Neenee, niet de 9e verdieping. De negende cirkel, dus het was maar een klein stukje vallen, ik vind dat het ding zich aan stelt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:40 schreef JH87 het volgende:
Van 9 hoog naar beneden? Een huisgenoot liet ook een keer z'n telefoon opengeklapt en wel uit mijn raam naar beneden vallen, van 8 hoog. Alle knoppen hingen eruit enzo, ik alles beetje verbuigen en in elkaar klemmen en accu er terug in geforceerd. Deed dat ding het weer.
Goed criterium.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga geen water opdrinken waar ik niet doorheen kan kijken..
Bij ons in het gebouw hing er nog een briefje waarin iedereen werd verzocht het water niet te drinken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ieuw. Ik wilde net m'n flesje vullen met water, in de UB, maar het was hartstikke troebel! Weten ze zéker dat 't weer goed is?
Ik weet er anders ook genoeg van hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Dangel het volgende:
Jullie moesten eens weten over het water
heb een half jaar bij de waterleiding gewerkt
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurtquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:10 schreef JH87 het volgende:
Nou, je maakt ons benieuwd naar de smeuiige details.
Joh! Dat is compleet nieuwe informatie voor ons!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurt
Ik heb thuis wel al weer gewoon ranja gedronken en zo, daar merkte ik niets aan, maar dat zag er zó raar uit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw hing er nog een briefje waarin iedereen werd verzocht het water niet te drinken...
Maar mijn werk had al wel een brief dat het water veilig was..
Niks mis met wat weerstand opbouwen. Dronk in Tsjechië ondanks de adviezen ook gewoon uit de kraan.:?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel al weer gewoon ranja gedronken en zo, daar merkte ik niets aan, maar dat zag er zó raar uit...
Je leert zo wel waarderen dat je in een land woont waar je niet altíjd met flessen water uit de supermarkt hoeft te zeulen.
Zolang het dat niet doet als ik het drink kan het me werkelijk geen moer schelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurt
Ik weet er natuurlijk verder niets van hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat als je dat langere tijd achter elkaar doet, en niet een klein weekje, je dan toch nét iets te veel dingen binnen krijgt die je liever niet binnen hebt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niks mis met wat weerstand opbouwen. Dronk in Tsjechië ondanks de adviezen ook gewoon uit de kraan.:?
Tsjechie was twee weken,ben er niet minder vangeworden. En inFrankrijk en Griekenland benik nog nietgeweest,maardaaris 30 graden niet heter dan in Tsjechië toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet er natuurlijk verder niets van hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat als je dat langere tijd achter elkaar doet, en niet een klein weekje, je dan toch nét iets te veel dingen binnen krijgt die je liever niet binnen hebt?
Daarbij, in Frankrijk en Griekenland en zo is het wel zo lekker om water uit gekoelde flessen te drinken.
Ben in de regen naar Zernike gegaan, maar het valt allemaal genoeg mee nuquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:38 schreef Bob. het volgende:
Het weer is nu wel prima toch?
Was dat er dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Is dat belachelijke alcoholverbod in het plantsoen inmiddels al opgeheven dan?
Mn zwager is bijna directeur van de waterschappenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Dangel het volgende:
Jullie moesten eens weten over het water
heb een half jaar bij de waterleiding gewerkt
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:06 schreef Dangel het volgende:
waterschapheeftweinigtotniks metde productie en transport vandrinkwater te maken
Oja juist niet toch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:06 schreef Dangel het volgende:
waterschapheeftweinigtotniks metde productie en transport vandrinkwater te maken
Alsof dat alles zegtquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja juist niet toch...Maarja er zit wel water in de naam!
Neh, vast niet. Maar daar heb ik nooit een boodschap aan gehad. Zolang je niet met 30 man door dat plantsoen gaat lopen lallen moeten het toch kunnen? Op het strand trek je toch ook een pilsje open.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Is dat belachelijke alcoholverbod in het plantsoen inmiddels al opgeheven dan?
Mmm met 25 graden en een koude HJ in het plantsoenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Neh, vast niet. Maar daar heb ik nooit een boodschap aan gehad. Zolang je niet met 30 man door dat plantsoen gaat lopen lallen moeten het toch kunnen? Op het strand trek je toch ook een pilsje open.
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond weer eens eten...
Ik zou voor de knakworsten gaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....
ik zou voor de frikandellen gaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....
Niet in huisquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou voor rookworst gaan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mmm met 25 graden en een koude HJ in het plantsoen
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef Bob. het volgende:
Dit soort gesprekken maken me winterdippig.
Zou het ooit nog zomer worden?
Ik ga meequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef JH87 het volgende:
En anders gaan we wel naar Hawaii. Als het mooie weer niet naar ons toe komt, gaan we er zelf wel naartoe.
Maar het gaat hier zo snel dat ik snel het onderwerp kwijt benquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon hier vaker posten. Dan komt ie er vanzelf een keer in
Er lopen meestal toch tig onderwerpen tegelijk, gewoon ergens tussen vallenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maar het gaat hier zo snel dat ik snel het onderwerp kwijt ben
Als jij bij een vrouw iets tussen haar borsten laat vallen, haal jij het betreffende iets daar dan weg? Bij wie wel en wie niet? En waarom doe je dat (niet)? En welke objecten hebben jullie hier allemaal al tussen borsten laten vallen? Was dat bewust?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er lopen meestal toch tig onderwerpen tegelijk, gewoon ergens tussen vallen
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er lopen meestal toch tig onderwerpen tegelijk, gewoon ergens tussen vallen
Waarom zou je móeten blowen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:17 schreef Chandler het volgende:
Het gaat veelal over niets dusduidelijk
Lekker weertje vandaag hé, moet strax buiten blowen in de woei harde wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |