Prachtig, jammer dat er geen fotos van het huis zijn.quote:voorschoten - Een ruzie tussen twee huurders is zo uit de hand gelopen dat de één zich verschanst in het huis achter een dichtgelaste voordeur.
Voorschotenaar Jorn de Vries is de man die de woning aan het Alleta Jacobsplantsoen tot vesting heeft verbouwd.
,,Zelfs het leger komt er niet in,'' zegt hij tegen het Leidsch Dagblad. De andere huurder, Henk Westerbaan, is vastberaden vandaag zijn woning binnen te gaan. ,,Ik laat me door niemand tegenhouden,'' schrijft de krant.
De oorlog duurt al een maand. Westerbaan kwam toen als nieuwe bewoner in één van de leegstaande woonruimtes in de woongroep. De Vries ligt al een tijd overhoop met de verhuurder en denkt dat Westerbaan is geplaats om hem weg te treiteren.
Er hangen stalen platen en bedspiralen voor deuren en ramen, hij heeft alle sloten meerdere keren vervangen, een twee meter hoge ijzeren kooi ('betonschaar-proof') rond de tuin opgetrokken en wapens klaarliggen. ,,Laat ze maar komen,'' aldus het Leidsch Dagblad.
Bij de laatste aanvaring gingen de twee rollend over straat en eindigden ze niet in hun huurwoning maar in de cel.
Frans Brometquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Waar is de VPRO ... met het progje "buren".
Hilarisch was dat.
Ik zat ook al aan de film "schatjes" te denken, ook zo'n oorlogquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Hilarisch was dat.
de een zei dat het ei er eerder was, de ander dat de kip eerder wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef DivineJester het volgende:
Wat ik me dan afvraag hè, waar hebben ze ruzie over?
De een is voor Wilders de ander voor Allahquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de een zei dat het ei er eerder was, de ander dat de kip eerder was
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De een is voor Wilders de ander voor Allah [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Hilarisch was dat.
wat vanavond of morgen???quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:![]()
Geweldig, eens zien of ik vanavond/morgen langs kan gaan om foto's te schieten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:![]()
Geweldig, eens zien of ik vanavond/morgen langs kan gaan om foto's te schieten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:45 schreef gronk het volgende:
Ik stel me bij de zittende huurder een of andere kolonel voor die nog in indie heeft gediend, en die nu in uniform en met krulsnor druk bezig is om versperringen op te richten.
En 's avonds de wacht houden op een campingstoeltje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was exact het beeld wat ik ook voor me zag! Compleet met zo'n olifantengun
Nee, die wonen in Den Haagquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef vipergts het volgende:
Wonen er in zo'n woongroep geen verstandelijk gehandicapten
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Prachtig, jammer dat er geen fotos van het huis zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een filmpje op AD.NL.
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |