk zijn
Tijd niet gezien volgens mij.. Of heb ik last van hormoon-hersenverweking?quote:
Vlakbij voormalig kamp Westerbork (Hooghalen heet het plaatsje).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:13 schreef Vicky het volgende:
Rocka, war ben je nou precies gweest?
Mwana mis ik ook ja. Xanthe eigenlijk niet, nou ja, ze is wel verdwenen maar dat vind ik niet zo gek eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2008 11:52 schreef pinquit het volgende:
* pinquit komt even uit het niets vragen,
maar hebben jullie nog wel eens iets gehoord van; martineke, xanthe, mwanatabu?
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op de foto's van Daanbanaantje
Ja, daar gaan mijn eierstokken weerquote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef cattie het volgende:
Aha, Leonieke, dat zal het zijn!![]()
Van Ive geniet ik eigenlijk altijd wel. Ook als hij slaapt. Als ik dan ga kijken, smelt ik helemaal.
ga eens bij de Decathlon kijken bij t Rodastadion, die hebben voor veel spullen lekkere prijzenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:42 schreef Syrena het volgende:voor Catiie!
En gourmettenEens kijken of ik mijn ouders zo gek krijg om dat met Pasen te doen... (ik denk het niet, mijn vader haat de geurtjes die er ook bij vrijkomen).
Ik heb het hardlopen overleefdgeen foto's gemaakt, ik zag er te dorky uit. Flink spierpijn uiteraard
Woensdag moet ik in mijn upje een stuk doen. Ik ben al aan het kijken voor een fatsoenlijk renjasje, want rennen in een fleecevest is niet zo goed bevallen. Klef en nat *yuch*.
Maar waarom is dat allemaal zo vreselijk duur?!Jasjes voor 139 euro ofzo! Zo duur zijn mijn gewone jassen nog niet eens!
Ja klopt. Ik heb ook al een fijne goedkope internetsite gevonden, maar ik zal eerst toch in een winkel eens wat moeten passen. V&D heeft ook vast wel wat.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef YPPY het volgende:
De aldi heeft regelmatig goed spul in de aanbieding Syrena. Of de lidl of het kruidvat.
oeh, sterkte voor je kennisquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmmm ik gaat even heeeeel hard duimen...... kennis van me ligt met weeen om de tien minuten, maar ze is nog maar net 29 weken zwanger.....
Als ze het hier niet kunnen stoppen met remmers, dan word ze straks nog overgedragen naar Gent...
*update* ze heeft spuit gekregen voor de longetjes.... ze kijken het nu nog een half uur aan en anders gelijk met ambulance naar Gent
Nee heb tot nu toe niks meer gehoord, moet zo ook gaan werken, maar zal vanmiddag nog eens smsen over hoe en watquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef Troel het volgende:
Bar, heb je al meer gehoord? Is het goed gegaan?
en githa?? met jordy? die is vast niet ineens weggegaan, dat heb ik gewoon gemist. iemand weet vast wel waaromquote:Op zondag 16 maart 2008 11:52 schreef pinquit het volgende:
* pinquit komt even uit het niets vragen,
maar hebben jullie nog wel eens iets gehoord van; martineke, xanthe, mwanatabu?
Ben benieuwd wat voor kleur je haar gaat worden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn haar in de verf zitten en nátúúrlijk heb ik mn nek, oren en handen .. én wasbak ook meegekleurd. Alles is nu bietjes rood en zwartik vraag me af wat dit gaat worden
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het nu met Githa en fam is, van de rest ook, maar Jordy heeft best heftige operaties gehad.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:40 schreef Vivi het volgende:
2 pakjes rood en 1 zwart? En dat gooi je dan door elkaar ofzo
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:44 schreef Vivi het volgende:
Sweaty horen we ook niks meer van btw .
dank jequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:33 schreef Troel het volgende:
Yns
Doe gewoon rustig aan en als je wat nodig hebt, gewoon een seintje geven ok?
Ok, het ligt echt aan mijquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
en minoes, heeft iemand nog wel eens wat van haar gehoord?
ga ik de eerste keer weer een paar uur werkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
wat is er morgenavond dan ynske?
minoes_quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ok, het ligt echt aan mijik heb hersenverweking. De naam zegt me wel wat maar verder
![]()
Of heb ik het verdrongen?
dat gedoe om haar poezenavatar, weet je nog? dat doet vast wel een lichtje branden? en een hartje, aan 't eind van iedere post.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:05 schreef snoopy het volgende:
Ok, het ligt echt aan mijik heb hersenverweking. De naam zegt me wel wat maar verder
![]()
Of heb ik het verdrongen?
euh, vertel eens wat meerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef bixister het volgende:
[..]
dat gedoe om haar poezenavatar, weet je nog? dat doet vast wel een lichtje branden? en een hartje, aan 't eind van iedere post.
ah, verdrongen dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef bixister het volgende:
[..]
dat gedoe om haar poezenavatar, weet je nog? dat doet vast wel een lichtje branden? en een hartje, aan 't eind van iedere post.
verdrongenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef bixister het volgende:
[..]
hahahahaa sorry maar ik vind t wel grappigquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef bixister het volgende:
dewas haar standaard topicicon. maar dat had ze zelf niet in de gaten, bleek achteraf. dat post-icoontje stond kennelijk perongeluk zo ingesteld. en iedereen die erover viel toen het over heel verdrietige dingen ging en zij maar bleef komen met haar
- posts en ze had geen idee waarover 't ging.
Hé waar is jequote:
Ze houdt niet meer van mequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hé waar is jewil je hier iets mee zeggen
dat was iemand anders heurquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef bixister het volgende:
dewas haar standaard topicicon. maar dat had ze zelf niet in de gaten, bleek achteraf. dat post-icoontje stond kennelijk perongeluk zo ingesteld. en iedereen die erover viel toen het over heel verdrietige dingen ging en zij maar bleef komen met haar
- posts en ze had geen idee waarover 't ging.
wie dat dan:quote:
Hoe kun je dat nou denken!!!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, nu voel ik me helemaal een ongelofelijke newbie![]()
ach ja...
mijn mams had dat vroeger ook, ik vond dat altijd stinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:52 schreef snoopy het volgende:
Als je verkouden bent zou ik niet gaan Miss sly![]()
Ik heb ook flixonase gekregen. Hopelijk doet het wat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Yns, als het niet gaat op je werk ga je gewoon naar huis hoor!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, nu voel ik me helemaal een ongelofelijke newbie![]()
ach ja...
oh, ik dacht rockabellaquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef E.T. het volgende:
We hadden ooit eens zo'n trivia-quiz in OUD.
Hebben we ons wel een paar weken prima mee vermaakt, volgens mij
dat vond ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:50 schreef bixister het volgende:
Piet, Anna & ik zijn vanmorgen bij Ruben & Troel op bezoek geweest. was erg leuk! echt een heerlijk ventje is 't.en de kinderen vonden alle speelgoed dat er al in huize Troel aanwezig was ook erg leuk.
de reis heen & terug was al een avontuur op zich: met bus & tram tussen sneeuwstormen door, broodjes eten onderweg, en rennen om de tram te halen. pfff wel vermoeiend, maar al met al hebben ze 't goed volgehouden (en ik ook.
).
Ik drink iedere dag een dopje pokon door mn colaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:40 schreef Lois het volgende:
Wauw Mous was jij je haar met pokon ofzoPrachtig lang en mooi!!
Ik ervaar het niet als vervelend verderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:13 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
het was trouwens idd RB'tje, was harstikke sneu, want ze had het echt niet door. tja, we kunnen hier nog wel eens over elkaar heen vallen over trivialiteiten
dus of je daar nou zoveel aan gemist hebt buuf? I think not
Ik zag laatst bijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:40 schreef snoopy het volgende:
Net naar de dokter geweest. waarschijnlijk zijn het mijn allergieën die opspelen (pffff, dat was al zo lang geleden dat ik daar last van had, die had ik ook verdrongen) door stress van mijn werk en blablabla. Dus heb ik nu een neusspray speciaal voor die allergieën gekregen. Nu maar hopen dat het werkt want ik word gek van die volle holtes in mijn hoofd.
Inmiddels al geweest Nebelung.. Het was inderdaad GEWELDIG!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef nebelung het volgende:
Rijstebuiltje, je gaat naar CCC inc!![]()
Leuk, leuk, leuk!!!
lijkt me erg raar aanvoelenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:27 schreef Lois het volgende:
Mijn collega had laatst deze neustoeter gekocht en we hebben er enorm om gelachen![]()
Neusbidet had ik echt nog nooit van gehoord
de winkels gaan eerder dicht om de medewerkers de mogelijkheid te bieden om op tijd bij de kerk te zijn voor de mis waarin de kruisiging van Jesus word herdacht bij te kunnen wonen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snoopy, het beste ermee..![]()
Oxy !![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is er zo "bijzonder" aan goede vrijdag!?
Ik wilde mijn laatste paas inkopen doen bij HEMA en AH, maar ze waren dus gewoon dicht..![]()
Net als alle andere winkels trouwens..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Snoopy, het beste ermee..![]()
Oxy !![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is er zo "bijzonder" aan goede vrijdag!?
Ik wilde mijn laatste paas inkopen doen bij HEMA en AH, maar ze waren dus gewoon dicht..![]()
Net als alle andere winkels trouwens..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat weet ik.. Maar dat gelijk ALLE winkels dicht zijn..
wat niet gaat dat gaat gewoon nietquote:
dank jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:53 schreef moussy het volgende:
[..]
wat niet gaat dat gaat gewoon nietdus volgens mij ben je gewoon verstandig geweest.
Ik heb het geprobeerd na die uitzending dus (met een klein gietertjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me erg raar aanvoelen
ik kijk t nog even aan hier, maar ga dan toch naar huis toe
Nee, het voelt wel lekker, omdat je zout water gebruikt "herkent" je neus het niet als lichaamsvreemde vloeistof..ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heiden!
(grapje
)
Wij (goeie katholieken als we zijn) hebben vandaag zelfs vissoep gegeten. Helemaal vasten was waarschijnlijk een beter idee geweest... met het oog op de rolletjes rond 't middel
![]()
Die neustoeter!! Doet dat niet ongelofelijk pijn, je holtes spoelen?? Ik dacht altijd van wel namelijk, vandaar dat ik 't nog nooit geprobeerd heb.
Viev, dat had ik al van mijn collega gehoord iddquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij [ afbeelding ] dat een Neti pot ( "neusbidet") daar dus echt een wondermiddel voor schijnt te zijn
.
Ik had een klein gietertje van de blokkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Viev, dat had ik al van mijn collega gehoord iddmaar ja, ik las ook weer negatieve ervaringen na een beetje googelen en dan ben ik weer bang dat het zonde van het geld is.
Nee, die van jou zijn leukquote:
Dat is volgens mij mijn "ik praat tegen een baby stem"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:31 schreef bixister het volgende:ik zat net 't filmpje van
Dean
te bekijken en beluisteren en Viev, je had er zo'n beetje een gek stemmetje op vond ik. had je toen net je neus gegieterd misschien?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:43 schreef livelink het volgende:
Leuk, Belana![]()
Vooral de roggen aaien en voeren was hier een groot succes. En natuurlijk de dolfijnen zien onder water.
Iedereen is ineens blauw bij mijEn het duurde echt even voordat ik doorhad dat het niet allemaal modjes waren. Ik zat al te zoeken van welk forum Snoopy ineens mod was geworden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:50 schreef livelink het volgende:
Ik zat te kijken of er ineens een 40'ers-forum was. Na die hint van Sugar, gisteren
Nou ja, best lullig natuurlijk dat zij het zo ervaart, maar hoe er ook op dat forum wordt gereageerd zeg..puh-leasequote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het net pas ontdekt vief. Heldin!
waar? ftel, hoe`quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:28 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een babyboomrel ontketend..en het was niet eens mijn bedoeling
hahahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:11 schreef m@x het volgende:
Phew, was al bang dat ik de enige was die werkelijk niks van dat programma heeft gezien
Ik kan nu iets heel fouts posten maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
ik dacht net zo, Livelink. Wie doet er dan ook mee aan emo-tv...
Ik vind het wel wat onrealistisch dat je je 'leven' welke n.b. half te volgen is op TV gaat aanpassen omdat iemand blijkbaar iets zegt wat je niet horen wilt.
Damn, dan had bijv. Ayaan Hirsi Ali al lang zelfmoord gepleegd!
maar wie is coretti hier dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb eerlijk gezegd geen rel kunnen ontdekken. tenminste niet één die vivi ontketend heeft.
coretty begon m.i zelf hysterisch om zich heen te balken en dr kliekje struikelt over elkaar om dr maar bij te kunnen vallen.
t zullen de hormonen wel zijn
zo zie ik het.
coretty post hier niet maar in dat ivf-forum wel en op dat forum beschuldigde ze vivi van stalken.quote:
aaaah ik mis ook weer alles ff kijken gaaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
coretty post hier niet maar in dat ivf-forum wel en op dat forum beschuldigde ze vivi van stalken.
quote:Jemig wat een asociaal zooitje zeg!! Nou ja haar foto's zeggen ook al genoeg.
Misschien wordt het tijd om met z'n allen hier eens een klacht in te dienen op het het fok forum.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
[..]![]()
en dan zeggen ze met zn alle dat Viv erg is
waar zijn ze zelf mee bezig
hier ook niet, t enige dat ik kan vinden is dat topic exit Ruth exit Merelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:49 schreef bixister het volgende:
ik heb wel geprobeerd om op dat forum iets terug te vinden over de 'discussie' maar ik vind het echt niet te volgen daar.
Nou ja, er is dus ook geen andere discussie, het enige wat ik heb gedaan, en waar ze denk ik verbolgen over is, is haar nieuwe nick hier in het babyboom topic gezet....ik heb verder niets gedaan, niet in haar gastenboek, niet op dat forum, nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb eerlijk gezegd geen rel kunnen ontdekken. tenminste niet één die vivi ontketend heeft.
coretty begon m.i zelf hysterisch om zich heen te balken en dr kliekje struikelt over elkaar om dr maar bij te kunnen vallen.
t zullen de hormonen wel zijn
zo zie ik het.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
Door truusje69 - Saturday 22 March 2008, 11:57
Lieverd,wat lees ik nu???Dit is toch echt niet meer normaal he?Kan haar IP adres niet achterhaald worden??En dan aangifte doen ofzo,of haar adres blokkeren op die sites?
Jeetje,dit is dus echt niet leuk meer,dat er zulke mafkezen rondlopen op de wereld.
We zijn hier met zoveel dames,het moet toch te achterhalen zijn wie dit is he?
Sorry hoor,maar als je op de een of andere manier contact met me wil zoeken weet je me wel te vinden(denk ik,anders stuur me even een mailtje).
Groetjes van Truusje en een heel dikke knuffel!![]()
![]()
http://www.ivf-site.nl/Forum/topic.php?id=14567&p=2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |