aardbeien! zijn ze al echt lekker?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu lekker yoghurt met muesli en aardbeiden!
Jawelquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aardbeien! zijn ze al echt lekker?
ga ik het weekend ook maar eens op zoek@quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawelal gooi ik er altijd nog wel een klein beetje suiker over hoor!
Hé lekker, misschien dat ik ook weer een stoofpotje ga maken dit weekend.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:27 schreef Oblivion het volgende:
Net boter geklaard, uien gesmoord, laurierblaadje erin, knoflook, vlees aangebraden, rode wijn erin gedaan, saffraan, komijn, koriander en water, pruttelen maar...![]()
Nu even twee eitjes koken...
Vlees valt lekker helemaal uit elkaar...quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:27 schreef Oblivion het volgende:
Net boter geklaard, uien gesmoord, laurierblaadje erin, knoflook, vlees aangebraden, rode wijn erin gedaan, saffraan, komijn, koriander en water, pruttelen maar...![]()
Ik roep maar weer eens een keer: jij bent echt mijn culinaire other halfquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef DarkElf het volgende:
Zometeen eens genieten van een grote kop Yogi thee
klinkt apart maar wel lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vlees valt lekker helemaal uit elkaar...![]()
Nu staan de bruine bonen te koken.
Bruine bonen met vlees dus vanavond.
Op z'n Turks!
Nu: Kopje groene thee.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik roep maar weer eens een keer: jij bent echt mijn culinaire other half
Ik zit namelijk ook aan de yogi tea. Lekker.
Ja, van half 9 tot een uurtje of 1,2 .quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt apart maar wel lekker
heb je nou het vlees vanaf vanochtend tot nu opgehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |