Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:06 schreef Dangel het volgende:
waterschapheeftweinigtotniks metde productie en transport vandrinkwater te maken
Oja juist niet toch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:06 schreef Dangel het volgende:
waterschapheeftweinigtotniks metde productie en transport vandrinkwater te maken
Alsof dat alles zegtquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja juist niet toch...Maarja er zit wel water in de naam!
Neh, vast niet. Maar daar heb ik nooit een boodschap aan gehad. Zolang je niet met 30 man door dat plantsoen gaat lopen lallen moeten het toch kunnen? Op het strand trek je toch ook een pilsje open.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Is dat belachelijke alcoholverbod in het plantsoen inmiddels al opgeheven dan?
Mmm met 25 graden en een koude HJ in het plantsoenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Neh, vast niet. Maar daar heb ik nooit een boodschap aan gehad. Zolang je niet met 30 man door dat plantsoen gaat lopen lallen moeten het toch kunnen? Op het strand trek je toch ook een pilsje open.
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond weer eens eten...
Ik zou voor de knakworsten gaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....
ik zou voor de frikandellen gaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga voor raapstamppot met saté, maar ik twijfel of ik er een frikandel of knakworsten bij zal nemen....
Niet in huisquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou voor rookworst gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |