quote:
En Rockin Park als 't aan mij ligt ook nog

. Gofferrrt

. OMG ik heb mijn tentamen trouwens gehaald; which means dat ik lekker twee dagen naar pinkpop kan

. Het lot heeft beslist!

. Kan niet anders (ik bedoel, heb 5 dagen voor de eerste geleerd en die niet gehaald omdat ik één foutje teveel had.. voor deze had ik dus weinig gedaan, één dag geleerd, en gehaald.)
Whiee~~.
Dus, een vriend van mijn vriendje is pas samen gaan wonen, appartementje. Dus ik bel mijn vriend vandaag zo op: weet je zo of ze nog iets nodig hebben of moet ik een algemeen cadeautje uitzoeken? Ja blabla, en ohja, *andere vriend* heeft ook een huis gekocht: twee onder één kap. Like

zo. Zitten drie broers in zijn vriendengroep, de jongste is als eerst gegaan met zijn meisje (dat appartement), en de middelste heeft nu dus een huis met zijn vriendin gekocht.. en de oudste is 26 en zegt: "ik ga nog lang niet weg thuis"

.
Hmm ik zou ook wel over een jaartje of wat willen gaan kijken voor 'n huisje.. (d'r vanuit gaande dat ik dan nog met dezelfde jongen ben) maarja. M'n vriend moet lekker tot z'n 26ste thuis blijven wonen totdat ik 's klaar ben met m'n studie en ga werken

. Vind ie volgens mij niet erg trouwens. Hij wil eerst nog een nieuwe auto kopen. Mannen

.
Zo, misschien interesseert het jullie geen bal maar ik ben het weer effe kwijt

.