Het zag er niet helemaal lekker uit wat hij daar deed, maar de "hoofdschuldige" was imo Marcellis.quote:
quote:Na uitvoerig onderzoek in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop is bij Heurelho da Silva Gomes geen afwijking geconstateerd aan de kwetsuur die de PSV-doelman donderdagavond opliep in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina.
Waarom zou je in godsnaam jezelf laten wisselen in de kwartfinale UEFA Cup als je niks hebt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had het al voorspeld. Die kerel kan zich altijd goed aanstellen.
Bas Roorda de kans geven om te laten zien dat hij een uitstekende tweede keeper isquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam jezelf laten wisselen in de kwartfinale UEFA Cup als je niks hebt?![]()
Hij had duidelijk last en kon misschien echt niet verder, maar hij deed net alsof hij een gebroken been had.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam jezelf laten wisselen in de kwartfinale UEFA Cup als je niks hebt?![]()
psvquote:
quote:26/3/2008 - Spelers krijgen 125.000 euro bij titel
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat de spelers van PSV een premie van maximaal 125.000 euro tegemoet kunnen kiezen bij het behalen van het kampioenschap. Dit bedrag wordt uitgekeerd naar rato van het aantal gespeelde wedstrijden. Gomes zou daardoor door alle duels mee te spelen de volle winstpremie krijgen. De totale kampioenspremie die PSV kwijt is ligt daardoor boven de miljoen, maar de inkomsten die PSV door plaatsing van de Champions League haalt, liggen vele malen hoger. Volgens het blad zouden de spelers bij winst van de UEFA Cup ook nog eens 100.000 euro toucheren als premie.
ja hij liet zich voor zijn plezier wisselen tijdens een Europacup wedstrijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Haha en dan durven ze Suarez nog uit te lachen vanwege z'n schwalbes. Zijn misselijke actie tegen Ajax(thuis) en dit zijn net zo kotsmakend.
Deed hij dat echt bijna?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Hij wilde zich weer aanstellen na een grappig bedoelde klap van Mutu.
Je zag hem al weer schreeuwend naar zijn been grijpen maar bedacht zich toch.
Zal er wel mee te maken hebben gehad dat PSV achter stond.
Beetje nare trekjes voor deze verder zeer goede keeper.
Viel me ook al op inderdaad, ik dacht eerst nog dat hij geraakt werd door die sliding, maar het ging inderdaad om die vriendelijk bedoelde klap van Mutu.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Ja klopt.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ziet hem een zogenaamd met pijn vetrokken gezicht trekken en naar z'n been grijpen.
Klopt. En hij kreeg wel de vrije trap toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Ja maar die was al gegeven voordat de schwalbe er wasquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. En hij kreeg wel de vrije trap toch?
Vrije trap was terecht, want Mutu gleed in op de keeper.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. En hij kreeg wel de vrije trap toch?
Nee. Meneer kletst uit z'n nek. Gomes greep wel even naar z'n been (en dan bedoel ik niet meer dan het hand op de been leggen, zonder drama), maar dat was meer omdat hij daar een klap kreeg en niet doorhad dat Mutu een grapje maakte. Maar wat zijn die ajacieden hier bitter zeg.quote:
Ik zag Gomes toch echt wel heel even theatraal reageren hoor. Was niet vol in beeld, maar ik zag het wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee. Meneer kletst uit z'n nek. Gomes greep wel even naar z'n been (en dan bedoel ik niet meer dan het hand op de been leggen, zonder drama), maar dat was meer omdat hij daar een klap kreeg en niet doorhad dat Mutu een grapje maakte. Maar wat zijn die ajacieden hier bitter zeg.
Zelfs PSV-ers zeggen het.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee. Meneer kletst uit z'n nek. Gomes greep wel even naar z'n been (en dan bedoel ik niet meer dan het hand op de been leggen, zonder drama), maar dat was meer omdat hij daar een klap kreeg en niet doorhad dat Mutu een grapje maakte. Maar wat zijn die ajacieden hier bitter zeg.
Gelukkig heb jij je gekleurde bril opquote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Het is te zien in de samenvatting op PSV.tv, beetje vreemde actie van Gomes, maar wat Mutu doet is ook een beetje raar, maar niets ernstigs, een vreemde vriendschappelijke tik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:25 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Stevens die trekjes van Gomes er wel uit kan halen
ben trouwens wel benieuwd want dit konden we in het stadion dus niet zien
quote:Arsenal hoopt zijn keepersprobleem op te lossen met het aantrekken van Gomes (foto). Dat meldt althans de Engelse boulevardkrant The Sun op dinsdag. Volgens het dagblad moet de doelman van PSV vijftien miljoen euro kosten. De Spanjaard Almunia en de Duitser Jens Lehmann zijn momenteel eerste en tweede keus in Londen.
Gomes verlengde zijn contract bij PSV in december vorig jaar met twee seizoenen tot medio 2013. De 27-jarige Braziliaan deed daarvoor in de media zijn beklag omdat een nieuw aanbod zo lang uitbleef.
neequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef dndiek het volgende:
Kan hij dan zo maar een werkvergunning krijgen in Engeland?
Dat is toch weer leeftijdsgebonden of niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef pfaf het volgende:
Onder het mom van 'enorm talent' zal dat toch wel redelijk goed te verkrijgen zijn?
Ja, dat dacht ik inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is toch weer leeftijdsgebonden of niet?
quote:Arsenal maakte werk van Heurelho Gomes. De Londense club zal komende zomer een bod van bijna negentien miljoen euro doen op de doelman van PSV. (The Sun)
Is dat nietop basis van "toegevoegde waarde" o.i.d?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik inderdaad wel ja.
Maargoed, Alex en Alves spelen ook niet echt alle interlands, op welke grond mochten die vertrekken dan?
Misschien zat hij daarom trouwens wel achter een Nederlands paspoort aan. Dan is de werkvergunning zo geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |