Is dat een vrouw dan?quote:
Tegenwoordig moet ik tot 17.30 uur, voordeel is wel dat ik nu om de vrijdag vrij ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef Blight het volgende:
Nog 13 minuten tot pils.
Ik moet normaal ook altijd tot 17.30, maar op vrijdag stoppen we er gewoon met z'n allen een half uurtje eerder mee en trekken we hier een biertje open. En dan straks gelijk door naar het centrum. Ideaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik tot 17.30 uur, voordeel is wel dat ik nu om de vrijdag vrij ben.
Vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef M0NTANA het volgende:
Demy de Zeeuw mag van mij naar Ajax komen, beter om mee te spelen dan tegen te spelen!
We hebben Lindgren al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:15 schreef Wooldoor het volgende:
De perfecte opvolger van Davids
Toch lijkt Lindgren echt een softy naast de Zeeuw, de Zeeuw is volgens mij ook veel meer een aanvoerder voor een team.quote:
Ik ook, echt een lulletje rozenwater eerste klas. Slap miemelventje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:00 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vind de Zeeuw er echt als een lulletje uit zien. Totaal geen charisma, ik krijg al medelijden met hem als ik hem zie. Ik hoop echt dat hij nooit in het Ajax shirt aantreed.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3guob4fe2Nc&eurl=http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=14992&page=1
Wat een geweldenaar was het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3guob4fe2Nc&eurl=http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=14992&page=1
Kop dekt alleen niet echt de lading. Zoals altijd bij Vi. Vraag me eigenlijk ook af waarom ik het aanklikte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
In De Zeeuw heb je misschien je potentiele aanvoerder voor de komende jaren.
Gabri.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Zeeuw is nou niet bepaald iemand die iets uitstraalt, Lindgren eveneens niet maar ja, wie wel naast Davids?
Vermeegen met Huntelaar (kerel van z'n fiets schieten) en mee met Ajax naar Zuid-Afrika (op de kamer bij Stam en Huntelaar) was ook genieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn held![]()
Sowieso was de regenjas altijd super. Jammer dat daar bijna geen filmpjes meer van zijn.
Chuck Norrisquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Zeeuw is nou niet bepaald iemand die iets uitstraalt, Lindgren eveneens niet maar ja, wie wel naast Davids?
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vermeegen met Huntelaar (kerel van z'n fiets schieten) en mee met Ajax naar Zuid-Afrika (op de kamer bij Stam en Huntelaar) was ook genieten.
Urzaizquote:Urzaíz: 'Het zou mooi zijn als ik nog een goal maak'
14/03/2008 18:10
Ismael Urzaíz hoopt dit seizoen alsnog een doelpunt te maken namens Ajax, om enigszins eervol een punt te kunnen zetten achter zijn loopbaan. De Spaanse spits heeft bij de Amsterdamse club al in geen maanden gespeeld en slaagde er al helemaal niet in te scoren.
'Sportief gezien gaat het niet goed', baalt Urzaíz op de website van Ajax. De 36-jarige aanvaller kwam onder voormalig coach Henk ten Cate nog af en toe als invaller in het veld. Maar diens opvolger Adrie Koster heeft de 25-voudig international nog geen minuut laten spelen en zelden een plek in zijn selectie gegund.
'En ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat daar weinig verandering in gaat komen. Dit is de eerste keer in mijn carrière dat ik echt niet aan spelen toe kom, zelfs niet als invaller. Dat is best moeilijk af en toe, ik ben deze rol niet gewend. Maar ik blijf positief. Ik respecteer de keuze van de trainer en doe gewoon mijn uiterste best tijdens de trainingen.'
De kans dat het aflopende contract van Urzaíz wordt verlengd is miniem. 'Ik heb nog geen gesprek gehad met de clubleiding, maar ik ben realistisch. Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan. Het was een mooi jaar in Amsterdam, maar sportief gezien heeft het niet gebracht wat ik ervan verwacht had.'
Het einde van zijn carrière lijkt nabij. In zijn loopbaan kwam Urzaíz tot nu toe tot 495 competitieduels en 142 doelpunten. Héél graag wil hij nog één treffer erbij. 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld. Voor Ajax nog niet. Het zou mooi zijn als daar nog verandering in zou kunnen komen.'
Ik gun het hem van harte! Het is alleen zo jammer dat hij qua snelheid zelfs nog door Wim Schoevaart overtroffen wordt.quote:
Ja haha die met Ronaldoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskar.
De cirkel is rond was ook genieten.
Die goeie ouwe tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |