Een beetje stress en ze jankt (en nog lelijk janken ook).quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Die Wendy en Brunozijksnol, ze verdiende het écht niet om door te gaan
Ze gaan tochquote:
Wees ze een keer voorquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik durf dan nu te wedden dat hier zo de telefoon gaat![]()
Dat had ik nou ook...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef CarOnline het volgende:
Of eigenlijk: t viel me mee wat die anderen wisten!
Serieus ben je zo naïef of lijkt het alleen maar zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Waarom kon ik dit niet vinden?
Anyway, dat wat ik in de promo had gezien was dus toen ze net in de auto zaten.
Jammer dat ze eruit zijn.
Maargoed, hoe weten sommige koppels soms dat ze elkaar inhalen? Zitten er logo's op de auto's ofzo?
Die cameracrew valt een beetje op volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, hoe weten sommige koppels soms dat ze elkaar inhalen? Zitten er logo's op de auto's ofzo?
Het is een tv-programma, dus hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
O hij stond hier en niet in het forum waar het hoort.
Hij staat en hoort toch hier?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
O hij stond hier en niet in het forum waar het hoort.
Maar dus Veronique & Peter door!
Hij stond net alleen in film, tv & radio en nog niet in het subforum tv/radioquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij staat en hoort toch hier?![]()
En ik ben ook wel voor Veronique & Peter![]()
![]()
En maar "rustig, rustig" roepenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:41 schreef Koningin het volgende:
Petertje zou ik eens af en toe een mep geven, jemig wat kan die stressen zeg
De site van Roos doet het niet (meer)? (laatste plaatje?)quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is nog iets aangepast, met dank aan nachtzuster voor het kandidatenoverzicht
Hahaha die blog van haarquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De site van Roos doet het niet (meer)? (laatste plaatje?)
anders gooi deze maar in de OP.
[ afbeelding ]
En voor de Roos fans: Roos blogt
[ afbeelding ]
quote:Ik blijk naast Peter te zitten in het vliegtuig, in de middenste stoel van het middenvak. Fuck, ik moet over een vrouw kruipen om naar het toilet te gaan en straks lig ik al kwijlend te slapen op de schouder van Peter. Meneer Van Eeno beseft niet hoe mooi stilte soms kan zijn, hij vraagt me de oren van mijn hoofd. Hij haalt 10 A4-bladzijden boven met allerlei Spaanse zinnetjes waarmee hij zich uit de slag hoopt te trekken in Zuid-Amerika, hij is verdomd goed voorbereid. Hij kent alle reeksen uit zijn hoofd en is ervan overtuigd dat hij de finale zal halen. 'Dat zullen we nog wel zien', beweer ik en ik kan moeilijk verstoppen dat ik hem leuk vind. Hij heeft een karakterkop. Donkere wenkbrauwen die elkaar niet kunnen loslaten en twee onderzoekende, indringende ogen. Na vijf uur praten ontdek ik ineens een haar dat uit zijn trui priemt, een lang zwart haar. Ik pak het vast om het weg te doen... wat blijkt? het hangt vast. Het gaat hier om een uitgeweken borsthaar dat wat lucht nodig had. Schaamtelijk, Peter kan er gelukkig om lachen en gaat nog twee gin-tonics halen om de tijd wat sneller te laten gaan.
Daar moest ik idd ook erg om lachen, net bij die Peter ook, die haar dr oren van dr kop zaagtquote:
Ok pics pleasequote:Er zijn veel nieuwe crewleden. Dit jaar gaan er uitzonderlijk veel vrouwen mee, onder wie een cameravrouw, Anouschka. Ze heeft lang blond haar, een Nederlands accent, en zo te zien ook kanten lingerie die uit haar nauwe jeans piept. De cameramannen hebben haar ook al in de smiezen. Zij gaat reality-camera doen, de deelnemers op de voet volgen, stoer.
Alles wat op Net5 wordt uitgezonden wordt sowieso slecht bekekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:41 schreef Remzz het volgende:
296.000 kijkers
Onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen naar zo'n goed programma kijken..
Dit was wel een leuk stukje, de kotsgeluiden mag je er zelf bij bedenkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:41 schreef Koningin het volgende:
Petertje zou ik eens af en toe een mep geven, jemig wat kan die stressen zeg
Dat dat terwijl mensen vorige week nauwelijks wisten van het start van P.E.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Jeee, nog minder dan de eerste uitzending
Ze hebben gewoon geluk dat ze het samen met de Belgen maken, zo hebben ze van twee kanten inkomsten. Anders was het allang afgelopen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat dat terwijl mensen vorige week nauwelijks wisten van het start van P.E.
Dit gaat de verkeerde kant op
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Klopt het nou dat in de uitzending van afgelopen woensdag dezelfde muziek gebruikt was als in Wie Is De Mol
Eens zoeken of er een CD te vinden is met PE muziek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:26 schreef alwaysthebest het volgende:
PE maakt ook heel veel gebruik van filmmziek.
Dat is me teveel moeite denkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
komende zondag 19:00 aflevering 2. Oh nee toch niet
En als je goed zoekt op usenet, dan krijg je ze nog allebei
zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben gewoon de verkeerde uitzenddag gekozen... zondag of maandag zou veel beter zijn geweest... misschien switchen ze nog wel...
Ze vond het al vervelend toen hij de opmerking maakte over haar uiterlijk. Maar in het begin van peking express zijn mensen wat genuanceerde in hun uitspraken, daarna komt het pas helemaal los. Ik wacht altijd op de breakdowns en backstabbing duo'squote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:12 schreef Day het volgende:
Jammer van de tweelng!
En ik ben benieuwd hoelang "Vero" Petertje nog leuk blijft vinden.
Was maar eenmalig heb ik ergens gelezenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom werd hij nou vorige wel op zondag herhaald en vandaag niet?
Ik wilde net posten dat ze weer een verkapte "ik ben moslim"-opmerking maaktequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef amaranta het volgende:
een echte moslim drinkt natuurlijk geen alcohol..vraag me af hoe moslim ze dan zijn....
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende: Kon je het niet iets eerder doen piles
Alleen in het verkeerde topicquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Tot half 9 nog ff radio, daarna weer Peking Express en Teletekst
Jos heet zequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Loes en liesbeth zijn wel zielig hoor, maar ja bij de amazing race heb je ook altijd van die aso-win-win koppeltjes.
Ja daar mag ze wel eens mee ophouden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Komt ze weer met d'r Allah
Ok, het was dus geen eenmalige uitspraak, maar ze kan het over niks anders hebben![]()
Het wordt niet goed bekeken. Niemand wilt daar een goedkoop reclame blokje tussen stoppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:00 schreef Wup het volgende:
ik ben nogal enthousiast over het beperkt aantal reclame blokken in PE dit jaar.
Ik vroeg het me ook net af, maar volgens mij was het net voor PE nog reclamequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:00 schreef Wup het volgende:
ik ben nogal enthousiast over het beperkt aantal reclame blokken in PE dit jaar.
En vandaag wéér voetbal, het zit ze ook niet meequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het wordt niet goed bekeken. Niemand wilt daar een goedkoop reclame blokje tussen stoppen
Dat wordt alleen maar lekkerder in de latere episodes als ze elkaar vertroeven en moorden om zelf verder te komen. Dat is de twist! Ik voel het aan mijn lagere beenderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:09 schreef Treezz het volgende:
Da's toch niet leuk ... peking expres is met z'n 2'en liften, ..
ow, dat zou wel weer sneu zijn. Geinige uitzending vandaag, meestal zijn de races zonder afvallers wat minder maar ze hebben er echt iets lolligs van gemaakt vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
Het wordt niet goed bekeken. Niemand wilt daar een goedkoop reclame blokje tussen stoppen
Is die rooie dat model?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is die model toch een stoned tutje eigenlijk.
Stel je voor Peter en Marion bijelkaar in een duo.
Ze moet eens een goed stuk vlees eten, dan heeft ze geen last van hongerquote:Marions partner Dominique (24 jaar) komt uit België en werkt als model. Ze doet mee voor het avontuur en om andere landen te ontdekken. Dominique is van kinds af aan een echte dierenvriend en eet daarom geen vlees.
Ik vond het ook maar een beetje matig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben afgehaakt.De vervelende over-dramatische muziek die ze er dit seizoen bij iedere non-gebeurtenis in de montage bijpleuren probeert tevergeefs de saaie duo's enigszins interessant te laten lijken.
Thank you!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze moesten 8 km lopen naar de eind plek. Wie daar als eerst was kreeg een vrijgeleide.
Veronique en Pedro wonnen en Marion en rood model werden tweede. (regie deed het doen lijken alsof het nipt was)
Laatste werden de huisvrouwen Jos en Loes en die moeten volgende etappe met een achterstand beginnen.
Tot in het volgende land toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie daar als eerst was kreeg een vrijgeleide.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
Peter en Veronique zijn m'n favoriet denk ik
Ach je hebt weinig gemist. Ze zijn weer een paar kilometer verder. Al blijft het aardig om de landen en de bevolking op deze manier te zien.quote:
Ik wil Peter slaan! Wat is die man DRAMATISCH!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef SigmundFreud het volgende:
In het begin is samenwerken tactisch de sterkste methode, Peter heeft het programma goed bestudeerd. Als er minder koppels zijn wordt het pas echt ieder voor zich. Levert misschien niet de leukste TV op maar zo is het. Er zijn nu nog te veel koppels, je volgt er maar een paar.
"Broembroem kaboutertjes, ik weet dat ze er zijn!"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eens zoeken of er een CD te vinden is met PE muziek.
Van Expeditie Robinson heb ik hem in ieder geval al wel.
Nee, hij ziet goed in dat ze het samen moeten doen en neemt haar waar nodig op sleeptouw.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Peter heeft me helemaal om, ik vind 'm superleuk en enthousiast, én hij is niet opdringerig naar Veronique, maar gaf haar op goede manier kracht en moed het laatste stuk lopen
Inderdaad. Iedereen neemt het hier wel voor Marion op, maar ze is ook echt oerirritant.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Marion (Mamaion) strontvervelend, en die Dominique ook. Echt tegenpolen, moeder versus puber, hoop dat Dominique wat meer tegengas gaat geven (en dan niet op die zielige bloeddrukmanier, maar dat ze zich meer met het spel gaat bemoeien).
Hoeveel kijkers hadden ze vorig seizoen eigenlijk?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef Harmen1984 het volgende:
324.000 kijkers gisteren.
Ik moet er nog een beetje inkomen eigenlijk. Dat samenwerken hoeft van mij niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor degene die het niet willen wetenMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Ze zullen toch een beetje kijkers willen trekkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:16 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het juist jammer dat die reclame die spoiler geeft.
Nu weet je al dat er iets gaat gebeuren.
Wij wel, maar dat zijn er nog wat te weinig denk ik. En vanavond weer voetbal, dus dat wordt weer weinigquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk toch wel.
Wat liefquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kijk het ook gewoon. Puur om het met jullie te kunnen delen.
quote:De twee laatste koppels vechten bijna om een lift, de cameraman wil hen deftig in beeld houde, maar struikelt en valt achterover neer. Zijn camera maakt een luide klap tegen de grond. Vijf seconden later staat hij op met een bloedend been, neemt zijn camera, checkt of die nog werkt, springt in de auto waar zijn hoofdpersonages vol ongeduld op hem zitten te wachten en weg zijn ze. Alsof er niets gebeurd is. Dat zijn de echte helden van Peking Express, de cameramannen... Dat mijn lief cameraman is, heeft daar niets mee te maken. ;-)
Sorry, weer een beetje laatquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
Kut vergeten!
Ik wilde net gaan schijten toen zag ik dit topic gekickt. Kon je het niet iets eerder doen piles
Ik vind het ook niet echt boeiend eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
(Ik zit het eigenlijk alleen maar leuk te maken omdat ik wil dat het leuk is (en omdat ik de reacties op FOK! altijd leuk vind), maar eigenlijk valt het allemaal nog wattegen weer tot nu toe).
Ja maar dan nog factor2quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Tegan het volgende:
Zo is ze altijd!
D'r mag wel eens een goed lap vlees in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat Dominique deze aflevering zal sterven. Wat ziet ze er toch bleek en groen uit
Volgens mij hoorde haar man/vriend op de achtergrond zeggen: "geef die man gewoon een kus"quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
"één kus, één kus."
"Ik ben toch geen hoer"
Iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:![]()
Moslimvrouwtje lijkt nu wel EGGBEERRRTT te roepen
dat kon ik écht niet meer horen op een gegeven momentquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:![]()
Moslimvrouwtje lijkt nu wel EGGBEERRRTT te roepen
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
stomme reclamestukje is niet eens geweest
Ja dat vond ik ook dom gedaan, hoe langer hij hun in spanning hield, hoe minder tijd de Miss Etams hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel dom met het klokje gedaan dan. Ik zag daarnet nog 10 minuten zoveel en dan hadden ze toch moeten stoppen en niet tijdens het nakijken van de antwoorden?
Of is het gewoon weer een regie poepje?
Mja, ik weet het niet. Nou vind ik hun net zo leuk als Jamila en Hassan dus mij maakte het niet uit wie er wegging.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef mirrie1986 het volgende:
Maar dat is niet meer dan normaal toch? bij die twee dames (namen vergeten) ging de tijd ook pas in, nadat de vragen besproken waren. En hij heeft ze niet in 2,5 minuut in spannin gehouden. Was dus nog wel redelijk eerlijk
Helemaal mee eens. Jammer dat ze de proef niet gewonnen hebben. Hadden we weer wat scheldkannonades kunnen verwachten van Marion, die eigenlijk al vond dat Mark en Marlinde hun ook die proef moesten laten winnen. Wat een domme doos.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Lov1 het volgende:
Mark en MarlindeHoop dat ze winnen, ik vind ze het leukste koppel
Ik heb niet echt het idee dat ze het leuk vind om mee te doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat Dominique deze aflevering zal sterven. Wat ziet ze er toch bleek en groen uit
Zeg, je weet toch onderhand wel dat sommige mensen dingen anders uiten dan andere mensen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze het leuk vind om mee te doen.
Ze straalt helemaal geen enthousiasme uit.
Ik zou ook mijn enthousiasme verliezen als ik constant bemoederd zou worden door zo'n hyperactieve muts.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze het leuk vind om mee te doen.
Ze straalt helemaal geen enthousiasme uit.
'Ik ben geen hoer!! Vuile teringlijer!!'quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef Liquidootje het volgende:
Toe nou geef eens een kusje. 1 kiss. No, just one kiss.
Nee, zij is echt te Lelli Kelly. Met sterretjes in je oren je middelvinger opsteken. Mark, doe iets!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaa de Etams met hun charmes! Ik zei al: 'ga nou niet aan hem zittennnnn', met de tenen krom in de schoenen.
Slecht! Slecht! Slechte vrouwen!!
Marc is hier nog steeds wel leuk hoor Noekje, hij heeft genoeg leuks voor hun beiden zeg maar.
Och ja, de Miss Etams die dachten dat ze vet goed lagenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Haha te Lelli Kelly, ja en ze is wel poppig, maar echt een bloedhekel heb ik er nog niet aan.
Wel aan de Etams. Argh dat ontzettende 'gezellige' (nou Jos, dat hebben we weer mooi voor elkaar haha), en dan ook nog te knullig zijn om je positie in de race te kunnen bepalen. Zijn we echt laatste?! Neeeeeee toch?!![]()
The Muslims... hij mocht wel blijven maar zij moest weg!!
Dit lijken mij prima omschrijvingen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Peter [ afbeelding ]& Veronique![]()
Mark& Marlinde
![]()
Raymond [ afbeelding ] & Liesbeth![]()
Marion [ afbeelding ] & Dominique![]()
Wendy [ afbeelding ] & Bruno [ afbeelding ]
Loes& Jos [ afbeelding ]
Waarom niet? Als Marlinda dat wel zou zijn. Mucho dineroquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
'Ik ben geen hoer!! Vuile teringlijer!!'![]()
quote:Voor het eerst in de geschiedenis van Peking Express is de toegang tot een land ontzegd. Dat meldt NET5. Cuba was de oorspronkelijke tweede bestemming die het realityprogramma zou aandoen maar de deelnemers mogen het land niet in. In plaats daarvan trekken ze nu door Nicaragua.
Cuba paste perfect in het revolutiethema, maar slechts enkele dagen voordat de opnamen zouden starten in Mexico trok de overheid van Cuba de toestemming in, meldt een woordvoerder. Alles was al geregeld, er was een researchreis geweest en voor het eerst in de geschiedenis kreeg een groot buitenlands televisieprogramma toestemming om te filmen in Cuba. Dat was heel bijzonder, want als buitenlander is het niet toegestaan om zomaar te liften en bij iedereen thuis te slapen.
Twee elementen die essentieel zijn voor Peking Express, aangezien dat de manier is waarop de deelnemers moeten zien te overleven. Toch kreeg het programma toestemming. Een unicum: dit zou de eerste keer zijn dat een groot buitenlands (reality)programma in Cuba opnamen mocht maken.
Alles was dubbel gecheckt, maar een paar dagen voor vertrek naar Mexico ontvingen de programmamakers het nieuws dat Cuba de toestemming introk. Ze mochten er niet in. Een ander ministerie bleek het er toch niet mee eens te zijn. Voor de makers was dit een groot probleem, want ze zaten slechts enkele dagen voor de startdatum. Na een dag of tien zouden enkelen tientallen man crew en zes duo’s de grens met Cuba bereiken.
Presentator en eindredacteur Art Rooijakkers: De weigering was natuurlijk een grote schok voor ons als makers. Maar Nicaragua is een meer dan geschikt alternatief. Het is een prachtig land en onze duo’s hebben in alle vrijheid tegen elkaar kunnen racen. Ik denk dat we erin geslaagd zijn unieke opnames te maken die we in Cuba nooit hadden kunnen filmen. Van een proef in een van de beste sigarenfabrieken van het land tot een loodzware hike door een canyon waar vroeger de rebellen zich verscholen. Nicaragua is de verrassing van dit jaar, ook voor ons als makers.
Ik heb twee afleveringen gemist maar is ie al ontmaagd?quote:
niet dat ik weetquote:Op woensdag 2 april 2008 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen gemist maar is ie al ontmaagd?
Vind m wel grappigquote:Op woensdag 2 april 2008 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die Peter irritant vinden.... Mark en Marhinde mogen het wel winnen
Ik denk dat het niet direct zichtbaar is. Ook niet als ze zich ver vooroverbukt met de benen gestrekt. Nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wendy heeft echt geen ruggengraat he
Mijn moeder verslikte zich door deze reactie.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Jezus moeders, ga lekker naar je kinders
5 kilo is niksquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Treezz het volgende:
Loes en jos zijn schatjes.. 5 kilo meezeuen door die sukkel ..van een peter.. ik krijg echt een hekel aan die kerel![]()
loes en jos mogen eruitquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Treezz het volgende:
Loes en jos zijn schatjes.. 5 kilo meezeuen door die sukkel ..van een peter.. ik krijg echt een hekel aan die kerel![]()
marjon is ook irri...![]()
In een dip.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Waar heeft bruno wendy eigenlijk gevonden?
Jij gaat alleen maar voor mooie mensen he oppervlakkige.quote:
Die Peter en die blonde halen het bloed onder mijn nagels vandaan... die twee dames heulen met hen samen dus ben ik voor Mark en Marlindequote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij gaat alleen maar voor mooie mensen he oppervlakkige.
Eerst de twins en nu voor mark he.
Voelak.
wáárom??? wáááááááááromquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee....Bruno en Wendy![]()
volgens mij ben ik de enige die ze wel leuk vond.
Die vind ik niet leukquote:Op woensdag 2 april 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
En die kale en sproetjes bestaan niet? Bruno en Wendy zijn onzichtbaar?
Geen ideequote:
Weet ik, maar als je zoiets moet dragen een paar uur lang, dan is dat veel...quote:
Ja vond ik gisteren ook, maar als je er over nadenk, dan ontlopen de koppels nooit echt lang. De laatste keer was het zelfs een verschil van 7 minuten tussen eliminatie, dus een uur is heel lang.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
Het hele spel saboteren en maar een half uur straftijd daarvoor krijgen!
Sukkels, de rest van televisie-Nederland kan dat wel en jullie niet!quote:Waarom kan ik geen programma's (nogmaals) bekijken op het internet?
Het is helaas niet mogelijk onze programma's nogmaals te bekijken op het internet aangezien wij niet gerechtigd zijn onze uitzendingen digitaal verkrijgbaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |