Kwam op dit recept omdat ik zondag weer naar Den Oever ga en daar groeit het ook vlakbij in het wild.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zeekraal at men vooral vroeger. Groeit aan zee(ja echt) voornamelijk in Zeeland. Ik ben het op Texel wel eens tegengekomen in de natuur.
Ja, vasteklantenavond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ZOMG een toko die open is om 23:00!
Ik zou je ook vermoord hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godver, nou heeft B.ertha me vermoord. STomme AKQSC-ers!
En nu ga ik echt slapen!
Kwelders zijn stukken land die zijn aangegroeid door het water. En de stukken die niet altijd bij iedere vloed onder water komen te staan zijn stukken waar zeekraal op kan groeien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit geleerd wat kwelders zijn.
Denk om je hart.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik echt slapen!
In enthousiasme de Z ook induwen als je op de linker shift duwt voor de hoofdlettersquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, vasteklantenavond.![]()
Nou ja, vanmiddag dus. Rond een uur of half 1. Zo beter?
En waar staat die Z in ZOMG voor?
Alle tiijd om goed te gaan dromen dus...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik echt slapen!
Jij was melig in de AKQ, nu krijg je het terugquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, vasteklantenavond.![]()
Nou ja, vanmiddag dus. Rond een uur of half 1. Zo beter?
Chocola maakt niks meer goed vanaf dit puntquote:
Ja, maar achteraf best een leuke avondquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat moest het weer onverantwoord spannend gemaakt worden zeg vandaag
Uiteraardquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Of een uiterwaard?
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan weet je zeker ook niet want een zomerkade is?
Ohohquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Chocola maakt niks meer goed vanaf dit punt
Ik begrijp dat die lampen weer een ronde verder zijn...?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat moest het weer onverantwoord spannend gemaakt worden zeg vandaag
Als je weet wat ene uiterwaard is dan ZOU je zomerkade (ook wel zomerdijk) ook moeten kennenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteraard
Zomerkade weet ik niet zeker
Ik had het ook opgezocht, zomerdijk had ik wel direct gewetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je weet wat ene uiterwaard is dan ZOU je zomerkade (ook wel zomerdijk) ook moeten kennen
[ afbeelding ]
Hierzo in Nijmegen dus ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de geinteresseerden: uiterwaarden zijn dus stukken land dat gebruikt wordt als overstromingsgebied. Het is dus heel dom om je huis daar te bouwen.
Iets wat in New Orleans en ook in Limburg nog wel eens gebeurde voordat het mis ging
Dan weet je het vanaf nu welquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het ook opgezocht, zomerdijk had ik wel direct geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |