die voor kip tandoori natuurlijk!quote:
Daarom vroeg ik het me ook afquote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
die voor kip tandoori natuurlijk!
al staat ie niet op de site van conimex en ook niet bij de producten die uit het assortiment zijn
hoe kom ik er dan in vredesnaam aan vraag ik me nu af
whelp, ik heb illegale boemboe in mijn kastquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Smallish het volgende:
Zag ik voorbij komen dat je vanavond de spinazie-fetataart uit de Delicious gaat maken, DE? Post je dan morgen even hoe deze smaakt? Lijkt mij ook zo lekker.......
was ie net zo lekker als die van mij?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kip tandoori
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is hij geworden en hij smaakt echt heel lekker
De chutney erbij is een heerlijke frisse smaak erbij...
wij waren dik tevree
we hebben alleen de verse spinazie eerst geroerbakt en toen bij de vulling gedaan... dat staat er niet in maar dat is veel logischer
Klinkt goed. Ik heb hier nog een witte kool liggen waar ik nog iets mee moet dus ik denk dat ik dit morgen maar eens ga proberen.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Die taart ziet er goed uit!
mmm die ovenschotel was echt lekker
recept :
Uitje, knofje fruiten, rundergehakt erbij, rul bakken. peper zout kerrie
in ovenschaal doen
zak kool naar keuze eroverheen strooien (gesn. rauw)
mengsel van bijv. kookroom of cremefraich of slagroom met ei en ger. kaas eroverheen
puree (zelf-) maken met warme melk en nootmuskaat, zout
paneermeel en kleine klontjes boter erbovenop
half uurtje op 220
Dat was wel te verwachten van Knorr.quote:
Ja, het smaakt eigenlijk allemaal hetzelfde van die troep maar wij krijgen af en toe van die pakketten gratis en niet opeten is ook zonde...maar dat wat zij als roti verkopen met roti vergelijken slaat echt nergens opquote:
Wat is een eierbal?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
strax patat oorlog met uit, en een broodje braadworst ofzo met een eierbal
Een culinaire abominatie. Ei met paneermeel gefrituurd. Typisch snackbar voedsel(niet ik dat afkeur maar een eierbal daarentegenquote:
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Een culinaire abominatie. Ei met paneermeel gefrituurd. Typisch snackbar voedsel(niet ik dat afkeur maar een eierbal daarentegen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |