abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57348718
Gomes
pi_57348821
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:13 schreef sjimz het volgende:
Gomes
Dat dus
pi_57348896
Deze man is inmiddels voor PSV echt wat een Batistuta destijds voor Fiorentina was.

Dus hij verdient wel een standbeeld bij het stadion.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:20:07 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57348901
Wat zou PSV zijn zonder Gomes?
pi_57349456
Ik vond Gomes gisteren anders ook een paar hele vreemde acties maken, waarmee hij blij mocht zijn dat het goed afliep. Een bal op je borst op de grond laten vallen en dan nog naar Salcido wijzen ook, terwijl Keane in z'n rug loopt.

Die save op het schot van Malbranque was geniaal natuurlijk, maar hij ontleent daar vooral zijn heldenstatus aan omdat het een halve minuut voor tijd was. Net zoals hij uitgerekend de 4e en in dat geval winnende penalty van Tottenham stopte. Want verder pakte hij niets en is Robinson met zijn ene save net zo goed een 'penaltykiller'.

Ik heb een beetje het idee dat de legende al voor de wedstrijd geschreven was (Tottenham moet het opnemen tegen de grote Gomes) en dat dit wel aardig in het plaatje paste.

Gomes heeft z'n heldenstatus al lang en breed verdiend hoor. Maar gisteren vond ik Marcellis een grotere held bijvoorbeeld.
Woo-loo-loo!
pi_57349496
quote:
Die save op het schot van Malbranque was geniaal natuurlijk, maar hij ontleent daar vooral zijn heldenstatus aan omdat het een halve minuut voor tijd was.
Net zoals hij uitgerekend de 4e en in dat geval winnende penalty van Tottenham stopte.
Maar dat is juist het verschil tussen een keeper en een topkeeper.
pi_57349551
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57349599
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:41 schreef sjimz het volgende:

Maar dat is juist het verschil tussen een keeper en een topkeeper.
Ik zie niet in waarom het extra knap is om een save te maken in de 93ste minuut, dan in de 30ste minuut. In de naam van de heroiek is het leuk, maar verder niet. En in de penaltyreeks had Gomes toch niets te verliezen. Ik denk niet dat de vierde penalty moeilijker was dan de voorgaande drie.

Gomes is trouwens absoluut een topkeeper hoor. Een van de beste in de wereld zelfs. Maar ik vond het gisteren allemaal wat gedramatiseerd.
Woo-loo-loo!
pi_57349612
Het was de 5e pingel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57349695
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef dndiek het volgende:
Het was de 5e pingel
Oh, in dat geval.

GOMES HELD!!!!!!!!!11111

Woo-loo-loo!
pi_57349724
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Messenga het volgende:
Wat is Ajax zonder Huntelaar?
pi_57349727
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom het extra knap is om een save te maken in de 93ste minuut, dan in de 30ste minuut. In de naam van de heroiek is het leuk, maar verder niet. En in de penaltyreeks had Gomes toch niets te verliezen. Ik denk niet dat de vierde penalty moeilijker was dan de voorgaande drie.

Gomes is trouwens absoluut een topkeeper hoor. Een van de beste in de wereld zelfs. Maar ik vond het gisteren allemaal wat gedramatiseerd.
Tuurlijk, dat doet de media nou eenmaal, dramatiseren en veel voetballiefhebbers nemen dat klakkeloos over.

Feit is dat Gomes één van de beste keepers is die er op het moment rondlopen. Hij heeft alleen af en toe wat rare capriolen. Gelukkig loopt dat meestal goed af en is de balans van punten die hij kost en punten die hij pakt enorm in zijn voordeel .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57349815
quote:

[..]

Ik denk dat er bij een save in de 93e minuut meer druk is om absoluut niet mis te grijpen, bij de 30e speelt er onbewust waarschijnlijk toch mee dat er nog een uur gevoetbalt moet worden, dus dat er nog kans is om een foutje goed te maken.

Maar goed, ik ben geen keeper, dus misschien heb ik het wel helemaal mis.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:57:57 #15
108558 Messenga
pi_57349837
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat is Ajax zonder Huntelaar?
Een ploeg die een spits niet tot zijn beschikking heeft, maar wel vervangbaar is. Nu jij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 maart 2008 @ 13:19:07 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57350265

en die ereronde op het einde in zijn eentje op het veld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57350912
Gomes echt een geweldenaar..
pi_57350965
Tijd voor een transfer.
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:55:39 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57351061
Fantastische keeper. Ze zouden hem nu al een standbeeld moeten geven daar in eindhoven, ter grootte van de Eiffeltoren...

Grappig trouwens om het eerste Gomes topic nu te lezen
pi_57351095
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tijd voor een transfer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 maart 2008 @ 13:59:48 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57351134
als hij nog niet voor Brazilië had gespeeld dan had hij nu graag voor Nederland willen gaan spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57351489
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
Fantastische keeper. Ze zouden hem nu al een standbeeld moeten geven daar in eindhoven, ter grootte van de Eiffeltoren...

Grappig trouwens om het eerste Gomes topic nu te lezen
idd een reactie als deze
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, want het is nogal wat om derde keeper te zijn van Brazilië. Een land dat bekend staat om de goede keepers.

Gomes is een leuke kerel en een redelijke doelman, maar ik denk niet dat PSV-fans over 10 jaar zullen verzuchten "hadden we Gomes nog maar".
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:23:55 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57351534
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

idd een reactie als deze
[..]

haha 0
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57351951
die redding op die bal van Malbranque in de 120e minuut was magie
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:02:01 #25
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_57352262
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vond Gomes gisteren anders ook een paar hele vreemde acties maken, waarmee hij blij mocht zijn dat het goed afliep. Een bal op je borst op de grond laten vallen en dan nog naar Salcido wijzen ook, terwijl Keane in z'n rug loopt.

Die save op het schot van Malbranque was geniaal natuurlijk, maar hij ontleent daar vooral zijn heldenstatus aan omdat het een halve minuut voor tijd was. Net zoals hij uitgerekend de 4e en in dat geval winnende penalty van Tottenham stopte. Want verder pakte hij niets en is Robinson met zijn ene save net zo goed een 'penaltykiller'.

Ik heb een beetje het idee dat de legende al voor de wedstrijd geschreven was (Tottenham moet het opnemen tegen de grote Gomes) en dat dit wel aardig in het plaatje paste.

Gomes heeft z'n heldenstatus al lang en breed verdiend hoor. Maar gisteren vond ik Marcellis een grotere held bijvoorbeeld.
Hij zat er 2x heel dichtbij hoor. En robinson heeft naast die save, geen kans gehad.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:02:09 #26
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_57352266
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk dat er bij een save in de 93e minuut meer druk is om absoluut niet mis te grijpen, bij de 30e speelt er onbewust waarschijnlijk toch mee dat er nog een uur gevoetbalt moet worden, dus dat er nog kans is om een foutje goed te maken.

Maar goed, ik ben geen keeper, dus misschien heb ik het wel helemaal mis.
idd is de druk aan het einde van de wedstrijd vele malen hoger, zeker bij zo'n belang, en zo'n stand.
je moet tenslotte wel 1,5 uur geconcentreerd staan, terwijl je af en toe minutenlang niks te doen hebt.
natuurlijk is het psychologisch ook een heel goed gevoel om vlak voor tijd zo'n redding te maken, terwijl het voor de tegenstander extra hard aan zal komen.
dus jah, het is wel degelijk belangrijker en moeilijker om er op zo'n moment te staan.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_57352277
Hij had gister 3 formidabele reddingen. Verder pakte hij een penalty die redelijk goed was ingeschoten. Maar 1 pingel houden is niet bijster veel. Verder had hij ook weer een enkel 'momentje' hier en daar, hetgeen hem vooral Europees vaker voorkomt. Het is denk ik hieraan te danken dat de topclubs nog niet aan hem beginnen te trekken.

Het is een fantastische keeper, maar hij verdient ook veel krediet omdat psv nu eenmaal een anchorman moet aanwijzen. Iedere redding van Gomes is '3 puntjes waard' en iedere uitgooi is geweldig met 'die apenarmen van hem'. Als het nu echt de beste keeper van Europa was, zat hij natuurlijk niet nog bij psv. Is er al wel eens serieuse interesse getoont in hem ?
pi_57352682
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57352809
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:02 schreef N.i.c.k het volgende:
Hij had gister 3 formidabele reddingen. Verder pakte hij een penalty die redelijk goed was ingeschoten. Maar 1 pingel houden is niet bijster veel.
Die penalties van Tottenham die raak gingen waren ook op 1 na perfect ingeschoten en dus onhoudbaar, eentje was niet helemaal perfect en die pakte Gomez dan ook op een haar na, verder zat hij bijna elke keer in de goede hoek.
quote:
Verder had hij ook weer een enkel 'momentje' hier en daar, hetgeen hem vooral Europees vaker voorkomt. Het is denk ik hieraan te danken dat de topclubs nog niet aan hem beginnen te trekken.
Ben ik wel met je eens, gelukkig kosten zijn "momentjes" meestal geen punten en hebben zijn geweldige reddingen er wel al een heleboel opgeleverd.
pi_57353135
Genoten van Gomes gisteren. Heb al tijden niet meer zo lang naar PSV gekeken

Is er een gifje van de Malbranque save btw?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:50:42 #31
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57353211
Raak eens geblesseerd !
><(({°>
pi_57354067
Gomes . Een voorbeeld voor velen: als sporter en als mens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57354934
Gomes
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57356088
De enige echt onvervangbare speler van PSV momenteel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_57358051
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Messenga het volgende:
Цой жив
pi_57358203
Wat een held
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57358243
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Een ploeg die een spits niet tot zijn beschikking heeft, maar wel vervangbaar is. Nu jij.
Vervangbaar? Iemand in de selectie die zo snel 26 doelpunten kan maken?

overigens word dit offtopic
pi_57358295
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vervangbaar? Iemand in de selectie die zo snel 26 doelpunten kan maken?

overigens word dit offtopic
Een spits die 26 doelpunten maakt is wel weer te koop. Een echt goede keeper is erg schaars.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57359371
Keepers zijn denk ik in zijn algemeen moeilijk vervangbaar. Ik zou zo 1,2,3 ook geen vervanging kunnen verzinnen voor Stekeleburg.
pi_57360816
Gomes

Ik neem aan dat hij dit jaar de voetballer van het jaar krijgt uitgereikt?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57361531
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:46 schreef AminBen het volgende:
die redding op die bal van Malbranque in de 120e minuut was magie

pi_57361597
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo erg is et nou ook weer niet..
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes

Ik neem aan dat hij dit jaar de voetballer van het jaar krijgt uitgereikt?
Hij verdient het zeker weten..
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:33:34 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57362898
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Keepers zijn denk ik in zijn algemeen moeilijk vervangbaar. Ik zou zo 1,2,3 ook geen vervanging kunnen verzinnen voor Stekeleburg.
En dan mag Stekelenburg nog niet eens de schoenveters van Gomes dichtmaken.

Die redding in de laatste minuut van de verlenging gisteren .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57362912
Enige reden waarom ik nog steeds een seizoenkaart heb: Gomes!
Echt baal al jaren van het spel en ging alleen nog voor Gomes; hoe blij hij elke keer is na een goal, gewoon vet. Op 29-4-2007 16:15 was er voor dit seizoen wel weer een extra reden voor mij om te gaan, naast Gomes.
Gomes, my man!
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:39:26 #45
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57363080
quote:

[..]

Kijk maar naar Beckham. Die liet het ook vaak afweten op belangrijke momenten. Een Zidane, Jordan, dat soort sporters laten dan zien wie de echte kerels zijn. En een goal tegen in de 93e minuut is dodelijk. Dus Gomes is een echte 'clutchplayer'.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:41:49 #46
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57363145
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kijk maar naar Beckham. Die liet het ook vaak afweten op belangrijke momenten. Een Zidane, Jordan, dat soort sporters laten dan zien wie de echte kerels zijn. En een goal tegen in de 93e minuut is dodelijk. Dus Gomes is een echte 'clutchplayer'.
Scoren dan wel een briljante redding maken op dat moment is juist wat de mannen van de jongens onderscheidt.

Gomes .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57374864
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Niet binnen de huidige selectie iig . Sowieso is Huntelaar de eerste spits sinds jaren die weer eens het doel weet te vinden bij Ajax. Zonder Huntelaar deed Ajax al lang niet meer mee voor de titel .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:32:55 #48
108558 Messenga
pi_57381544
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet binnen de huidige selectie iig . Sowieso is Huntelaar de eerste spits sinds jaren die weer eens het doel weet te vinden bij Ajax. Zonder Huntelaar deed Ajax al lang niet meer mee voor de titel .
Kan je andersom ook zeggen hoor.

En wij hebben Urzaiz.
pi_57390116
Gomes is clutch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57390165
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes is clutch
Helaas geen dutch.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57410066
http://nl.youtube.com/watch?v=g-shcFc6NYY

Interview met Gomes in het Nederlands na de wedstrijd tegen de Spurs.

Met het geweldige citaat: 'Penalty's is geen loterij, pernalty's is concentratie'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')