Bij ons in het gebouw hing er nog een briefje waarin iedereen werd verzocht het water niet te drinken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ieuw. Ik wilde net m'n flesje vullen met water, in de UB, maar het was hartstikke troebel! Weten ze zéker dat 't weer goed is?
Ik weet er anders ook genoeg van hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Dangel het volgende:
Jullie moesten eens weten over het water
heb een half jaar bij de waterleiding gewerkt
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurtquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:10 schreef JH87 het volgende:
Nou, je maakt ons benieuwd naar de smeuiige details.
Joh! Dat is compleet nieuwe informatie voor ons!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurt
Ik heb thuis wel al weer gewoon ranja gedronken en zo, daar merkte ik niets aan, maar dat zag er zó raar uit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw hing er nog een briefje waarin iedereen werd verzocht het water niet te drinken...
Maar mijn werk had al wel een brief dat het water veilig was..
Niks mis met wat weerstand opbouwen. Dronk in Tsjechië ondanks de adviezen ook gewoon uit de kraan.:?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel al weer gewoon ranja gedronken en zo, daar merkte ik niets aan, maar dat zag er zó raar uit...
Je leert zo wel waarderen dat je in een land woont waar je niet altíjd met flessen water uit de supermarkt hoeft te zeulen.
Zolang het dat niet doet als ik het drink kan het me werkelijk geen moer schelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar mee dat het water tijdens het bewerkingsproces nogal meurt
Ik weet er natuurlijk verder niets van hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat als je dat langere tijd achter elkaar doet, en niet een klein weekje, je dan toch nét iets te veel dingen binnen krijgt die je liever niet binnen hebt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niks mis met wat weerstand opbouwen. Dronk in Tsjechië ondanks de adviezen ook gewoon uit de kraan.:?
Tsjechie was twee weken,ben er niet minder vangeworden. En inFrankrijk en Griekenland benik nog nietgeweest,maardaaris 30 graden niet heter dan in Tsjechië toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet er natuurlijk verder niets van hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat als je dat langere tijd achter elkaar doet, en niet een klein weekje, je dan toch nét iets te veel dingen binnen krijgt die je liever niet binnen hebt?
Daarbij, in Frankrijk en Griekenland en zo is het wel zo lekker om water uit gekoelde flessen te drinken.
Ben in de regen naar Zernike gegaan, maar het valt allemaal genoeg mee nuquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:38 schreef Bob. het volgende:
Het weer is nu wel prima toch?
Was dat er dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Is dat belachelijke alcoholverbod in het plantsoen inmiddels al opgeheven dan?
Mn zwager is bijna directeur van de waterschappenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Dangel het volgende:
Jullie moesten eens weten over het water
heb een half jaar bij de waterleiding gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |