En dat zo vroeg 's morgensquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:27 schreef Oblivion het volgende:
Net boter geklaard, uien gesmoord, laurierblaadje erin, knoflook, vlees aangebraden, rode wijn erin gedaan, saffraan, komijn, koriander en water, pruttelen maar...![]()
Nu even twee eitjes koken...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Rundermedallions met pancetta en saus (appie, feestdagen)
Asperges met spek eromheen (appie, feestdagen)
Geb. gekruide aardappeltjes in de schil.
Omdat we met pasen andere dingen gaan eten, en we nu tijd hebben om ff lekkertjes te kokkerellen
Oh, asperges, het is weer lente-lentequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef DarkElf het volgende:
gebakken iers biefstukje, gegrilde courgetteplakjes... met ertussen een prutje met feta, thaise pepertjes, wat citroensap , peper natuurlijk...
even kijken nog of ik er nog iets bij doe.
Aspergesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, asperges, het is weer lente-lente![]()
Mijn moeder heeft al beloofd met Pasen asperges voor me te maken.
geprakte feta, veel klein gesneden gedroogde tomaat (kan ook lekker met rode peper), verse peper, vers citroensap, vers gesneden muntblaadjes, beetje olijfoliequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Keukenelf; wil je mij vertellen wat voor fetaprutje er tussen je kunstige courgettes zit?
( dit klinkt bijna sensueel! )
Ik vind het ook leuk om te zien dat je altijd alles netjes op het bord presenteert. Ik ben zelf ook zo anal. Then again, je doet de moeite niet voor niets natuurlijk
Mmmm lekker, vooral die courgettes lijkt me!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusheb wat cherrytomaatjes mishandeld op de grill
en erbij gegooid.
Klinkt fantastisch. Zeker bij mijn gemarineerde lamskoteletjes. Dan eten wij dat morgen, feest!.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geprakte feta, veel klein gesneden gedroogde tomaat (kan ook lekker met rode peper), verse peper, vers citroensap, vers gesneden muntblaadjes, beetje olijfolie
en ja, mijn eten moet orderlijk zijn, ben ik idd ook heel anal in. Een rommelig bord kan mijn eetlust echt beinvloeden
oeh lam!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch. Zeker bij mijn gemarineerde lamskoteletjes. Dan eten wij dat morgen, feest!.
Raar wijf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Tequila sunrise met aardbeienpuree ipv grenadine![]()
Erbij eet ik radijsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |