Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zit jij binnen de kortste keren zeker ook in Kamp Tokkie? Met Brian babbelen over het leven als overwinnaar en met Amanda de hele dag je haar stylen.
Brian heeft al 50.000 euri binnengesleept... Ik beschouw dat maar als oprotpremie die ie een anderhalf jaar te vroeg heeft gekregen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?![]()
En veel haar om te stylen heb ik niet. Ja, borsthaar.
Houden zo dat Brian nooit wat wintquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Brian heeft toch nog nooit wat gewonnen?![]()
Ik geef claire ook een grotere kans als jaap. Maar dat is niet claires verdienste, maar die van jaap. Hij speelt zichzelf naar buiten, hoewel, 'speelt', jaap speelt eigenlijk niks. Alleen wat lullen met huub en nooit niks uitvoeren. Claire heeft ten minste verbale gevechten met het trash, ik kan me de laatste van jaap niet herinneren. En claire is top in die discussies, ze maakt ze helemaal gek met haar kalmte.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
Grappig dat iedereen Claire probeert te overtuigen dat ze te lief is. Voorlopig schat ik Claire's kansen hoger in dan Jaap om bij de laatste 4 te zijn. En hoezo dan zakelijk bekijken?
Oja, kut. Maar dat zal'ie toch wel betaald hebben om getuigen af te kopen oid?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft al 50.000 euri binnengesleept... Ik beschouw dat maar als oprotpremie die ie een anderhalf jaar te vroeg heeft gekregen...
Claire heeft iets dat Japio niet heeft. Tha Punani.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
Grappig dat iedereen Claire probeert te overtuigen dat ze te lief is. Voorlopig schat ik Claire's kansen hoger in dan Jaap om bij de laatste 4 te zijn. En hoezo dan zakelijk bekijken?
Owww nou begrijp ik het waarom Brian fans heeft... het zijn omgekochte streamers/getuigen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, kut. Maar dat zal'ie toch wel betaald hebben om getuigen af te kopen oid?
Daar is wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:32 schreef blomst het volgende:
akelijk gezien kunen Huub en claire Jaap beter dumpen, mocht dan één van hen winnen, kan de ander nog een graantje mee pikken.
Ik geloof er niets van dat de finale dmv terror wordt bepaald... Jaap z'n rol lijkt in mijn ogen sowieso uitgespeeld. Hij heeft maanden niets gedaan en daarvoor eigenlijk alleen maar tegen Huub gespeeld. Waarom Huub hem erin zou houden is me niet duidelijk. Jaap maakt voornamelijk tv over Huub's rug IMO.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:32 schreef blomst het volgende:
akelijk gezien kunen Huub en claire Jaap beter dumpen, mocht dan één van hen winnen, kan de ander nog een graantje mee pikken.
Toch denk dat hij met Claire juist minder sterk is.... als er een afkoopregeling komt, zou ze wel heel dom zijn om die niet aan te pakken.... en dan is Huub alleen overquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is wel wat voor te zeggen.
Bovendien vind ik dat Claire betrouwbaarder is dan Jaap. Als Jaap de kans krijgt om Huub te dumpen, zal die het zeker niet laten. Dat zie ik Claire niet zo gauw doen.
En Huub is zeker sterk genoeg om Claire op sleeptouw te nemen. Het zou makkelijker voor hem zijn als die Jaap aan zijn zij had, maar niet echt noodzakelijk.
En als die het voor elkaar krijgt om samen met Claire over te blijven, dan heeft die meer kans om te winnen dan met Jaap samen.
Hij mompelde gisteren dat ook dat Brianspoetry.com helemaal kapot was?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft Brian het over, hij moest wat domeinnamen regelen..... Hij mag dus gewoon op het Net in het hokje?????
Ze hebben allemaal al maanden niks gedaan.Huub is te druk met Claire en doet ook niks meer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat de finale dmv terror wordt bepaald... Jaap z'n rol lijkt in mijn ogen sowieso uitgespeeld. Hij heeft maanden niets gedaan en daarvoor eigenlijk alleen maar tegen Huub gespeeld. Waarom Huub hem erin zou houden is me niet duidelijk. Jaap maakt voornamelijk tv over Huub's rug IMO.
In de leeftijdsgroep 20-34.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef akveor het volgende:
Brian over de kijkcijfers: Gisteren keken er 1 op de 3 Nederlanders..
Geen idee, het ging gisteren alleen over de rijlessen van Huub en Amanda. Maar ach, hij heeft nu toch een fiets?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die rijlessen voor Mikey?
Ik vraag me af of iedereen dat mag, ik hoor Huub daar nooit over. Huub is natuurlijk wel een stuk slimmer dat Brian en let wrs beter op zijn woorden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef mootie het volgende:
Hij mompelde gisteren dat ook dat Brianspoetry.com helemaal kapot was?
Bedankt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag dit filmpje helaas staan![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Ik praat ook tegen m'n kat maar als ik ooit ZO achterlijk zou doen zouden ze me echt naar het gesticht mogen brengenOpzich ook geen slecht idee voor de rat.
Dan ben je wel een grote jongen geworden sinds BB... helemaal met borsthaar enzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben weer eens even gaan snuffelen daar. Iemand een vertaling ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef mootie het volgende:
Hij mompelde gisteren dat ook dat Brianspoetry.com helemaal kapot was?
quote:Kom is hier
Kom is hier.
Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Je dacht dat wat jij schrijft of zegt ook klopt?
Kom en woon is hier.
Wie maakt wie hier de bepalende grootofficier?
Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Gevolgd door meerdere camera's is geen illusie,
maar het vastleggen van de conclusie.
Nogmaals het is hier waar het zich afspeelt.
Wie wordt tegen wie uitgespeeld?
Alleen het slechte is wat wordt opgeblazen en beoordeeld.
Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Niet alles is wat het is of zoals het is gezegd.
Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
En dan toch is het voor je gevoel na het spreken toch aangekomen.
Eenmaal vast met een last,
Ik ben hier een gast, belast met een uiteenlopende emotie,
Zonder de angst om me kwetsbaar op te stellen in deze commotie.
Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Niet altijd ben ik sip of in een dip.
Een gelach brengt me tot een nieuwe dag.
Aan het leven hier staat geen bedrag.
Het is hier het leren van je eigen gedrag.
Ik denk dat er geen afkoopregeling komt met als gevolg dat de ander daar de dupe van is. Dat zou werkelijk nergens op slaan. Jaap gebruikt dat immers ook naar Claire toe. Claire vond ik vannacht erg duidelijk over B en A... samen sterk maar individueel stellen ze niets voor. Voor mij wordt Claire steeds populairder omdat ze gewoon lief en zichzelf is. Ze lijkt niet sterk in discussies maar ze laat zich alleen raken door Huub. Je ziet de andere wannabees zich ook kapot ergeren dat ze geen greep om Claire kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch denk dat hij met Claire juist minder sterk is.... als er een afkoopregeling komt, zou ze wel heel dom zijn om die niet aan te pakken.... en dan is Huub alleen over
Daarbij zullen de streams er niet leuker op worden met 2 stelletjes.... Claire loopt nou niet echt over van leuke plannetjes
Kom is waar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben weer eens even gaan snuffelen daar. Iemand een vertaling ?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |