Een beetje stress en ze jankt (en nog lelijk janken ook).quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Die Wendy en Brunozijksnol, ze verdiende het écht niet om door te gaan
Ze gaan tochquote:
Wees ze een keer voorquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik durf dan nu te wedden dat hier zo de telefoon gaat![]()
Dat had ik nou ook...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef CarOnline het volgende:
Of eigenlijk: t viel me mee wat die anderen wisten!
Serieus ben je zo naïef of lijkt het alleen maar zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Waarom kon ik dit niet vinden?
Anyway, dat wat ik in de promo had gezien was dus toen ze net in de auto zaten.
Jammer dat ze eruit zijn.
Maargoed, hoe weten sommige koppels soms dat ze elkaar inhalen? Zitten er logo's op de auto's ofzo?
Die cameracrew valt een beetje op volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, hoe weten sommige koppels soms dat ze elkaar inhalen? Zitten er logo's op de auto's ofzo?
Het is een tv-programma, dus hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
O hij stond hier en niet in het forum waar het hoort.
Hij staat en hoort toch hier?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
O hij stond hier en niet in het forum waar het hoort.
Maar dus Veronique & Peter door!
Hij stond net alleen in film, tv & radio en nog niet in het subforum tv/radioquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij staat en hoort toch hier?![]()
En ik ben ook wel voor Veronique & Peter![]()
![]()
En maar "rustig, rustig" roepenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:41 schreef Koningin het volgende:
Petertje zou ik eens af en toe een mep geven, jemig wat kan die stressen zeg
De site van Roos doet het niet (meer)? (laatste plaatje?)quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is nog iets aangepast, met dank aan nachtzuster voor het kandidatenoverzicht
Hahaha die blog van haarquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De site van Roos doet het niet (meer)? (laatste plaatje?)
anders gooi deze maar in de OP.
[ afbeelding ]
En voor de Roos fans: Roos blogt
[ afbeelding ]
quote:Ik blijk naast Peter te zitten in het vliegtuig, in de middenste stoel van het middenvak. Fuck, ik moet over een vrouw kruipen om naar het toilet te gaan en straks lig ik al kwijlend te slapen op de schouder van Peter. Meneer Van Eeno beseft niet hoe mooi stilte soms kan zijn, hij vraagt me de oren van mijn hoofd. Hij haalt 10 A4-bladzijden boven met allerlei Spaanse zinnetjes waarmee hij zich uit de slag hoopt te trekken in Zuid-Amerika, hij is verdomd goed voorbereid. Hij kent alle reeksen uit zijn hoofd en is ervan overtuigd dat hij de finale zal halen. 'Dat zullen we nog wel zien', beweer ik en ik kan moeilijk verstoppen dat ik hem leuk vind. Hij heeft een karakterkop. Donkere wenkbrauwen die elkaar niet kunnen loslaten en twee onderzoekende, indringende ogen. Na vijf uur praten ontdek ik ineens een haar dat uit zijn trui priemt, een lang zwart haar. Ik pak het vast om het weg te doen... wat blijkt? het hangt vast. Het gaat hier om een uitgeweken borsthaar dat wat lucht nodig had. Schaamtelijk, Peter kan er gelukkig om lachen en gaat nog twee gin-tonics halen om de tijd wat sneller te laten gaan.
Daar moest ik idd ook erg om lachen, net bij die Peter ook, die haar dr oren van dr kop zaagtquote:
Ok pics pleasequote:Er zijn veel nieuwe crewleden. Dit jaar gaan er uitzonderlijk veel vrouwen mee, onder wie een cameravrouw, Anouschka. Ze heeft lang blond haar, een Nederlands accent, en zo te zien ook kanten lingerie die uit haar nauwe jeans piept. De cameramannen hebben haar ook al in de smiezen. Zij gaat reality-camera doen, de deelnemers op de voet volgen, stoer.
Alles wat op Net5 wordt uitgezonden wordt sowieso slecht bekekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:41 schreef Remzz het volgende:
296.000 kijkers
Onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen naar zo'n goed programma kijken..
Dit was wel een leuk stukje, de kotsgeluiden mag je er zelf bij bedenkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:41 schreef Koningin het volgende:
Petertje zou ik eens af en toe een mep geven, jemig wat kan die stressen zeg
Dat dat terwijl mensen vorige week nauwelijks wisten van het start van P.E.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Jeee, nog minder dan de eerste uitzending
Ze hebben gewoon geluk dat ze het samen met de Belgen maken, zo hebben ze van twee kanten inkomsten. Anders was het allang afgelopen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat dat terwijl mensen vorige week nauwelijks wisten van het start van P.E.
Dit gaat de verkeerde kant op
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Klopt het nou dat in de uitzending van afgelopen woensdag dezelfde muziek gebruikt was als in Wie Is De Mol
Eens zoeken of er een CD te vinden is met PE muziek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:26 schreef alwaysthebest het volgende:
PE maakt ook heel veel gebruik van filmmziek.
Dat is me teveel moeite denkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
komende zondag 19:00 aflevering 2. Oh nee toch niet
En als je goed zoekt op usenet, dan krijg je ze nog allebei
zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben gewoon de verkeerde uitzenddag gekozen... zondag of maandag zou veel beter zijn geweest... misschien switchen ze nog wel...
Ze vond het al vervelend toen hij de opmerking maakte over haar uiterlijk. Maar in het begin van peking express zijn mensen wat genuanceerde in hun uitspraken, daarna komt het pas helemaal los. Ik wacht altijd op de breakdowns en backstabbing duo'squote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:12 schreef Day het volgende:
Jammer van de tweelng!
En ik ben benieuwd hoelang "Vero" Petertje nog leuk blijft vinden.
Was maar eenmalig heb ik ergens gelezenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom werd hij nou vorige wel op zondag herhaald en vandaag niet?
Ik wilde net posten dat ze weer een verkapte "ik ben moslim"-opmerking maaktequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef amaranta het volgende:
een echte moslim drinkt natuurlijk geen alcohol..vraag me af hoe moslim ze dan zijn....
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende: Kon je het niet iets eerder doen piles
Alleen in het verkeerde topicquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Tot half 9 nog ff radio, daarna weer Peking Express en Teletekst
Jos heet zequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Loes en liesbeth zijn wel zielig hoor, maar ja bij de amazing race heb je ook altijd van die aso-win-win koppeltjes.
Ja daar mag ze wel eens mee ophouden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Komt ze weer met d'r Allah
Ok, het was dus geen eenmalige uitspraak, maar ze kan het over niks anders hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |