Twee Euskaltel-Basken (Landaluze en Egoi Martinez) voorop.quote:
Ja doet mee, maar zou sowieso al niet meesprinten. Teveel risico's.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:25 schreef franklop het volgende:
Doet Freire nog mee, of was ie vandaag afgestapt?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand hoe die breuk tot stand kwam?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ondertussen is het wat gaan regenen en meteen een valpartij in het peleton, waardoor het in een aantal stukken uiteengeslagen is.
Voorsprong nog 26s
Cioni zou ik niet eens tot daar rijtje laten behoren. Eerder mannen als Bruseghin, Il Falco, Pinotti en wellicht Nibali. Niet de echte toppers maar ze kunnen wel behoorlijk tegen de klok rijden. Alleen bergop zijn die mannen niet explosief genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Tirreno wordt meestal voor 90% in de tijdrit beslist en dat is de enige discipline waar ze niet barsten van de toppers de laatste jaren. Het beste wat ze dan nog hebben gehad de afgelopen jaren (Cioni, Savoldelli en Bruseghin ??) hebben zich nooit echt gericht op deze koers.
Toen er geen tijdrit was wonnen Pozzato en Bettini (en Freire)
Ow dat jaar dat Cioni 4e werd ofzo in de Giro, tsja dat heeft die ook nooit echt meer kunnen herhalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef DutchSL het volgende:
Het lijkt al een eeuwigheid geleden, maar er was een tijd dat Cioni een (voor Italiaanse begrippen) sterke tijdrijder was en top reed in Giro, Romandie, Tour de Suisse e.d. rondjes, en een paar keer Italiaans kampioen werd.
Zolang er een tijdrit in de Tirreno zit zullen ze vooral op Nibali (raar dat die niet meedeed) moeten hopen denk ik.
zuur, heb nu 0 punten gehaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef thettes het volgende:
Ik had toch beter het parcours moeten bekijken toen ik mijn prono inleverde. Een type Cancellara kan zomaar nog eens winnen als ik het zo zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |