ik las daar gisteren toevallig een stuk over in de 020, lijkt me een erg leuk concept!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef computergirl het volgende:
ik eet vanavond sperciebonen en biologische lamsburger die ik gekocht heb bij Marqt
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik las daar gisteren toevallig een stuk over in de 020, lijkt me een erg leuk concept!
Is dat het recept uit de oven? waarmee je het kreng echt engelen-mals krijgt?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:58 schreef DarkElf het volgende:
wie de delicious heeft van vorige maand of die maand ervoor: er staat bij cook en chemist een recept voor langzaam gegaarde rib eye en daar is manlief nu meer bezig...
ben benieuwd !
yep, en tis zalig!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat het recept uit de oven? waarmee je het kreng echt engelen-mals krijgt?
Mijn abbo op delicious is verlopen, ik moet het echt weer aanschaffen. Fantastisch blad
vervelend van je rugquote:Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Bak yoghurt met een fijngesneden appel erin en een glas jus ernaast.
Ik ga nu een koffie verkeerd maken
En dan mijn bed weer in, RUG AUW![]()
stalk je me?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
multi fruit sap, en donkere bammen met geitenkaas en honing
grapjequote:
nee, maar dat wil ik wel eigenlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, heb jij een goed recept voor kip tandoori?
nee, die heb ik inderdaad niet, dus ik doe het gewoon in de wok of koekenpan.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, voor echt goede kip tandoori heb je een tandoor nodig, en die heb ik natuurlijk niet (en jij vast ook niet). Mr CF is dol op kip met de tandooripasta van patak
Recept staat in de delicious (natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
DE, vertel eens wat meer over die chutney! Ik ben dol op chutneys, zowel om te maken als om te eten!
Hij's lekker!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die heb ik inderdaad niet, dus ik doe het gewoon in de wok of koekenpan.
hmm, die moet ik eens uit gaan proberen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |