Oei.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
@ mrbox: OK, OK, als ik echt een leuke jongen tegenkom misschien weer. Hij moet zo leuk zijn dat ik niet eens twijfel.
Ik heb geen idee. Om even op je vorige reactie te reageren, maar geen zin heb om die te quoten.quote:
Date is leuk, mits met de juiste persoonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
@ mrbox: OK, OK, als ik echt een leuke jongen tegenkom misschien weer. Hij moet zo leuk zijn dat ik niet eens twijfel.
eerlijk gezegd dacht ik meteen dat hij op ons doelde..dus ja...zal me niet verbasen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Om even op je vorige reactie te reageren, maar geen zin heb om die te quoten.
Maar wat denk je, zal Liquidootje ons als match zien?
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Date is leuk, mits met de juiste persoon
True true, maar als het niet leuk gaat dan is het de kunst van kort houden en eerlijk zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...
Nou, daten dan maar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...
ow ja!!..ruzie...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:35 schreef Den_Haag het volgende:
Open van geest zijn. Gewoon proberen
(en ik denk dat wij bedoelt werden ivm de ruzie)
ik heb net een paar dagen geleden hard geroepen dat ik geen tijd had voor een relatie..quote:
Iets met mening A, mening B enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb net een paar dagen geleden hard geroepen dat ik geen tijd had voor een relatie..
ja nee ..dus niet.....quote:
nee maar serieus..heb het de laatste tijd zo druk met mijn werk en sociaal leven..vind het voor nu ff wel lekker..quote:
Ik kijk wel even vanaf de zijlijn toe.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee maar serieus..heb het de laatste tijd zo druk met mijn werk en sociaal leven..vind het voor nu ff wel lekker....maar ja..zeg nooit nooit he...
![]()
tis wel zo dat wanneer je niet "opzoek" bent, je de leukste mensen tegenkomt he...quote:
Pas op, straks kom je nog terug op je eerdere uitspraak.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis wel zo dat wanneer je niet "opzoek" bent, je de leukste mensen tegenkomt he...
daarom dat "zeg nooit nooit" ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas op, straks kom je nog terug op je eerdere uitspraak.
* dawg gaat weer achter de zijlijn staan
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid, zie ik al.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
daarom dat "zeg nooit nooit" ......en als ik ze tegen kom zal ik ze niet eens opmerken en moet mijn omgeving mij daar op attenderen...
verklaar je ff nader..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid, zie ik al.
ja precies...misschien later..of ik moet HEMquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit? Mening A, mening B (nu niet, misschien later wel)?
Dan zou je hem dus beoordelen op zijn uiterlijk om in te schatten of hij zó zó leuk is?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja precies...misschien later..of ik moet HEM![]()
tegenkomen...
hoe denk jij er over dan...???quote:
zal ik dan nooit ontkennen..quote:
uiterlijk zegt natuurlijk niet alles, maar eerlijk is eerlijk het speelt wel een (grote) rol he...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zou je hem dus beoordelen op zijn uiterlijk om in te schatten of hij zó zó leuk is?![]()
Want om hem beter te leren kennen, zal je toch min of meer met hem moeten afspreken![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:@ TT
Ok, dan maar een tvp'je voor later om op lange tenen te gaan trappen
Niks mis met uit eten gaan. En juist de spanning of je de ander moet zoenen is leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Daten is leuk zolang het geen echte date is. Niet het standaard uit eten gaan, naar de bios en dan naar huis en bij het afscheid zenuwachtig bedenken of je elkaar nu moet zoenen of niet.
Gewoon afspreken om wat leuks te doen, niet naar een restaurant gaan maar samen koken, op de bank hangen en een hoop praten, daarna kijken of je met zijn tweeen thuis blijft of nog even de stad in wilt, afsluiten met een dikke knuffel en aan die knuffel merk je dan wel of een zoen gepast is of niet. Alles gewoon heel relaxt. Die dates zijn wel echt leuk
helemaal eensch is...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Daten is leuk zolang het geen echte date is. Niet het standaard uit eten gaan, naar de bios en dan naar huis en bij het afscheid zenuwachtig bedenken of je elkaar nu moet zoenen of niet.
Gewoon afspreken om wat leuks te doen, niet naar een restaurant gaan maar samen koken, op de bank hangen en een hoop praten, daarna kijken of je met zijn tweeen thuis blijft of nog even de stad in wilt, afsluiten met een dikke knuffel en aan die knuffel merk je dan wel of een zoen gepast is of niet. Alles gewoon heel relaxt. Die dates zijn wel echt leuk
nou maak je me helemaal nieuwsgierig.....quote:
Ja, dat is een toevallige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou maak je me helemaal nieuwsgierig.....![]()
![]()
maar zelf vind ik ook idd dat het woord "date" te vaak opgeblazen wordt....
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar geniet ik dan even een momentje van
daar heb je zeker gelijk in..quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat is een toevallige bijkomstigheid.
En ik niet, het maakt niet uit welke naam je aan het beestje hangt, het is toch een vleeskeuring, hoe je het ook wendt of keert, en wat je ook gaat doen. Als het klikt, heb je toch alleen maar oog voor elkaar.
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef heavenstar het volgende:
[..]
daar heb je zeker gelijk in.....maar ik heb toch wel het idee, en dat geld vooral voor vrouwen denk ik, dat wanneer het woord "date"gebruikt wordt we ons toch een stuk drukker gaan maken...
weet het wel zeker..quote:
Nee, jij natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef heavenstar het volgende:
[..]
weet het wel zeker.....ik niet natuurlijk he....
...maar ik zie het aan mijn vriendinnen...
...uuuuuren, zoniet daaaagen, kunnen ze zich druk maken...
Been there, done that. Volgens mij werkt het niet. alleen niet zoeken werkt kennelijk ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Burdie het volgende:
Oh tof, er mag geanalyseerd worden.
Wat vinden jullie trouwens van actief zoeken naar een relatie? Ik vind het in eerste instantie een beetje wanhopig overkomen, maar aan de andere kant... als je graag een baan wilt, ga je daar ook heel doelbewust naar zoeken.
Wanhopig hangt natuurlijk af van hoe je doelbewust zoekt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Burdie het volgende:
Oh tof, er mag geanalyseerd worden.
Wat vinden jullie trouwens van actief zoeken naar een relatie? Ik vind het in eerste instantie een beetje wanhopig overkomen, maar aan de andere kant... als je graag een baan wilt, ga je daar ook heel doelbewust naar zoeken.
True, en dat is dus kennelijk het spanningsveld waar je als vrijgezel mee te maken hebt. Want geloof me, een relatie is ook niet zaligmakend. En pas als je er NIET mee bezig bent, en zoiets hebt van 'goh, ik vind het best wel prima in m'n eentje, een toekomst als eeuwige vrijgezel lijkt me niet eens zo heel erg verschrikkelijk', komt de liefde ineens zomaar langs. Been there, done thatquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Been there, done that. Volgens mij werkt het niet. alleen niet zoeken werkt kennelijk ook niet
Zie de voordelen:quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Verder is het gewoon vermoeiend en eenzaam dat alleen zijn. Vandaag dan.
we liegen niet...quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zie de voordelen:
- Je hebt tijd voor jezelf.
- Je hebt een lotgenoot(ergo: jullie kunnen bij elkaar uithuilen, voor elkaar koken en samen stomme films kijken)
- Niemand stoort zich eraan als jij uren in de badkamer rondhangt.
- Jij mag je mooi maken voor JEZELF!!! En voor niemand anders.
Seriously, als je relatie uit gaat, is dat enorm k*t. Maar neem eens lekker de tijd voor jezelf nu, dus ga lekker aan het kokkerellen, draag uitdagende lingerie, gewoon omdat het zo fijn voelt die te dragen, neem een heerlijk lange douche met fantastisch geurende zeep, lak je nagels (óók je teennagels, ja!), eet je vol aan chocola (maar leg deze eerst netjes op een schoteltje). Kroel de kat, zet een meidenfilm of -serie op, bel je moeder/zus/tante/beste vriendin, leg snoezige kleedjes op tafel, brand een geurkaarsje, maak een pot thee... verwen jezelf een beetje.
Pfft, die ex is gek dat hij JOU heeft laten lopen, het beste wat hem ooit is overkomen en ooit zal overkomen! Het is 'his loss' dat hij niet ziet hoe gelukkig hij had moeten zijn met jou, dat hij je niet op handen heeft gedragen, dat hij niet voor de volle 100% voor jou is gegaan... en wees blij, jij verdient iemand die jou wél op die manier ziet. En for the record: hij loopt al ergens rond.
.
In welke chickflick ben ik beland?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zie de voordelen:
- Je hebt tijd voor jezelf.
- Je hebt een lotgenoot(ergo: jullie kunnen bij elkaar uithuilen, voor elkaar koken en samen stomme films kijken)
- Niemand stoort zich eraan als jij uren in de badkamer rondhangt.
- Jij mag je mooi maken voor JEZELF!!! En voor niemand anders.
[..] nogiets en nogiets....
Haha, sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef MLI het volgende:
Zo. Nieuw bijbaantje, kantoor afgeladen vol met mooie mannen, zijn ze allemaal gay![]()
![]()
Wel leuke sfeer trouwens
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef heavenstar het volgende:
[..]
we liegen niet......we maken het ons eigen waarheid...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je. Ik ben meer van de films, series, vreetbuien, bier en slapen. Veeeeel slapen. En muziekjes. Zo los ik mijn kutgevoel op. Niet met mijn teennagels versieren.
Niet zeuren, ga gewoon eens je teennagels lakken, en dan merk je vanzelf dat het werkt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
In welke chickflick ben ik beland?
dat is de kunst van het vrouw-zijnde....quote:
Hmm op het bier na klinkt dat zeer bekend, hmm kut wat voel ik me vrouwelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je. Ik ben meer van de films, series, vreetbuien, bier en slapen. Veeeeel slapen. En muziekjes. Zo los ik mijn kutgevoel op. Niet met mijn teennagels versieren.
Alsof alle knappe homo's samen klieken op de werkplekquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha, sorry...moest lachen
Wel goed om het rustig te houden met wilde fantasietjes trouwens...! Als ze allemaal! lekker zijn, dan kan je aanvoelen dat er iets niet goed is...
nee ok..maar zodra er een groep mannen bij elkaar gezellig staan te praten, denkt men wel erg snel dt het homo's zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof alle knappe homo's samen klieken op de werkplek
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Oh shit, dan ben ik homo wat ik sta vaak gezellig met mijn team te praten.
wat werkt er precies niet aan 'niet zoeken' ? je zoekt toch immers niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:54 schreef DonJames het volgende:
Been there, done that. Volgens mij werkt het niet. alleen niet zoeken werkt kennelijk ook niet
Morgen een date. Ik moest wel 'ja' zeggen, maar als het aan mij zou liggen zou het er allemaal niet zo dik bovenop liggen en het vooral niet zo duidelijk zijn. Vind hem wel echt leuk.. en wil hem graag beter leren kennen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
Tweede werkdag, meer mannen en minder heaumeaux. Hier en daar wat blikken enzo
maar ik geloof niet zo in relaties op de werkvloer dus als de prins op het witte paard hier rondloopt, dan maakt hij toch geen kans
.
Waarom ben je er zo mee bezig, meid?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
maar ik geloof niet zo in relaties op de werkvloer dus als de prins op het witte paard hier rondloopt, dan maakt hij toch geen kans
.
hè jaaa, laten we die nog eens doen!quote:
Nouja, je zou zo maar eens het topic vol kunnen krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef Garisson72 het volgende:
hè jaaa, laten we die nog eens doen!
And the saga continues.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
.
relaties met collega's werken idd niet..been here, done that...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
.
Als iets bedwingen wat niet te bedwingen valt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Burdie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van actief zoeken naar een relatie?
But didn't got the t-shirt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:49 schreef heavenstar het volgende:
[..]
relaties met collega's werken idd niet..been here, done that...
nee...keihard op mijn bek gevallen en mijn baan kwijt....quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
But didn't got the t-shirt?
Wispelturig meisje, enzo.
Ja, dat is dan wel kut. Volgende keer zou ik het stil houden, als ik jou was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee...keihard op mijn bek gevallen en mijn baan kwijt.......en dat alleen omdat hij er langer werkte en "relaties op de werkvloer" niet getolereerd werden...
je kunt nog zo hard je bst doen, zoiets komt altijd wel uit...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel kut. Volgende keer zou ik het stil houden, als ik jou was.
Nieuwe baantje is call-agentquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo mee bezig, meid?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
MLI is nog steeds een beetje date-verslaafd
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:14 schreef Burdie het volgende:
Of gewoon jongensgek, of aandachtshoer.
Nou, gelukkig zijn wij geen collega's.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
je kunt nog zo hard je bst doen, zoiets komt altijd wel uit.....en er komt dus geen volgende keer..ik kijk wel uit..
slijmjurk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zijn wij geen collega's.
Volgens mij neuk je te weinig kerel...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, dat is wel zo he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hè jaaa, laten we die nog eens doen!
@MNR: veel plezier morgen! dat heb je snel voor elkaar op je nieuwe job, maargoed: het single-life van vrouwen in de ICT is vaak niet zo'n lang leven beschoren meen ik.
wie weet zijn we dat wel...!!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer eens zo'n hilarisch triest en fake topic openen zoals je in het begin deed? Liefst 4 delen, dan zijn we weer een hele tijd van je af.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij neuk je te weinig kerel...
A?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wie weet zijn we dat wel...!!!!!
Besef je wel dat oa jij al die delen vuldequote:Op donderdag 13 maart 2008 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer eens zo'n hilarisch triest en fake topic openen zoals je in het begin deed? Liefst 4 delen, dan zijn we weer een hele tijd van je af.
Ja natuurlijk, geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Besef je wel dat oa jij al die delen vulde
Nou dan... Kan je beter hopen dat ik niet zo'n topic open....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geen beter vermaak dan leedvermaak.
Takes one, to know one.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou dan... Kan je beter hopen dat ik niet zo'n topic open....
Leed is overigens voor de simpele zielen
Maar ontopic> Nog geneukt?
Je reacties zijn al net zo sterk als je flirt pogingen dawgquote:
je haalt de woorden uit mijn mond...quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
* Liquidootje wast zijn handen.
Beetje in iemand mond graaien
zeg dawg, over scherpzinnige analyses gesproken, was jij laatst niet naar een of andere presentatie over 'Psychologie van de Single' geweest, of zoiets?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
Waar blijft je analyse eigenlijk, Liquidootje?
Oh dat, daar ben ik helaas niet geweest. Jullie zullen het dus met de analyse van Liquidootje moeten doen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zeg dawg, over scherpzinnige analyses gesproken, was jij laatst niet naar een of andere presentatie over 'Psychologie van de Single' geweest, of zoiets?
was dat nog boeiend, nog interessante wetenswaardigheden opgestoken voor ons mede-singles, anything at all?
welja, nog wat lukrake aannames erbij ook nog...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
Juist. Zonder spontaniteit is het ook niets, dan is het net zoiets als roepen als: Garisson past bij cherrylips omdat hij een piemeltje heeft en cherrylips een cherry.
tsk, monneer is psychologie-student én heeft de uitgelezen kans dat nog terzakedoende in dit topic te kunnen etaleren en dan verzaakt-ie weer...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:36 schreef dawg het volgende:
Oh dat, daar ben ik helaas niet geweest. Jullie zullen het dus met de analyse van Liquidootje moeten doen, vrees ik.
I know, vond het zelf ook jammer hoor, maar er kwam wat tussen. Poolen natuurlijk wel, mijn spel is al bijna op een geniaal niveau.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, monneer is psychologie-student én heeft de uitgelezen kans dat nog terzakedoende in dit topic te kunnen etaleren en dan verzaakt-ie weer...![]()
zeg me dan op zijn minst dat je nog regelmatig poolt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer eens zo'n hilarisch triest en fake topic openen zoals je in het begin deed? Liefst 4 delen, dan zijn we weer een hele tijd van je af.
Lekker ding!quote:
Al die moeitequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
De vorige keer was het met maandenlange onderzoek he. Elke keer een beetje bijschaven enzo. Was er zeker een volle 0,5 uur mee bezig geweest joh! Op een zaterdagavond ook nog als ik mij niet vergis...
Maar deze keer zit er nog meer druk op, dus ik moet er echt 1 uur voor gaan zitten
Oude topics doorspitten, namen opzoeken, spellingscontrole enzo!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, monneer is psychologie-student én heeft de uitgelezen kans dat nog terzakedoende in dit topic te kunnen etaleren en dan verzaakt-ie weer...![]()
zeg me dan op zijn minst dat je nog regelmatig poolt.
kennelijk vind je het topic dan toch leuk genoeg om in je myAT te hebben staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef Lips het volgende:
Weet niet waarom ik hier nog verkapte tvp's plaats, want heb meestal maar de gelegenheid 1 keer per topic te kijken, bij te lezen en te reageren
Ben tenslotte ook een single hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kennelijk vind je het topic dan toch leuk genoeg om in je myAT te hebben staan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:51 schreef Tegan het volgende:
Weekend indeed. Bier, wijn, lekkere kerels, here I come.
Edit: Hehe, dacht even dat ik in het Singles-topic postte.
pff ik ga naar de bieb voor een boekje, aan mijn lijf geen wijf dit weekend..quote:
nou..ik kan het me enigzins wel voorstellen wat Kaasplank zegt....ikzelf gebruik daarom bijna ooit make-up....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Kaasplank, gewoon eens proberen. Misschien valt het mee.
Volgens mij krijgen de vrouwen op die site echt pallets met berichten, dus helaas, zolang je niet de looks hebt van Orlando Bloom, Johnny Depp of Brad Pitt is het helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef dyna18 het volgende:
Of reageren vrouwen alleen als ik een foto van een fotomodel op mijn profiel zet?
Kom op dan!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de vrouwen op die site echt pallets met berichten, dus helaas, zolang je niet de looks hebt van Orlando Bloom, Johnny Depp of Brad Pitt is het helaas.
Leuk hè? Vrouwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:56 schreef Rossdale het volgende:Ik heb het helemaal gehad met die meid, mijn ex en een gedeelte van mijn vrienden. Wat een belachelijke klote-avond
nou praat je wel erg algemeen he...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Leuk hè? Vrouwen.
Als er ook eenmaal iets gebeurd is is er geen mogelijkheid meer om het goed te maken.
Nee, dat zei zij ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:11 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou praat je wel erg algemeen he.....zo zijn we niet allemaal...
than it's her lost..not yours...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat zei zij ook.
Maar de kans om te laten zien dat ik veranderd ben krijg ik niet. Ik was toen zo dus ben ik nog zo.
Dat is wel weer heel erg waar, maar toch kan ik me er aan ergeren. Vooral omdat ik het niet eerlijk van haar vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
than it's her lost..not yours...![]()
sowieso wil je niet met iemand "omgaan" die niet geheel eerlijk is..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel erg waar, maar toch kan ik me er aan ergeren. Vooral omdat ik het niet eerlijk van haar vind.
Echt een stelletje leipo's hier hoor. Kom op zeg. Als iemand niet met de ander meer wil omgaan en dat ook duidelijk maakt is daar niets oneerlijks aan. Dat is juist eerlijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef heavenstar het volgende:
[..]
sowieso wil je niet met iemand "omgaan" die niet geheel eerlijk is....het is gewoon graag of niet...toch?
hum...ik zeg ook niet da het niet eerlijk is als de ene niet met de ander om wilt gaan. RZ begrijpt heel goed wat ik bedoel (PM)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt een stelletje leipo's hier hoor. Kom op zeg. Als iemand niet met de ander meer wil omgaan en dat ook duidelijk maakt is daar niets oneerlijks aan. Dat is juist eerlijk!
Verder moet RZ gewoon eens stoppen met dat gejank. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde. En iedereen heeft t recht om zelf te bepalen of je nog met iemand wilt omgaan...
Kortom: Je was chago omdat je nieuwe 'vlam' zoende met haar ex en dat reageerde je even af op je eigen ex en je vriend Y.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef Rossdale het volgende:
blabla
very true, maar verliefde mensen hebben nou eenmaal sterk de neiging om te denken "hij/zij moet doen wat IK zo graag wil dat ze doet", om hun verliefde onzekerheid weg te nemen, en hoewel dit natuurlijk verre van de handigste manier is om te denken is het óók iets heel menselijks denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:13 schreef JoeyT het volgende:
En iedereen heeft t recht om zelf te bepalen of je nog met iemand wilt omgaan...
Drank is inderdaad een heel goed excuus om iemand aders even stevig op de bek te zoenen. Stel dat het met haar wat wordt dan moet je dus vrezen voor elke keer dat ze een pallet wijn achterover slaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Het ligt wel wat moeilijker dan wat je alleen op kunt maken uit gisteren, ze heeft namelijk met x gebroken mede dankzij haar gevoelens mij. En het was ook niet hartstochtelijk zoenen met tong ofzo, het viel best mee. Alleen het zien was nog steeds niet fijn. En sowieso hadden we gisteren ook allemaalwel redelijk veel alcohol achter de kiezen dusja.
Nee, die zoek ik ook al jaren.quote:Maarja ik vraag me idd ook af wat ik met haar moet. Heeft iemand dat ene knopje al kunnen vinden waarmee je alle gevoelens voor iemand uit kan schakelen?
Je zoekt excusesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Het ligt wel wat moeilijker dan wat je alleen op kunt maken uit gisteren, ze heeft namelijk met x gebroken mede dankzij haar gevoelens mij. En het was ook niet hartstochtelijk zoenen met tong ofzo, het viel best mee. Alleen het zien was nog steeds niet fijn. En sowieso hadden we gisteren ook allemaalwel redelijk veel alcohol achter de kiezen dusja.
Maarja ik vraag me idd ook af wat ik met haar moet. Heeft iemand dat ene knopje al kunnen vinden waarmee je alle gevoelens voor iemand uit kan schakelen?
En nee Tegan dat was eigenlijk niet echt het ergste van de avond, dat kon ik op zich nog wel hebben. God wat ben ik een slapjanus eigenlijkNee dat met mijn ex was wel erger moet ik eerlijk zeggen. Mijn gevoelens voor haar zijn van verliefd, naar goede vrienden, naar gevoelloos, naar afschuw gegaan.
Edit: Priester, ik heb zo goed als het identieke meegemaakt begin november. Ik wens je veel sterkte tot begin april, ik weet hoe die situatie loopt. Heel raar, apart, soms fijn en soms ongelofelijk klote.
Ik ben van half 83
erg misplaatst idd...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:09 schreef de_priester het volgende:
trouwes,,,, alleen mannen hier of zo?
ik heb zelf echt zo'n misschien misplaatst beeld van vrouwen /meisjes die weer single zijn en dan eigenlijk met de eerste de beste man in een discotheek die ze enigszins leuk vinden staan bekken. Andersom werkt dat niet echt zo denk ik, aangezien de meeste zatte mannen in zo'n toch wel 'toehappen'. Ik her opt moment zelfs echt totaal geen behoefte aan. (wel bepaalde andere hormonale fustraties af en toe)
Ja want jongens willen absoluut niet elk lekker wijf dat ze tegenkomen neuken....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:03 schreef de_priester het volgende:
nou, het was nogal verkeerd getypt net bedoel ik. De algemene indruk die ik heb is echter wel een beetje in die richting hoor. Ook omdat een aantal meiden dat zelf zo zeiden.
"gaan we met de meiden even stappen en als we dan zin hebben om te zoenen is dat helemaal niet moeilijk als meisje hoor."
en dan vang je wel eens verhalen op van wedstrijdjes onderling e.d. al doet me dat behoorlijk aan 16 jarigen denken ipv 22-24 jr dat ze zijn.
ik niet iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want jongens willen absoluut niet elk lekker wijf dat ze tegenkomen neuken....
ja dat hadden we al gemerkt...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:59 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik niet iig.
maar wilde niemand beledigen oid. Kben ook een beetje zwartgallig opt moment. sry.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op dan!
http://youtube.com/watch?v=ADFo7RAJguE
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Ja want jongens willen absoluut niet elk lekker wijf dat ze tegenkomen neuken....
Ach, vrouwen hebben dat net zo goed. Vanmiddag/vanavond kwam ik een oude bekende tegen in de supermarkt en hebben we een hele tijd staan praten en ik dacht echt: met jou wil ik binnenkort afspreken en je dan helemaal te pletter zoenen en 's avonds bij je in bed kruipen (enkel dat). En hij nog zeggen: "is vast geen toeval dat we elkaar hier tegenkomen"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
Nu ben je wel heel erg aan het generaliseren he.
Soms is een bj ook voldoende voor een avond hoor.
bij wijze van bedoel ik dan he.
Ow ja.. en wat jij hier zegt over gedachtenverandering, idd, mee eensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
Om zo te denken als jij hier zegt, moet je vaak een behoorlijk gedachtenverandering accepteren; dat is iets wat je moet leren, weet ik uit ervaring. Omdat het wat tegennatuurlijk aandoet, denk ik.
Ok als je echt dronken bent en hm niet hard krijgt dan moet dat idd wel...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
Nu ben je wel heel erg aan het generaliseren he.
Soms is een bj ook voldoende voor een avond hoor.
bij wijze van bedoel ik dan he.
Ik ben het helemaal met je eens. Geil stukje van jequote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef MNR het volgende:
Ach, vrouwen hebben dat net zo goed. Vanmiddag/vanavond kwam ik een oude bekende tegen in de supermarkt en hebben we een hele tijd staan praten en ik dacht echt: met jou wil ik binnenkort afspreken en je dan helemaal te pletter zoenen en 's avonds bij je in bed kruipen (enkel dat).
En vanavond zat ik nog met mijn ex op de bank (we wonen in hetzelfde complex) en keek ik nog naar hem en dacht: OMG, seks nu met hem zou echt lekker zijn
Heb maandag een leuke date waar ik ook zin in heb. Ben een mens en blijf me wel bewust van wat er speelt: lust. En zodra je daar meer in leert, ben je ook meer blij met jezelf.
Of zoals ik denk: Dat is in ieder geval de richtlijn die ik hanteer. Zodra je eenmaal de grens overgaat, maak je het voor jezelf reuze aantrekkelijk
(dit had ik natuurlijk allemaal een stuk genuanceerder op kunnen schrijven, maar laat ik daar vanavond nu even een keer geen zin in hebben)
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Geil stukje van je
Hehe.. even die hamvraag jaquote:Op zondag 16 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wie is er van zijn single status af na dit weekend?
goedemorgen...quote:Op zondag 16 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Was een grapje. Moet lekker doen wat jezelf t beste lijkt. Ik ga ook al jaren met dezelfde dus zoveel heb ik niet te zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:31 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb wel heel hard moeten lachen om je verbasteringen. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet. Will find that out on Monday. Wat ik wel zeker weet: als het wel puur om de lust ging, had ik niet met hem afgesproken (om de hele simpele reden dat ik eerst iemand wil kunnen vertrouwen).
En ik benijd je om je onbevangenheid daarin, maar dat gaat niet voor mij op.
ook goeiemorgenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
goedemorgen.....het weekend is nog niet helemaal afgelopen he..
![]()
Lieve schat, daar ben ik al hard mee bezig. Maar wilde je dan zeggenm dat het niet zo is? Vrouwen krijgen op die sites echt heel veel berichtjes dus dan gaan ze nou eenmaal shiften op uiterlijk. Klaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo over de top dat het weer grappig is
@RZ; bij jou heb ik het idee dat ik tegen een muur praat (en dat bedoel ik niet kwaad, maar wil ik aan je teruggeven). Meen te proeven (door oa je uitspraak over dat vrouwen op bijv. datingsites enkel kiezen voor Brad Pitt) dat je onzeker bent over jezelf. Waarom pak je de oorzaak niet aan? Anders loop je toch keer op keer tegen dezelfde muur aan?
En als je nog niet toe bent aan het aanpakken van de oorzaak, verwacht dan ook van jezelf dat de externe situatie niet zal veranderen. Anders komen de ezel en de steen elkaar wel heel vaak tegenZonder gein.. wanneer je beter in kunt schatten wat er speelt, oordeel je al veel minder hard naar jezelf en naar vrouwen toe. Het zal je leven een stuk aangenamer kunnen maken.
Dan heb ik nog tot morgenavond.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
goedemorgen.....het weekend is nog niet helemaal afgelopen he..
![]()
`die is geband op 't forum.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.. even die hamvraag ja
Btw, heb D_A al een tijdje hier niet meer gezien, valt me nu in 1x op.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Dat klinkt interessant, vertelquote:Op maandag 17 maart 2008 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb weer niet mijn slimste acties uitgehaald gister. Hoop dat ik het een sisser kan laten aflopen
![]()
Iets minder drinken voortaan.
Nope, nog steeds niet. Ik besef me ineens dat ik sinds ik niet meer zomaar neuk om te neuken, ik heb nu alleen nog maar mensen achter me aan die echt wel gevoelens hebben voor mij, maar ik kan ze niet beantwoorden. ik heb geen zin om iemand in de waan te laten, gevolg is dat ik nogal hard en bot uit de hoek kom de laatste tijd tegenover sommige mensen. Ook niet zo lief natuurlijk, maar ik kan dat desperate gedrag gewoon niet verdragen, het is zoooo irritant als iemand zo obvious interesse heeft en het enige dat je denkt is hoe je er weer af moet komen. Het ergste is het wel als iemand je helemaal gaat lopen uitpluizen en als je dan iets zegt dat hij ineens zegt van, ja, dat zag ik op je hyve.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
quote:
Haha! Nee, ik ga wel, dat is het niet.. maar ik voel me gewoon echt niet op mijn gemak..quote:
Gekke muts, jij hebt ook niets beters te doen he?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil wel meer details. Ik zal ze in meerkeuze vorm aanbieden. Als het juiste antwoord er niet bij staat, dan het antwoord die het beste in de buurt ligt kiezen.
1. Wat zijn de relaties van de vrouwen tot elkaar?
a. Zijn vriendinnen van elkaar
b. Zussen
c. Moeder en dochter
d. Oma, mama
2. Hoeveel tijd zat er tussen de twee?
a. Minder dan een uur
b. Meer dan 2 uur
c. Een raampje verder
3. Waren er speeltjes van toepassing?
a. Geen
b. Dildo's voor hem en haar
c. Ezel
4. Hoe dronken was jij/waren zij?
a. minder dan 5 pils
b. minder dan 10 pils
c. Kratje breezers
5. Aan hoeveel mensen heb je het vandaag verteld
a. Ik vertel alles aan papa
b. Alleen jullie mijn lieve fok! vriendjes![]()
c. Geschreven in dagboek
Ik hoop dat je snel antwoord geef. Groetjes
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil wel meer details. Ik zal ze in meerkeuze vorm aanbieden. Als het juiste antwoord er niet bij staat, dan het antwoord die het beste in de buurt ligt kiezen.
b. Zussen
c. Moeder en dochter
d. Oma, mama
a. Minder dan een uur
b. Meer dan 2 uur
c. Een raampje verder
a. Geen
c. Ezel
a. minder dan 5 pils
b. minder dan 10 pils
c. Kratje breezers
c. Geschreven in dagboek
*checkt FBquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Liquidootje het volgende:
b. Zussen
c. Moeder en dochter
d. Oma, mama
a. Minder dan een uur
b. Meer dan 2 uur
c. Een raampje verder
a. Geen
c. Ezel
a. minder dan 5 pils
b. minder dan 10 pils
c. Kratje breezers
c. Geschreven in dagboek
en hoe komt dat dan? teveel doemscenario's? teveel "wie weet" en "wat nou als" ?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:49 schreef MNR het volgende:
Haha! Nee, ik ga wel, dat is het niet.. maar ik voel me gewoon echt niet op mijn gemak..
Idd scenario's.. Ik ga ook wel en het ergste wat er kan gebeuren is dat ik afstandelijk word en het absoluut niet gezellig word.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
en hoe komt dat dan? teveel doemscenario's? teveel "wie weet" en "wat nou als" ?
gewoon gaan, laat je verrassen, wat is nou het ergste wat kan gebeuren!
Onthoud een paar dingen:quote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Idd scenario's.. Ik ga ook wel en het ergste wat er kan gebeuren is dat ik afstandelijk word en het absoluut niet gezellig word.
Thanks voor je reactie
Hoe is het met jou en die dame van laatst afgelopen? Je schreef opeens dat er ontwikkelingen waren, maar heb daar later niets meer over gehoord.
watch out for the self-fullfilling prophecies!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef MNR het volgende:
Idd scenario's.. Ik ga ook wel en het ergste wat er kan gebeuren is dat ik afstandelijk word en het absoluut niet gezellig word.
Dat zou ik even terug moeten zoeken, maar weet wel zeker dat jij het wasquote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef Garisson72 het volgende:wanneer schreef ik dat? ik kan het me niet meer herinneren...
Hoe dan ook, in de afgelopen maand 2 dates gehad die beiden heel leuk waren, maar niets meer dan dat. Dus hierzo is het status quo!
psst Amigo? da's iig een goeie, dan heb je dát alvast voor elkaar!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef MNR het volgende:
Als ik eenmaal aan tafel zit bij de Mexicaan
Herkenbaar!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet. Ik besef me ineens dat ik sinds ik niet meer zomaar neuk om te neuken, ik heb nu alleen nog maar mensen achter me aan die echt wel gevoelens hebben voor mij, maar ik kan ze niet beantwoorden. ik heb geen zin om iemand in de waan te laten, gevolg is dat ik nogal hard en bot uit de hoek kom de laatste tijd tegenover sommige mensen. Ook niet zo lief natuurlijk, maar ik kan dat desperate gedrag gewoon niet verdragen, het is zoooo irritant als iemand zo obvious interesse heeft en het enige dat je denkt is hoe je er weer af moet komen. Het ergste is het wel als iemand je helemaal gaat lopen uitpluizen en als je dan iets zegt dat hij ineens zegt van, ja, dat zag ik op je hyve._! Of van die mensen die zich afvragen wat er mis is met mij omdat ik niet op ze val of zo. Hallo, er is NIETS mis met mij, alsof het raar is dat een klik van 2 kanten moet komen.
Dus ben ik eindelijk niet meer bezig met jongens, achtervolgt het me nog net zo hard. Maar er is goed nieuws, ik heb de rest van mijn leven wel weer helemaal op orde.
Ik geloof helemaal niet in internetdaten..quote:Op maandag 17 maart 2008 22:20 schreef de_priester het volgende:
misschien dyna, is het zo dat vrouwen selectief zijn op zon site als ze al zelf actief zoeken daar, en mannen gewoon bij elk lekker koppie een reactie zetten?
ik denk dat het komt doordat mannen het idee hebben dat vrouwen die op zo'n site ingeschreven zijn echt wanhopig zijn...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef dyna18 het volgende:
Nog even feedback op mijn probeersel door te kijken wat er zoal voor reacties op een vrouwenaccount binnen komen bij RP.
In 1 dag heeft zij 32 berichten en 88 hartjes gekregen....![]()
De moet zakt me nu al in de schoenen om als man via internetdating contact te leggen. Elke vrouw wordt gewoon overstelpt door hordes mannen daar.
hoezo, ' het idee hebben' ?? dat IS toch ook zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:27 schreef heavenstar het volgende:
ik denk dat het komt doordat mannen het idee hebben dat vrouwen die op zo'n site ingeschreven zijn echt wanhopig zijn...
als dat zo is dan zijn de mannen ook wanhopig....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hoeze, ' het idee hebben' ?? dat IS toch ook zo?![]()
Daarom móet je als man ook wel reageren, to save the damsel in distress...
welnéééé joh...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:39 schreef heavenstar het volgende:
als dat zo is dan zijn de mannen ook wanhopig....
Ligt er nog wel aan hoe je er uit ziet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:43 schreef heavenstar het volgende:
om ons geliefd te voelen hoeven we eigenlijk maar even naar de kroeg en flirten...werkt meestal wel..![]()
Dan ga je toch naar een kroeg waar je wel mooier bent dan gemiddeldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er nog wel aan hoe je er uit ziet hoorLukt volgens mij lang niet bij alle meiden.
Haha, goed advies van je Gari, daar zijn we idd geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 17:07 schreef Garisson72 het volgende:
psst Amigo? da's iig een goeie, dan heb je dát alvast voor elkaar!
Maar hoezo gaan al die collega's er omheen zwerven? gaan die allemaal mee met jullie date?
Haha, mnr'tjequote:Op maandag 17 maart 2008 17:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik gok op el popo!
Veel plezier mnr'tje
mee eens...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er nog wel aan hoe je er uit ziet hoorLukt volgens mij lang niet bij alle meiden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een kroeg waar je wel mooier bent dan gemiddeld
Je moet er wat voor over hebben toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...ja eerst alle kroegen ff naar binnen, rond kijken, evalueren en dan pas beslissen of het wel zo is en dus de moeiete waard....
![]()
quote:Tsssk, dat is geen vraag om aan een dame te stellen!
En als u geen idee heeft welke gedachten er spelen, bent u wellicht niet de persoon die ik verwacht had
Kus, ongeredderde aanbidster
quote:Welke gedachten spelen er dan in u?
Kus
quote:x,
Je geeft wel stof tot nadenken!
precies wat ik ook dacht...quote:
sneaky manier om in zijn bed te belanden de date te verlengen, MNR!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef MNR het volgende:
Dus goed.. wij uit eten geweest en om 21.30u reed ik terug naar huis.. maar om 22.15u had ik nog geen mogelijkheid gevonden om richting Den Bosch te rijden (en ik heb echt mijn best gedaan!)... dus toen heb ik uiteindelijk maar gebeld en gevraagd of ik toch niet kon blijven slapen
wild guess: er is nog een ex in beeld, of een andere vrouw?quote:En hij heeft me gisteren ook iets in vertrouwen verteld waarvan ik nogal schrok.. dus dat heb ik toch goed ingeschat. Hoe dan ook, ik neem het mee in mijn achterhoofd en zie wel. Ben zelf ook geen onbeschreven blad
oh ja, enorm... totdat ze neuken 'poepen' gaan noemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Misschien doet ze juist wel zo geheimzinnig OMDAT ze niet vrijgezel is. Dat stof tot nadenken enzo ook...
En ik weet niet, belgische meiden hebben gewoon iets liefs, schattigs en sensueels.
Alleen waar slaat die laatste reactie dan op?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Misschien doet ze juist wel zo geheimzinnig OMDAT ze niet vrijgezel is. Dat stof tot nadenken enzo ook...
En ik weet niet, belgische meiden hebben gewoon iets liefs, schattigs en sensueels.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oh ja, enorm... totdat ze neuken 'poepen' gaan noemen.
Ze probeert je te laten merken dat ze je leuk vind, maar op zo'n manier dat het niet te overduidelijk is omdat ze nog in een relatie zit? En misschien heeft ze het idee dat jij haar ook leuk vind en is ze verontwaardigd dat je haar signalen niet oppikt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen waar slaat die laatste reactie dan op?
Maar dat onderste heb je wel gelijk in
Garisson,
Welke signalen???? Ben niet volledig blind dacht ik. Zie geen stille hints in mijn omgeving mijn kant op. Kunnen vrouwen niet gewoon eens wat duidelijker zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze probeert je te laten merken dat ze je leuk vind, maar op zo'n manier dat het niet te overduidelijk is omdat ze nog in een relatie zit? En misschien heeft ze het idee dat jij haar ook leuk vind en is ze verontwaardigd dat je haar signalen niet oppikt?
ofzo...
Het kan natuurlijk ook dat ze zich heeft vergist in het e-mail adresquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welke signalen???? Ben niet volledig blind dacht ik. Zie geen stille hints in mijn omgeving mijn kant op. Kunnen vrouwen niet gewoon eens wat duidelijker zijn?
vrouwen zijn wel duidelijk alleen jullie mannen zijn soms te blind om die signalen op te pikken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat ze zich heeft vergist in het e-mail adres![]()
Maar idd vrouwen en duidelijkheid
Haha, ik teken geen bezwaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
sneaky manier om in zijn bed te belanden de date te verlengen, MNR!
Nee schat, dat is het nietquote:wild guess: er is nog een ex in beeld, of een andere vrouw?
jij hebt het hier over die wereldvermaarde, niets aan de verbeelding overlatende subtiele vrouwelijke duidelijkheid?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef heavenstar het volgende:
kijk dat is nu het verschil tussen "vrouwelijke duidelijkheid" en "mannelijke duidelijkheid"...vrouwen houden meer van subtiel...mannen meer "to the point"...![]()
quote:
Ja.. nee, ik wilde alleen maar aangeven dat ik gisteren benauwd werd omdat ik iets niet vertrouwde.. en daarom terughoudend werd en nu heb ontdekt waar dat mee te maken had. En dat ik het niet vertel, is een stuk integerheid.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat nieuw in het Singles topic ofzo, om een beetje vaag-veelbetekenend-mysterieus te gaan doen?
Lijkt me niet want ik heb haar gemaildquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat ze zich heeft vergist in het e-mail adres![]()
Maar idd vrouwen en duidelijkheid
ja die ja...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt het hier over die wereldvermaarde, niets aan de verbeelding overlatende subtiele vrouwelijke duidelijkheid?
En de Belgische mannen zijn ook niet mis. De Belgische vrouwen heb ik minder feeling meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Ha! Ik heb een belgisch paspoortquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef MLI het volgende:
[..]
En de Belgische mannen zijn ook niet mis. De Belgische vrouwen heb ik minder feeling mee.
en waardoor je je af en toe zo lekker onbegrepen kan voelen, ook fijns om in rond te wentelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:30 schreef heavenstar het volgende:
ja die ja.....die voor ons vrouwen maar o zo duidelijk is...
ja maar dat "onbegrepen" gevoel komt ook wleens van pas hoor..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en waardoor je je af en toe zo lekker onbegrepen kan voelen, ook fijns om in rond te wentelen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
is dat nieuw in het Singles topic ofzo, om een beetje vaag-veelbetekenend-mysterieus te gaan doen?
quote:
Klinkt niet echt heel positief, er was dus niet een echte klik?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef MNR het volgende:
Verslag date
Ik ben meer het type dat eerste afstand moet nemen van een situatie om te zien wat er speelt (in het algemeen en bij mezelf). Als ik ergens midden in zit, zie ik het meestal niet zo helder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef knep het volgende:
[..]
Klinkt niet echt heel positief, er was dus niet een echte klik?
Of ben je meer het type waarbij zoiets moet groeien?
Duidelijk, goed te begrijpen, heb die terughoudendheid ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef MNR het volgende:
Gevalletje 'laten bezinken' dus. Dat iets moet groeien, geloof ik niet zo in. De vonk is er, of is er niet (is mijn visie). En pas toen ik die vonk waarnam, ben ik beter gaan kijken
= edit =
En ik kan je wel uitleggen hoe dat voor mij werkt, die vibe, maar het is voor mij zeg maar de 'gouden regel'. Voor nu ga ik slapen. Good night
quote:Hoi x,
Ben je het mysterieuze al een beetje zat? Er lijkt wat irritatie naar voren te komen in je recentere berichten. Is de lol eraf voor jou?
Kus, de aanbidster
quote:Hallo aanbidster,
Door wat drukte op het werk en studie was/ben ik soms niet altijd toe aan het mysterieuze. Zou toch graag eens willen weten wie jij bent.
En als ik echt geirriteerd klonk, sorry daarvoor.
Kus, de gevleide x
Vrouwenquote:Hoi x,
Wat vervelend dat je zoveel stress hebt op je werk en met je studie. Maar mysterie houdt voor mij de spanning erin. Plus ik denk dat het een afknapper is voor je als je mijn identiteit achterhaald...
Kus, de anonieme
Dat laatste berichtje betekent kan een aantal dingen betekenen:quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
the story continues:
[..]
[..]
[..]
Vrouwen![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
the story continues:
[..]
[..]
[..]
Vrouwen![]()
Niks gok ik. En als ze wel wat wil kan ze opbokken. Geen zin in die onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Maar, ik snap het ook niet. Wat wil ze dan van je?
Och arme, heeft het wat te lang geduurd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niks gok ik. En als ze wel wat wil kan ze opbokken. Geen zin in die onzin.
Hij heeft gelijk, dat geheimzinnige gedoe van vrouwen ook altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och arme, heeft het wat te lang geduurd?
Het leven zou zo saai worden als je alleen maar hoefde te vragen "Neuken"?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, dat geheimzinnige gedoe van vrouwen ook altijd.![]()
maybe it's time to move on....quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, dat geheimzinnige gedoe van vrouwen ook altijd.![]()
Wel makkelijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het leven zou zo saai worden als je alleen maar hoefde te vragen "Neuken"?
Of ze vindt het spel leuker dan spelen met je knikkersquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje betekent kan een aantal dingen betekenen:
- Of ze is gruwelijk lelijk
- Of het is een ex
- Of je vrienden zijn je vreselijk aan het naaien.
![]()
makkelijk is niet altijd leuk!quote:
eensch is..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:14 schreef Sweetsun het volgende:
Single zijn is niet zo slecht als je het kan accepteren
moeten ze wel min-of-meer hetzelfde spel spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:52 schreef Litpho het volgende:
Of ze vindt het spel leuker dan spelen met je knikkers.
dat zeggen vrouwen vaker hè, heb ik het idee... moet er een veiligheidsclausule ingebouwd worden of zo, voor als het tegenvalt? "jaaaa maar ik verwachtte ook heus niks, want we gingen alléén maar wat drinken..."quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef heavenstar het volgende:
maar goed, morgen avond heb ik dus een "date". Nou ja, ik denk dat hij het meer als een dat ziet dan ik. Voor mij is het dus alleen een avondje uit, wat drinken en wat praten...heb hem al duidelijk gemaakt dat ik verder GEEN interesse heb, maar ja mannen zijn soms zooooo eigenwijs...
Nou, die opbouw geloof ik nou wel. Bouwkundig ben ik wat dat aangaat niet zo handig dus bij mij stort dat soort dingen altijd als een kaartenhuis in elkaar dus ik zou wel eens blkij zijn met een prefab-woning.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
makkelijk is niet altijd leuk!
Seks is nog veel leuker als de opbouw er naar toe ook erg spannend is, dan is het uiteindelijk echt een ontlading!
Maar, D_H's verhaal, daar zou ik ook het geduld niet voor hebben!
Dat klopt en als je vrienden om je heen hebt gaat het ook beter.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:14 schreef Sweetsun het volgende:
Single zijn is niet zo slecht als je het kan accepteren
sowieso heb ik geen interesse...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moeten ze wel min-of-meer hetzelfde spel spelen
[..]
dat zeggen vrouwen vaker hè, heb ik het idee... moet er een veiligheidsclausule ingebouwd worden of zo, voor als het tegenvalt? "jaaaa maar ik verwachtte ook heus niks, want we gingen alléén maar wat drinken..."
Oh, dat doen ze wel. Ik heb alleen niet de indruk dat D_H betrokken was bij het uitkiezen ervanquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moeten ze wel min-of-meer hetzelfde spel spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |