Checkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Kan iemand er aub 14:00 van maken, om 1 uur is de UEFA Cup loting
Bedankt
Doet ie het niet ofzo? Want ik zie hem welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Check. En je mist het Fenerbahçe-logo
.
Graag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:09 schreef dndiek het volgende:
Kunnen de 4 Engelse ploegen niet alvast tegen elkaar loten?
Jan, kwam jij nou bij mij kijken of ik bij jouquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik ben benieuwd. Hopen voor PSV dat ze Bayern Munchen nog ontlopen.
En dat is relevant in het CL-loting topic omdat.......quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
In de CL? Volgend seizoen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Voor psv is dat inderdaad te hopen. Toch hoop ik wel op Bayern. Worden twee prachtige wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Huilliequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
En dat is relevant in het CL-loting topic omdat.......
PSV doet al een tijdje niet meer mee hoor![]()
Ik dacht even dat dit topic ook over de UEFA Cup loting ging. Foutje bedankt.quote:
Kijk eens in de TTquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar te volgen trouwens? NOS?
Hoezo? Het is om 1 uur hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Pas je de tijdstip ook even aan?
Doe eens niet zo zuur jongen en bekijk de CL-lotingen van Chelsea eens de afgelopen jaren. En dan ook de volgorde van wedstrijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef Gunner het volgende:
Chelsea zal wel weer de gemakkelijkste loting krijgen.
Die rus zal wel weer een paar bobo's omgekocht hebben.
sport 1 dus ook, zie ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |