Oei.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
@ mrbox: OK, OK, als ik echt een leuke jongen tegenkom misschien weer. Hij moet zo leuk zijn dat ik niet eens twijfel.
Ik heb geen idee. Om even op je vorige reactie te reageren, maar geen zin heb om die te quoten.quote:
Date is leuk, mits met de juiste persoonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
@ mrbox: OK, OK, als ik echt een leuke jongen tegenkom misschien weer. Hij moet zo leuk zijn dat ik niet eens twijfel.
eerlijk gezegd dacht ik meteen dat hij op ons doelde..dus ja...zal me niet verbasen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Om even op je vorige reactie te reageren, maar geen zin heb om die te quoten.
Maar wat denk je, zal Liquidootje ons als match zien?
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Date is leuk, mits met de juiste persoon
True true, maar als het niet leuk gaat dan is het de kunst van kort houden en eerlijk zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...
Nou, daten dan maar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het probleem is dus dat je dat niet altijd zeker weet vantevoren...
ow ja!!..ruzie...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:35 schreef Den_Haag het volgende:
Open van geest zijn. Gewoon proberen
(en ik denk dat wij bedoelt werden ivm de ruzie)
ik heb net een paar dagen geleden hard geroepen dat ik geen tijd had voor een relatie..quote:
Iets met mening A, mening B enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb net een paar dagen geleden hard geroepen dat ik geen tijd had voor een relatie..
ja nee ..dus niet.....quote:
nee maar serieus..heb het de laatste tijd zo druk met mijn werk en sociaal leven..vind het voor nu ff wel lekker..quote:
Ik kijk wel even vanaf de zijlijn toe.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee maar serieus..heb het de laatste tijd zo druk met mijn werk en sociaal leven..vind het voor nu ff wel lekker....maar ja..zeg nooit nooit he...
![]()
tis wel zo dat wanneer je niet "opzoek" bent, je de leukste mensen tegenkomt he...quote:
Pas op, straks kom je nog terug op je eerdere uitspraak.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis wel zo dat wanneer je niet "opzoek" bent, je de leukste mensen tegenkomt he...
daarom dat "zeg nooit nooit" ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas op, straks kom je nog terug op je eerdere uitspraak.
* dawg gaat weer achter de zijlijn staan
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid, zie ik al.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
daarom dat "zeg nooit nooit" ......en als ik ze tegen kom zal ik ze niet eens opmerken en moet mijn omgeving mij daar op attenderen...
verklaar je ff nader..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid, zie ik al.
ja precies...misschien later..of ik moet HEMquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit? Mening A, mening B (nu niet, misschien later wel)?
Dan zou je hem dus beoordelen op zijn uiterlijk om in te schatten of hij zó zó leuk is?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja precies...misschien later..of ik moet HEM![]()
tegenkomen...
hoe denk jij er over dan...???quote:
zal ik dan nooit ontkennen..quote:
uiterlijk zegt natuurlijk niet alles, maar eerlijk is eerlijk het speelt wel een (grote) rol he...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zou je hem dus beoordelen op zijn uiterlijk om in te schatten of hij zó zó leuk is?![]()
Want om hem beter te leren kennen, zal je toch min of meer met hem moeten afspreken![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:@ TT
Ok, dan maar een tvp'je voor later om op lange tenen te gaan trappen
Niks mis met uit eten gaan. En juist de spanning of je de ander moet zoenen is leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Daten is leuk zolang het geen echte date is. Niet het standaard uit eten gaan, naar de bios en dan naar huis en bij het afscheid zenuwachtig bedenken of je elkaar nu moet zoenen of niet.
Gewoon afspreken om wat leuks te doen, niet naar een restaurant gaan maar samen koken, op de bank hangen en een hoop praten, daarna kijken of je met zijn tweeen thuis blijft of nog even de stad in wilt, afsluiten met een dikke knuffel en aan die knuffel merk je dan wel of een zoen gepast is of niet. Alles gewoon heel relaxt. Die dates zijn wel echt leuk
helemaal eensch is...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Daten is leuk zolang het geen echte date is. Niet het standaard uit eten gaan, naar de bios en dan naar huis en bij het afscheid zenuwachtig bedenken of je elkaar nu moet zoenen of niet.
Gewoon afspreken om wat leuks te doen, niet naar een restaurant gaan maar samen koken, op de bank hangen en een hoop praten, daarna kijken of je met zijn tweeen thuis blijft of nog even de stad in wilt, afsluiten met een dikke knuffel en aan die knuffel merk je dan wel of een zoen gepast is of niet. Alles gewoon heel relaxt. Die dates zijn wel echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |