Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:43 schreef Borga het volgende:
Kan iemand die pianoklep niet eens op Held Huub zijn vingers gooien. Dat suicidale gepingel elke avond.
Slaap lekker Ruudquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Ik ga even slapen tot 5 uur![]()
Nou vooruit dan:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Ik ga even slapen tot 5 uur![]()
Sorry...ik was te snelquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mokum ook weganders krijg ik weer "Heintjes"
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.
tis dat huub uiteraard wil winnen,maar het zou wel een gouden actie zijn,als die poort opengaat en hij loopt doodleuk en op zn gemakkie dat gekkenhuis uit!quote:
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag dit filmpje helaas staan![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Ik praat ook tegen m'n kat maar als ik ooit ZO achterlijk zou doen zouden ze me echt naar het gesticht mogen brengenOpzich ook geen slecht idee voor de rat.
En Tannertje pesten met dat broodje....... En Fries zich helemaal uit laten rekken.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Nee, holy scheißequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Beetje milde oplossingquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Indirect vragen ze de streamers voor een antwoord ook, dat kan (gecombineerd natuurlijk) hun eigen antwoord zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
Ik vraag me een ding af: Amanda lijkt de laatste tijd toch wat opstandiger richting Brian... Is dat doordat ze dingen ziet (Clair en Huub samen), hoort (dat wat Lieke tegen haar zei) of is het puur de drank, of misschien een combi, dat ze tegen hem in durft te gaan doordat....(combinatie).
Ze heeft dit de laatste tijd sterker dan voorheen in mijn gevoel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Klopt *zucht* maar met drank op...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien heeft de redactie al een masterplan. Het zorgt er in ieder geval voor dat sommige mensen zich er erg druk over maken. In het huis en hier
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
What to do, what to do, en wie is er tegen de druk bestand, that's the question!
Brian beschermt haar wel hoor, no sweat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmeren
Pammetjes, SL's en rulebending.quote:Brian gaat compleet door zijn dak daardoor en door de stress
quote:Jaap kotst de hele boel onder en lacht
quote:Clair zegt dat ze al die reacties begrijpt
Imagine......quote:En Huub ziet het aan en tracht de hoofdprijs te pakken?
Welkom in utopia!quote:Tja,een ideetje?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegene die de dag zo lekker hebben beschreven!)
Welterustenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegebe die de dag zo lekker hebben beschreven!)
quote:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jij ook, En ook dank voor allen ( en ja, ook jij Kahaarin) voor de vele schaterlachen die ik vanavond heb gehad vanavond vanwege de commentaren. Ik mis het soms dat ik geen streams heb, maar lag vanavond echt heel vaak dubbel vanwege het commentaar, en was oook soms geweldig blij dat ik die streams niet heb... dan had ik vast niet zoveel gelachen... dus dank folk! Ik heb een heerlijke en leuke avond gehad... Love you!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:57 schreef Musje456 het volgende:
[..]![]()
U is lief![]()
Doe ik. Truste voor nu, of op zijn Noors... natta
Ja hoe dan ook voor de finale Huub eruit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:16 schreef Verida het volgende:Goedemorgen.
Hebben ze gisteren nog een unanieme oplossing voor de finale verzonnen?
Ze hebben 7 dagen de tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:16 schreef Verida het volgende:Goedemorgen.
Hebben ze gisteren nog een unanieme oplossing voor de finale verzonnen?
Of wie het meest op een RAT lijkt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hoe dan ook voor de finale Huub eruit.
Goedemorgen!quote:23:08 "Stommerd"
Amanda en Brian hadden eerder een akkefietje beneden in de slaapkamer en proberen dat nu, op aandringen van de Amsterdamse, in de tuin uit te praten. Brian denkt alleen dat hij juist minder boos wordt, als ze even niet met elkaar praten. Amanda denkt dat ze juist bozer wordt als ze niet praten. Ze blijven op elkaar fitten en het praten lukt nog niet echt, dus ze gaan weer een beetje boos uit elkaar. Hierna gaat Amanda naar de Chill Room om een magazine lezen. Even tot zichzelf komen. "Stommerd", mompelt ze nog en zucht een keer diep. Ze komen er vast wel weer uit op hun eigen Amanda en Brian manier!
Bron: Villa Vandaag, 11-03-2008
quote:Amanda : dus ik mag jou ook drugsverslaafde noemen? Dat is dan ook geen schelden?
Een beetje boos. Stommerd en een akkefietje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Het viel heul mee, die ruzie van Amanda en Brian:
[..]
Goedemorgen!
Ja gehoord. Brian zei dat hij geen drugs gebruikte.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:15 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een bosmongool die rat, dat filmpje bij de paarden......jeeeeeez, hij is echt rijp voor het gesticht.
Dit kwam ik tegen op VOL, iemand hier dat ook gehoord?
[..]
Lijkt mij ook niet verstandig en ook geen vliegtuigje dus, zelfs het weer weet het voor Huub te verpesten!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:30 schreef blomst het volgende:
ws geen motor of autorijlessen vandaag met het slechte weer op komst.
Tsja, wat moet hij anders zeggen. Vraag me af of Amanda weet wat hij slikt. Als wij als Lookies het zien moet het de andere in dat hok toch ook opvallen dat hij als een wezenloze uit zijn ogen kijkt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
Ja gehoord. Brian zei dat hij geen drugs gebruikte.
Vanavond na de poweryoga maar eens op zoek naar wat filmmateriaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
Een beetje boos. Stommerd en een akkefietje.
Het viel ook wel mee, het was wel vermakelijk. Wat een dom stel!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond deze, moest meteen aan Amanda denken.
[ afbeelding ]
Ik vind dat deze paaldanseres het toch eleganter doet,hoor....quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de link, wat een bosmongool, die "horse whisperer" ..... jammer dat Friesquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:34 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Als een mongool bij Fries staan te doen en dan vragen Wat ben je onrustig!Sorry hoor ik heb veel rare dingen gezien, maar dit slaat werkelijk alles. Aan Tanner vragen, zal ik met je tongen!
Ik hoop dat ze dit hele stuk uitzenden op tv, dan kunnen de kijkers zien wat een mongool het is.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
In elk geval soepeler, en ze kijkt liever!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:12 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik vind dat deze paaldanseres het toch eleganter doet,hoor.........
Nou ja het kon erger (maar ook beter). Ik heb Jaap er nooit over gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
http://www.starkoo.nl/nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
KNMI geeft weeralarm, misschien waait hij wel weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef Verida het volgende:
Hebben ze die hardwerkende zwerver vanmorgen op zijn fiets laten weggaan?
anwb raadt fietsen af vandaag.....
Is die zwerver er uberhaupt nog wel dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef Verida het volgende:
Hebben ze die hardwerkende zwerver vanmorgen op zijn fiets laten weggaan?
anwb raadt fietsen af vandaag.....
Ja joh, gisteren was hij zowat het gesprek van de dag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is die zwerver er uberhaupt nog wel dan?
Dat zal mee een gesprek zijn geweest!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, gisteren was hij zowat het gesprek van de dag.
Palma praat met Huub over Mikey
Palma praat met Brian en Amanda over Mikey
Palma praat met hele groep over Mikey
Palma praat met Mikey over Mikey
Claire praat met Mikey over Mikey
Ik hoorde het afgaan!quote:
Zij deed het goed hoor, kon alles prima uitleggen. Maar Mikey zat te mokken vanonder zijn gruizige wenkbrauwen en zei bijna geen stom woord. Toen ze weer eens op een antwoord zat te wachten, stond hij op en zei 'Ik ga naar bed'.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zal mee een gesprek zijn geweest!
Gelukkig heeft ze de paardenfluisteraar aan haar zij om haar te beschermen, dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:26 schreef dieenebart het volgende:
Ik hoorde het afgaan!
WOEIOEOEOEI!!!
(die mag niet zomaar terug in de maatschappij. Binnen vijf minuten met iedereen ruzie op straat, politie er bij. Hoef het vast niet uit te leggen, maar dat gaat een DRAMA worden...)
Begeleidend sterven, of zoiets?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de paardenfluisteraar aan haar zij om haar te beschermen, dat scheelt natuurlijk wel.
Zou een hoop geluidsoverlast schelen op de streams als iedereen in bed ligt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef schatje het volgende:
Laat Mikey eens lekker wegwaaien. Lekker boeiend. Opgeruimd staat netjes.
Het begrip BN-er is zwaar aan devaluatie onderhevig.quote:11:01 - Zanger Starkoo op bezoek?
Palma en Nienke babbelen verder over de radio. “Starkoo, dat is die zanger, hij wil heel graag een keer langskomen want hij vindt Jaap helemaal te gek. En Jaap vindt hem helemaal te gek, dus ik ga hem gewoon overhalen dat hij nog langs moet komen”, vertelt de dj. De Miljonairs hebben dus al een bekende radio dj in huis, Dennis en Glennis Grace komen ook al langs in de Villa voor de radioshow en nu misschien ook Starkoo. Het is een komen en gaan van BN’ers in de Kooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |