quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Arsenal FC-Liverpool
Dat was zo'n dag dat alles goed ging. VErwacht nu wel een beter AS Romaquote:
Nicequote:
Ik ook. Schalke is een mooie tegenstander en de halve finale moet gewoon gehaald worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zeer tevreden met de loting!.
Dat was hij van tevoren ook al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef Dos37 het volgende:
De kans dat er dus weer een engelse club in de finale komt is dus erg groot.
Hoezo ik schat Arsenal wel iets hoger in. Al weet je het met pool nooitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, als we doorgaan dus sowieso een Engelse semi final...En waarschijnlijk weer Liverpool
Moet mogelijk zijn tegen Schalke idd..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Schalke is een mooie tegenstander en de halve finale moet gewoon gehaald worden.
Dinho gaat uitblinken tegen Schalkequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet mogelijk zijn tegen Schalke idd..
En dan (als dat lukt) hopen dat Messi er weer bij is voor de halve finale..
Ik ook. Eerst een uitwedstrijd waar een resultaat neergezet kan worden en dan thuis, met de steun van het publiek, een voorsprong vasthouden of een slecht resultaat rechtzetten. Al mogen we Schalke niet onderschatten, maar ik schat ze als de minste van de acht in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zeer tevreden met de loting!.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |