Oepzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
shit. Hele exchangebak ineens leeg [afbeelding]
Ik weet wel wat!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet toch érgens m'n strakke lijfje van krijgenhouden.
Vies jongetje!quote:
met een beetje pech wordt ze dikker.quote:
Ja, ook dat nog dan ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
met een beetje pech wordt ze dikker.
Niks d'rvan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef mcDavid het volgende:
Die slimfast-shakers zijn best lekker hoor
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Shit, verkeerde gekocht [afbeelding]
www.Koelman.comquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:43 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk zou ik de klantenservice moeten bellen om te vragen of het kwaad kan!!
en dan dus de brandbrievenquote:
http://www.koelman.com/br(...)koelman_opent_e.htmlquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.koelman.com/br(...)_mailt_m.html#000102!
Die foto's!
Jah met mij wel en hier?quote:
Oh. Dan toch nietquote:
Iets drukker dan net, maar nog steeds rustigquote:
Gij snapt 'm!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, of hij er nou wel of niet is en zo
Hoezoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets drukker dan net, maar nog steeds rustig
Is het allemaal al gebeurd?
Wel gedaan, hoezo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Even een balletje opgooien hoor.
Wie van jullie zwemt er weleens? Zeg maaar enigszins regelmatig, een half uurtje in de maand of zo?
Je wil gaan waterpoloen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie van jullie zwemt er weleens? Zeg maaar enigszins regelmatig, een half uurtje in de maand of zo?
Nee, hoor, het meer is gratis.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam er net namelijk achter dat een beetje zwemmen godsallejezeus idioot tyfus duur is namelijk
Wat heeft Jezus met zwemmen te maken, die scheidde toch de Rode Zeequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam er net namelijk achter dat een beetje zwemmen godsallejezeus idioot tyfus duur is namelijk
Wij fietsten vroegah 10 kilometer naar een zwembad. Voor ƒ 1,75 kon je de hele dag zwemmen. Nu betaal je losjes ¤ 5,= voor een uurtjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:04 schreef es70 het volgende:
Klopt. Gezinsuitje waarvoor bijna gespaard moet worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |