Checkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Kan iemand er aub 14:00 van maken, om 1 uur is de UEFA Cup loting
Bedankt
Doet ie het niet ofzo? Want ik zie hem welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Check. En je mist het Fenerbahçe-logo
.
Graag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:09 schreef dndiek het volgende:
Kunnen de 4 Engelse ploegen niet alvast tegen elkaar loten?
Jan, kwam jij nou bij mij kijken of ik bij jouquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik ben benieuwd. Hopen voor PSV dat ze Bayern Munchen nog ontlopen.
En dat is relevant in het CL-loting topic omdat.......quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
In de CL? Volgend seizoen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Voor psv is dat inderdaad te hopen. Toch hoop ik wel op Bayern. Worden twee prachtige wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Huilliequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
En dat is relevant in het CL-loting topic omdat.......
PSV doet al een tijdje niet meer mee hoor![]()
Ik dacht even dat dit topic ook over de UEFA Cup loting ging. Foutje bedankt.quote:
Kijk eens in de TTquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar te volgen trouwens? NOS?
Hoezo? Het is om 1 uur hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Pas je de tijdstip ook even aan?
Doe eens niet zo zuur jongen en bekijk de CL-lotingen van Chelsea eens de afgelopen jaren. En dan ook de volgorde van wedstrijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef Gunner het volgende:
Chelsea zal wel weer de gemakkelijkste loting krijgen.
Die rus zal wel weer een paar bobo's omgekocht hebben.
sport 1 dus ook, zie ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Arsenal FC-Liverpool
Dat was zo'n dag dat alles goed ging. VErwacht nu wel een beter AS Romaquote:
Nicequote:
Ik ook. Schalke is een mooie tegenstander en de halve finale moet gewoon gehaald worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zeer tevreden met de loting!.
Dat was hij van tevoren ook al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef Dos37 het volgende:
De kans dat er dus weer een engelse club in de finale komt is dus erg groot.
Hoezo ik schat Arsenal wel iets hoger in. Al weet je het met pool nooitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, als we doorgaan dus sowieso een Engelse semi final...En waarschijnlijk weer Liverpool
Moet mogelijk zijn tegen Schalke idd..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Schalke is een mooie tegenstander en de halve finale moet gewoon gehaald worden.
Dinho gaat uitblinken tegen Schalkequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet mogelijk zijn tegen Schalke idd..
En dan (als dat lukt) hopen dat Messi er weer bij is voor de halve finale..
Ik ook. Eerst een uitwedstrijd waar een resultaat neergezet kan worden en dan thuis, met de steun van het publiek, een voorsprong vasthouden of een slecht resultaat rechtzetten. Al mogen we Schalke niet onderschatten, maar ik schat ze als de minste van de acht in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zeer tevreden met de loting!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |