Zou een hoop geluidsoverlast schelen op de streams als iedereen in bed ligt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef schatje het volgende:
Laat Mikey eens lekker wegwaaien. Lekker boeiend. Opgeruimd staat netjes.
Het begrip BN-er is zwaar aan devaluatie onderhevig.quote:11:01 - Zanger Starkoo op bezoek?
Palma en Nienke babbelen verder over de radio. “Starkoo, dat is die zanger, hij wil heel graag een keer langskomen want hij vindt Jaap helemaal te gek. En Jaap vindt hem helemaal te gek, dus ik ga hem gewoon overhalen dat hij nog langs moet komen”, vertelt de dj. De Miljonairs hebben dus al een bekende radio dj in huis, Dennis en Glennis Grace komen ook al langs in de Villa voor de radioshow en nu misschien ook Starkoo. Het is een komen en gaan van BN’ers in de Kooi!
Gesprek van Claire met Mike.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef dieenebart het volgende:
Is die zwerver er uberhaupt nog wel dan?
Hebben ze al een lijst van alle gevangenissen in Nederland?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:49 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian gaan na de kooi samen toeren!!!
Dan kunnen ze nog leuk voor Luc optredenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze al een lijst van alle gevangenissen in Nederland?
Be careful what you wish for!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het begrip BN-er is zwaar aan devaluatie onderhevig.
Bart, wanneer ga jij de kooi met een bezoekje vereren?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, De kooi in jij! En laat ze daar eensch een poepie ruiken!quote:
En dan zit jij binnen de kortste keren zeker ook in Kamp Tokkie? Met Brian babbelen over het leven als overwinnaar en met Amanda de hele dag je haar stylen.quote:
Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zit jij binnen de kortste keren zeker ook in Kamp Tokkie? Met Brian babbelen over het leven als overwinnaar en met Amanda de hele dag je haar stylen.
Brian heeft al 50.000 euri binnengesleept... Ik beschouw dat maar als oprotpremie die ie een anderhalf jaar te vroeg heeft gekregen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?![]()
En veel haar om te stylen heb ik niet. Ja, borsthaar.
Houden zo dat Brian nooit wat wintquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?![]()
En veel haar om te stylen heb ik niet. Ja, borsthaar.
Ik geef claire ook een grotere kans als jaap. Maar dat is niet claires verdienste, maar die van jaap. Hij speelt zichzelf naar buiten, hoewel, 'speelt', jaap speelt eigenlijk niks. Alleen wat lullen met huub en nooit niks uitvoeren. Claire heeft ten minste verbale gevechten met het trash, ik kan me de laatste van jaap niet herinneren. En claire is top in die discussies, ze maakt ze helemaal gek met haar kalmte.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
Grappig dat iedereen Claire probeert te overtuigen dat ze te lief is. Voorlopig schat ik Claire's kansen hoger in dan Jaap om bij de laatste 4 te zijn. En hoezo dan zakelijk bekijken?
Oja, kut. Maar dat zal'ie toch wel betaald hebben om getuigen af te kopen oid?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft al 50.000 euri binnengesleept... Ik beschouw dat maar als oprotpremie die ie een anderhalf jaar te vroeg heeft gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |