In de etappe naar Castelfidardo zou er op zich ook wel geschift kunnen worden, tenminste als degenen die niet op hun tijdrit kunnen vertrouwen daar voor gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:27 schreef Ereinion het volgende:
Die derde aankomst is niet lang, maar wel erg zwaar:
[ afbeelding ]
Daar en in de tijdrit zal het klassement gemaakt worden.
Cancellara is hier niet de man die uitgespeeld wordt door CSC. Die gaat in eerste instantie voor een goede tijdrit, Schleck en Larsson zijn in principe de mannen voor het klassement. Kan natuurlijk zomaar veranderen als hij de leiderstrui pakt in de TT. Je hebt wel gelijk dat de jongens met een goede tijdrit die redelijk bergop meekunnen favoriet zijn voor de eindzege denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef thettes het volgende:
Ik had toch beter het parcours moeten bekijken toen ik mijn prono inleverde. Een type Cancellara kan zomaar nog eens winnen als ik het zo zie.
In P-N heb ik hem ook niet gespot.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef Zwansen het volgende:
Dekker geblesseerd ofzo? Of rijdt ie P-N?
tja dan moeten ze niet 11t/m15 wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:21 schreef franklop het volgende:
goed voor mn prono, nog maar 136 man die voor eindzege strijden alle 5 er nog in
Met mijn geluk met managers zit dat er dik in. Was tijdens tour 2 jaar terug wel 2e na de proloog!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
tja dan moeten ze niet 11t/m15 worden
Da's serieus klimmen, 220 meter in iets meer dan 1,5 km.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:27 schreef Ereinion het volgende:
Die derde aankomst is niet lang, maar wel erg zwaar:
[ afbeelding ]
Daar en in de tijdrit zal het klassement gemaakt worden.
die reactie naar Gerdemann was wel niet fair. Ricco reed tegen hem opquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef Gitanki het volgende:
Ricco had net op het beslissende moment pech.
Lopend over de streep![]()
Hoe gefrustreerd moet Ricco geweest zijn! Op zo'n moment materiaal pechquote:
Dat is blijkbaar Carl Berteele. Dat is sinds jaar en dag de vaste radio-verslaggever 'op de motor' van Sporza Radio. Maar volgens mij is de Tirreno hier in elk geval z'n tv-debuutquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef -MyLove- het volgende:
Wie geeft er nu in vredensnaam commentaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen weer op Sporza, ben benieuwd naar de laatste kilometers.Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
Ricco was gevallen en heeft pijn aan zijn poep naar het schijntquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:08 schreef Wombcat het volgende:
Ben net op tijd om de laatsten nog naar boven te zien harken.
Petacchi die voor RIcco boven is
Ja, dat hoorde ik iets nadat ik het posttequote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ricco was gevallen en heeft pijn aan zijn poep naar het schijnt
je kan misschien kijken op de belgische variant van uitzendinggemist? kost wel geld zo te zien. Volgens mij het het ooit gemist of net gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:31 schreef Asics-DS het volgende:
Ik heb behoorlijk wat gemist zo te lezen. Shit! Wordt het nog herhaald ofzo vanavond/vannacht? Paris-Nice was ook wel aardig. Knappe overwinning (maar dat terzijde).
Dit was echt geweldig. Motoren konden niet omhoog. En de mindere klimmers moesten lopen. Helden finishquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:31 schreef Asics-DS het volgende:
Ik heb behoorlijk wat gemist zo te lezen. Shit! Wordt het nog herhaald ofzo vanavond/vannacht? Paris-Nice was ook wel aardig. Knappe overwinning (maar dat terzijde).
Leuk om te zien (had 't nog niet gezien).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:34 schreef wimderon het volgende:
Ook wat bewegende beelden:
http://www.dailymotion.com/video/x4pk6n_ta3t_sport
Gilbert had zelf wel al vooraf aangekondigd Parijs-Nice puur als training te rijden natuurlijk. Uiteindelijk deed hij dat vorig jaar ook. Hij staat nu 38ste in Parijs-Nice, vorig jaar was hij 50ste. Maar wel degene die met ricco wegreed op de Poggio ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:14 schreef Ereinion het volgende:
Of Gilbert nog zo goed is heb ik mijn twijfels bij, heeft erg weinig laten zien in Parijs-Nice, terwijl het wel een parcours voor hem was (op de Ventoux na natuurlijk).
Ook Pozzato zie ik wel wat proberen op de Poggio.
kwestie van niet met je krachten smijten. Slecht reed hij alleszins. Was vorig jaar in PN toch ook zo toen zagen we Flip ook nergens maar was wel goed in SanRemo. Ik denk zelfs dat hij nu ietsjes beter is. Nadeel is wel dat de finish 1 km verder ligt dan normaalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:14 schreef Ereinion het volgende:
Of Gilbert nog zo goed is heb ik mijn twijfels bij, heeft erg weinig laten zien in Parijs-Nice, terwijl het wel een parcours voor hem was (op de Ventoux na natuurlijk).
Ook Pozzato zie ik wel wat proberen op de Poggio.
22 seconden sneller dan snorremans Zabriskiquote:Op zondag 16 maart 2008 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Cancellara wint heel verrassend de TT
en wellicht ook de Tirreno.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Cancellara wint heel verrassend de TT
en stortte na de finish direct in van de pijnquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Gerdemann reed de tijdrit uit met ... een dijbeenbreuk !
Damn, wat sneuquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Gerdemann reed de tijdrit uit met ... een dijbeenbreuk !
Sporzaquote:Gerdemann is enkele maanden buiten strijd
ma 17/03/08 - Linus Gerdemann heeft in Tirreno-Adriatico niet alleen zijn dijbeen, maar ook zijn scheenbeen gebroken. De Duitse renner van Team High Road moet zijn fiets enkele maanden aan de kant laten staan.
Linus Gerdemann liep de dubbele beenbreuk zondag op in de tijdrit van Tirreno-Adriatico.
"Het is een zware blessure, maar we hopen dat Linus nog fit raakt voor de Tour", zegt Team High Road.
Gerdemann won vorig jaar een etappe in de Tour en droeg een dag de gele leiderstrui.
Hier nog een, wel de herhaling gezien.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:06 schreef thettes het volgende:
aw net gemist
En het bizarste is nog wel dat hij in de tijdrit gewoon achtste werd op 1'16 van Cancellara.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonde van Gerdemann zeg, vind ik een toffe renner van de nieuwe generatie.
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef franklop het volgende:
Zijn ze al aan het rijden? Tell me, zit op school ;[
Twee Euskaltel-Basken (Landaluze en Egoi Martinez) voorop.quote:
Ja doet mee, maar zou sowieso al niet meesprinten. Teveel risico's.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:25 schreef franklop het volgende:
Doet Freire nog mee, of was ie vandaag afgestapt?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand hoe die breuk tot stand kwam?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ondertussen is het wat gaan regenen en meteen een valpartij in het peleton, waardoor het in een aantal stukken uiteengeslagen is.
Voorsprong nog 26s
Cioni zou ik niet eens tot daar rijtje laten behoren. Eerder mannen als Bruseghin, Il Falco, Pinotti en wellicht Nibali. Niet de echte toppers maar ze kunnen wel behoorlijk tegen de klok rijden. Alleen bergop zijn die mannen niet explosief genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Tirreno wordt meestal voor 90% in de tijdrit beslist en dat is de enige discipline waar ze niet barsten van de toppers de laatste jaren. Het beste wat ze dan nog hebben gehad de afgelopen jaren (Cioni, Savoldelli en Bruseghin ??) hebben zich nooit echt gericht op deze koers.
Toen er geen tijdrit was wonnen Pozzato en Bettini (en Freire)
Ow dat jaar dat Cioni 4e werd ofzo in de Giro, tsja dat heeft die ook nooit echt meer kunnen herhalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef DutchSL het volgende:
Het lijkt al een eeuwigheid geleden, maar er was een tijd dat Cioni een (voor Italiaanse begrippen) sterke tijdrijder was en top reed in Giro, Romandie, Tour de Suisse e.d. rondjes, en een paar keer Italiaans kampioen werd.
Zolang er een tijdrit in de Tirreno zit zullen ze vooral op Nibali (raar dat die niet meedeed) moeten hopen denk ik.
zuur, heb nu 0 punten gehaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef thettes het volgende:
Ik had toch beter het parcours moeten bekijken toen ik mijn prono inleverde. Een type Cancellara kan zomaar nog eens winnen als ik het zo zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |