dat is nu eenmaal de regel, maar de scheids had natuurlijk rood moeten trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Jaliens komt er met 1 wedstrijd vanaf wegens 2x geel en niet direct rood............
Kut KNVB
Regels moeten dan aangepast worden lijkt me. En ja deze scheids was ook debiel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is nu eenmaal de regel, maar de scheids had natuurlijk rood moeten trekken
quote:
Ik weet niet of ie ooit nog terugkomt, maar dat zou een droom zijn natuurlijkquote:Benieuwd op welke leeftijd hij terug komt naar Rotterdam.
Zijn inbreng kan ik meestal nog wel waarderen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je bijdrage aan dit topic tot nu toe is weer fantastisch...
debiel
Sala toch ook wel?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Robin mag van mij op elk moment terug komen!
K Gun zowel hem als Dirk de CL wel dit jaar trouwens.
Inderdaad....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Guzman is anders die zit al vet lang hier, Sala had gewoon geen recht op welk paspoort ook..........
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef De.Kromme het volgende:
Het eerste potje wel, later won Robin zelf toch?.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Guzman is anders die zit al vet lang hier, Sala had gewoon geen recht op welk paspoort ook..........
die moeten zien te proberen om mee te rijden met iemand anders.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Over die autocombi trouwens, woensdag ook tegen AZ.
Mensen die geen rijbewijs/auto hebben kunnen dus gewoon die wedstrijd niet bezoeken?
quote:Augustien: 'Het was niet bewust van mij'
Augustien heeft vandaag in een interview nogmaals gezegd dat hij niet bewust Makaay heeft geraakt. Verder benadrukt hij dat hij het jammer vindt dat Makaay hem heeft beschuldigd van opzet. "Ik ben niet zo'n soort speler, ik vind het jammer dat het gebeurd is. Mijn voet landde op zijn enkel. Ik vind het nu gewoon klotuh natuurlijk".
Over de wedstrijd zegt hij dat AZ de betere club was, maar dat Feyenoord scoorde uit de eerste kans die ze hadden.
Bron: VI
Kalou, 5 lettersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zo'n lange voornaam hebben, net als Gio.
Het is al net zo debiel als de jouwe, broertjes van elkaar?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zijn inbreng kan ik meestal nog wel waarderen.
"Feyenoord kijkt tegelijkertijd naar een alternatief in de eigen gelederen. Met het oog daarop heeft trainer Bert van Marwijk gisteren de A-junioren Hanne Hagary (19) en Luis Pedro (17) mee laten trainen"quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:27 schreef De.Kromme het volgende:
Jeugdspelers hoeven we niet te verwachten, Bert zit er nog he?
quote:Feyenoord zoekt een werkloze spits
Feyenoord is in grote verlegenheid gebracht nu duidelijk is dat Roy Makaay zes weken aan de kant staat met een ingescheurde enkelband. Het gebrek aan aanvallende spelers is zo groot dat de club gisteren zelfs de mogelijkheid onderzocht om zich alsnog tussentijds te versterken.
De enige optie om buiten de transfertermijn iets te doen is een werkeloze speler contracteren, zoals De Graafschap zich na 31 januari versterkte met de transfervrije Girts Karlsons. De kans dat ook Feyenoord hierin slaagt, is echter klein. Volgens de reglementen van de KNVB is dit alleen maar mogelijk tot en met de tweede vrijdag in maart en dat is vandaag. Feyenoord kijkt tegelijkertijd naar een alternatief in de eigen gelederen. Met het oog daarop heeft trainer Bert van Marwijk gisteren de A-junioren Hanne Hagary (19) en Luis Pedro (17) mee laten trainen.
De blessure van Makaay wierp een zware schaduw over de zege op AZ. "Dit is precies waar we het hele seizoen bang voor zijn geweest. De spitspositie is dun bezet met alleen Michael Mols als alternatief voor Makaay", aldus Van Marwijk. Makaay baalde gisteren als een stekker van de harde overtreding van Kemy Agustien. "Ik had niet de indruk, dat dit per ongeluk was. Natuurlijk wil geen enkele speler bewust zijn tegenstander blesseren, maar hij had geen enkele intentie om de bal te spelen."
De zeer zwakke Belgische scheidsrechter Luc Wouters kende niet eens een vrije schop toe. Makaay: "Hij stond er met zijn neus bovenop, maar gebaarde dat er niks aan de hand was. onbegrijpelijk. Ik snap trouwens toch niet waarom er zo nodig een scheidsrechter uit België moet komen."
Makaay mist sowieso de rest van de reguliere competitie en hoopt op tijd fit te zijn voor de eventuele bekerfinale en de play-offs. Overigens is Makaay niet het enige slachtoffer aan Feyenoord-zijde van het bij vlagen spijkerharde AZ-spel. Ook Nuri Sahin liep een enkelblessure op en is een twijfelgeval voor het duel met VVV-Venlo.
Die gast heeft in elk geval meer kijk op voetbal dan veel andere mensen hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is al net zo debiel als de jouwe, broertjes van elkaar?
Ja leuk dat je spelers mee laat trainen, maar laat ze eens een keer spelen.quote:"Feyenoord kijkt tegelijkertijd naar een alternatief in de eigen gelederen. Met het oog daarop heeft trainer Bert van Marwijk gisteren de A-junioren Hanne Hagary (19) en Luis Pedro (17) mee laten trainen"
Je blijft een kneusje, hè.
quote:De zeer zwakke Belgische scheidsrechter Luc Wouters kende niet eens een vrije schop toe. Makaay: "Hij stond er met zijn neus bovenop, maar gebaarde dat er niks aan de hand was. onbegrijpelijk. Ik snap trouwens toch niet waarom er zo nodig een scheidsrechter uit België moet komen."
Ik begrijp Makaay wel hoor. Wat heeft zo'n middelmatige belg nou voor toevoeging, we hebben hier al 30 Nederlandse middelmatigen lopen. Alleen De Bleeckere en nog ééntje zijn vrij goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]Ja, nu opeens niet snappen waarom er een belg fluit..
De nederlandse scheidsrechters zijn ook al van een bedroevend niveau. En die vorige belg floot juist erg goed, dus vindt het beetje raar dat die er nu opeens op af gaat geven..
Mja, die belgen denken ook, als jullie alleen middelmatige sturen, dan krijg je van ons ook alleen maar middelmatige..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik begrijp Makaay wel hoor. Wat heeft zo'n middelmatige belg nou voor toevoeging, we hebben hier al 30 Nederlandse middelmatigen lopen. Alleen De Bleeckere en nog ééntje zijn vrij goed.
nou nog ff over agustien en jaliensquote:
quote:Geachte heer Jorien,
Het was geen misselijke overtreding van Agustien op Makaay. Hij staat per ongeluk op de voet van Makaay en Makaay komt raar ten val waardoor zijn enkel dubbel klapt. De scheidsrechter heeft het ook zo beoordeeld en heeft gewoon door laten spelen. Zelfs de trainer van Feijenoord stuurde hem gelijk het veld weer in met de mededeling kom op hoor.
Bij de overtreding van Jaliens was er helemaal niets aan de hand, de speler van Feijenoord kon zonder verzorging zelfs verder spelen. Het gedrag van Giovanni van Bronckhorst was uitermate vervelend door te vragen om een gele kaart.
![]()
![]()
![]()
Met vriendelijke groeten,
Piet Hartland
Teammanager
Jij vindt het echt tof om jezelf voor lul te zetten, is het niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou nog ff over agustien en jaliens
De teammanager van AZ![]()
![]()
[..]
Ze hebben al een spits gehaald in de zomer. Lee was de beoogde spits naast Makaay. Echter is hij ook geblesseerd nu.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk best eigen schuld dikke bult van Feyenoord. Al aan het begin van het seizoen was duidelijk dat alleen Makaay en Mols de enige spitsen waren, met Makaay natuurlijk als enorm belangrijke speler. Feyenoord had al eerder een redelijke bankzitter moeten halen, nu zie je de problemen.
Bij Ajax eigenlijk precies hetzelfde; valt Huntelaar weg, dan is Ajax ook dood.
Jorienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou nog ff over agustien en jaliens
De teammanager van AZ![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij vindt het echt tof om jezelf voor lul te zetten, is het niet?
En Henk Vos speelt op amateurbasis bij RBC. Wat willen jullie nog meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:59 schreef Merkie het volgende:
Tijd voor Ali El Khattabi. Die is zonder club toch?
mee eens. Makaay heeft me dit seizoen ook niet erg kunnen overtuigen, mols veel meer in de korte tijd dat hij speelde. Hoop alleen dat hij het nog aan kan, fysiek gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Mols viel tegen Zwolle wel aardig in, is wel iemand die er 100% voor gaat altijd...
dat zou nog geenens zo slecht zijn... Die gast had altijd de meeste brute lobjes, dat was wel spelinzicht in t kwadraat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:59 schreef Merkie het volgende:
Tijd voor Ali El Khattabi. Die is zonder club toch?
Dat is toch een triest gegeven? Makaay werd als de verlosser van dit Feyenoord gezien maar de wedstrijden waarin hij wist te imponeren zijn allemaal op één hand te tellen. Je maakt je dan ook erg ongeloofwaardig als je gaat beweren dat je eerder een plekje in het NL-elftal verdient dan bijvoorbeeld Huntelaar. Die bewijst wekelijks dat Marco gewoon de juiste keuze heeft genomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mee eens. Makaay heeft me dit seizoen ook niet erg kunnen overtuigen, mols veel meer in de korte tijd dat hij speelde. Hoop alleen dat hij het nog aan kan, fysiek gezien.
Ook al speelt een spits niet sterk, een speler als Makaay is gewoon belangrijk voor de groep en het zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is toch een triest gegeven? Makaay werd als de verlosser van dit Feyenoord gezien maar de wedstrijden waarin hij wist te imponeren zijn allemaal op één hand te tellen. Je maakt je dan ook erg ongeloofwaardig als je gaat beweren dat je eerder een plekje in het NL-elftal verdient dan bijvoorbeeld Huntelaar. Die bewijst wekelijks dat Marco gewoon de juiste keuze heeft genomen.
Dat Feyenoord nu op zoek is naar een ''werkeloze'' spits zegt genoeg over het fungeren van Bosz tijdens de winterstop. Die heeft zich flink verkeken.
Dat is duidelijk. Maar Feyenoord had vooraf verwacht net als de rest dat hij de productie grotendeels op zich zou nemen. En dat is juist wat Feyenoord nodig heeft wil het aansluiten bij de top.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ook al speelt een spits niet sterk, een speler als Makaay is gewoon belangrijk voor de groep en het zelfvertrouwen.
Nee en het moment dat hij straks vertrekt kijk ik al maanden tegenop. Van Geel kennende krijgen we weer een spits van het kaliber Ursaiz en de overige 25 miljoen gaat weer mooi de kluis in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heeft ajax trouwens wel een waardige vervanger op de bank zitten dan als Huntelaar er een tijdje uitligt![]()
Daar heb je gelijk in, maar als die middelen er in de winterstop niet zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Maar Feyenoord had vooraf verwacht net als de rest dat hij de productie grotendeels op zich zou nemen. En dat is juist wat Feyenoord nodig heeft wil het aansluiten bij de top.
Je had gewoon een spits moeten halen in de winterstop in plaats van Landzaat waarvan ik echt niet de toegevoegde waarde zie. Kufo had prima naast Makaay kunnen staan.
gek he met 1 aanvaller ( makaay ) tegen 4 verdedigers, logisch dat die niet veel scoortquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Maar Feyenoord had vooraf verwacht net als de rest dat hij de productie grotendeels op zich zou nemen. En dat is juist wat Feyenoord nodig heeft wil het aansluiten bij de top.
Je had gewoon een spits moeten halen in de winterstop in plaats van Landzaat waarvan ik echt niet de toegevoegde waarde zie. Kufo had prima naast Makaay kunnen staan.
Dat gezeik altijd over 1 spits, als het elftal goed draait en er komt goede aanvoer vanuit het middenveld (wat ook de bedoeling is met zo'n soort systeem), dan moet Makaay gewoon z'n kansen krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gek he met 1 aanvaller ( makaay ) tegen 4 verdedigers, logisch dat die niet veel scoort
Bij Bayern speelde hij ook zo regelmatig en wist ie ook het net te vinden. Maar wat doet het er toe, jij kotste hem hier toch al volledig uit kan ik me herinneren. Of ben je nou weer van mening veranderd zoals je dat wekelijks met het kiezen van je favoriete club doet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gek he met 1 aanvaller ( makaay ) tegen 4 verdedigers, logisch dat die niet veel scoort
wie verzint zo systeem dan bij feyenoord, en koopt op zo systeem in ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd over 1 spits, als het elftal goed draait en er komt goede aanvoer vanuit het middenveld (wat ook de bedoeling is met zo'n soort systeem), dan moet Makaay gewoon z'n kansen krijgen.
Het gaat echter al mis bij de verdediging (Greene en co.)
In het geval van de verdediging kan v. Marwijk er in mijn ogen niks aan doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wie verzint zo systeem dan bij feyenoord, en koopt op zo systeem in ?
daarom ben ik blij dat marwijk straks weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |