Ik vind die van jou nog steeds briljant, maar ja... dat zullen ze zelf wel niet unaniem bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
Zie ook dit topic, voor alle ideeen.
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Amanda zit te denken aan iets met huisdieren.
Cavia race???????
eerder wie kleed z'n hondje het leukst aan, en dan Nadia, C[s]laire[/s] Selene en Lieke als juryquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind die van jou nog steeds briljant, maar ja... dat zullen ze zelf wel niet unaniem bedenken
Yep, die...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Het nadeeel is dat de achterban dat natuurlijk allang doorgebrieft heeft tegen de tijd van de finale
Zo iets zit ik ook te bedenken..een combinatie van:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk sowieso dat het plan uit een aantal ideeen tesamen moet bestaan.
Smsjes..........oftewel popoll?
Welke miljonair krijgt de meeste brieven?
Wie kan het langst zonder slaap?
Wie knutselt de meeste wasknijpers in elkaar binnen 24 uur?
Wie punnikt de langste punnik binnen 24 uur..........en wie kan er dan nog iets leuks van maken? stemmen!
Soort van BB.........?
Rat race... (was een inkoppertje)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
Dat komt door die applausband die ze gebruiken om het boegeroep te overstemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: "Danny heeft het ook altijd gezegd, het gejuig is altijd veel harder geweest voor mij dan voor Huub. "
Wie is Danny?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: "Danny heeft het ook altijd gezegd, het gejuig is altijd veel harder geweest voor mij dan voor Huub. "
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Hij is vergeten dat het 'gejuich' voor hem meer klonk als een wei vol koeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is vergeten dat het 'gejuich' voor hem meer klonk als een wei vol koeien.
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
1 pistool, 4 kogels, wie overblijft wint.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef Ziet het volgende:
hehehe russisch roulette
ideetje van huub
gewoon dat je hersens zo PAF...
dat is pas tv jongûh
dan mogen ze huub wel ff laten indrinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:31 schreef chufi het volgende:
Of gewoon iedereen 20 shotjes voorzetten en dan kijken wie het langst overblijft. Of wie bv het eerste afvalt... In bevoorbeeld een eindronde week met meerdere soorten challenges
En de cavia ratrace natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo iets zit ik ook te bedenken..een combinatie van:
Exmiljonairs die punten mogen verdelen
tv-kijkers/streamers die punten mogen verdelen
de popipoll van afgelopen maanden er in verwerken
miljonairs die vragen over elkaar moeten beantwoorden
Wat zou Claire dan moeten doen als die in de finale zou zitten. Die heeft dit allemaal niet mee gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:24 schreef schatje het volgende:
Misschien een examen voor miljonairs, al die dingentjes die ze geleerd hebben tijdens workshops (chocoladebonbons maken) en cursussen (spraakles juf Judith). Dat kan ook wel een leuk onderdeel zijn. Als je miljonair wordt moet je je daar wel naar gedragen.
avonne, ik ben van je gaan houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
1 pistool, 4 kogels, wie overblijft wint.
Lijkt me duidelijk.
jezus, wat is de bedoeling van die brief? Veel lullen en en tijd vullen?
Prullebak !!
Sorry hoor maar als ik die naam lees dan hoor ik alleen maar "thuuuisss......thuuuuissss.....thuuuuuisssss' en dan die jankbek van die rat omdat hij een standje van de juf krijgt omdat hij niet genoeg geoefend heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:24 schreef schatje het volgende:
Misschien een examen voor miljonairs, al die dingentjes die ze geleerd hebben tijdens workshops (chocoladebonbons maken) en cursussen (spraakles juf Judith). Dat kan ook wel een leuk onderdeel zijn. Als je miljonair wordt moet je je daar wel naar gedragen.
eigenlijk is er niks waar Bwian niet bij vals speelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef Borga het volgende:
Goed idee van Bwian: Base jumpen en dan wie het laatst zijn parachute open trekt
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk is er niks waar Bwian niet bij vals speelt.
Wedden dat ie dan aan de chute van een ander gaat vasthouden?
Met zijn been, natuurlijk, want zijn handen houdt hij in de nek "kijk, ik doe niks"
Elke dag dus een prive les misschien?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat zou Claire dan moeten doen als die in de finale zou zitten. Die heeft dit allemaal niet mee gemaakt.
nou, sla dat debateren maar meteen overquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
Misschien is een debateerwedstrijd wel leuk?
Met als onderwerpen:
Amanda: Wat zou jij doen met een miljoen.
Claire: Hoe zie je je toekomst over 5 jaar.
Jaap: Wat denk je geleerd te hebben van DGK.
Brian: Welke eigenschap heeft er voor gezorgd dat je de finale hebt gehaald.
Huub: Waarom zou jij moeten winnen.
Het begint met een betoog van 15 minuten pp om de standpunten uit te leggen en daarna moeten ze die standpunten verdedigen tegenover de rest, zonder stemverheffen en schreeuwen maar goed onderbouwd en kritisch, zowel naar jezelf als naar de anderen.
Vervolgens mag iedereen die wil 1 stem uitbrengen voor wie de winnaar moet worden, dan bedoel ik de lookies en de fans, dus van elk telefoonnummer mag er maar 1 keer gestemd worden.
Slimme zet van De Redactie :quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Uh.... ik snap er niet veel van. Unaniem, plan voor eigen finalestrijd indienen?
ik zie hem helemaal hangenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk is er niks waar Bwian niet bij vals speelt.
Wedden dat ie dan aan de chute van een ander gaat vasthouden?
Met zijn been, natuurlijk, want zijn handen houdt hij in de nek "kijk, ik doe niks"
Erg slimquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slimme zet van De Redactie :
- Stel : Het voorstel van de Miljonairs wordt aangenomen. Dan kan er achteraf nooit een discussie ontstaan, dat de winnaar niet eerliojk is bepaald.
- Stel : De bewoners komen niet tot een unaniem voorstel. De Redactie kan dan achteraf altijd iedere keuze voor het eindspel verdedigen met de mededeling 'Ze mochten zelf kiezen, maar kwamen er niet uit'.
Had precies hetzelfde net in gedachten.Had jouw post nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slimme zet van De Redactie :
- Stel : Het voorstel van de Miljonairs wordt aangenomen. Dan kan er achteraf nooit een discussie ontstaan, dat de winnaar niet eerliojk is bepaald.
- Stel : De bewoners komen niet tot een unaniem voorstel. De Redactie kan dan achteraf altijd iedere keuze voor het eindspel verdedigen met de mededeling 'Ze mochten zelf kiezen, maar kwamen er niet uit'.
Ze hadden het stereotype van de miljonair in gedachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:51 schreef Charmian het volgende:
Is er eigenlijk ooit eens een goede definitie gegeven hoe een miljonair eruit moet zien? Zowel in gedrag als in uiterlijk?
Ik bedoel je hebt een type self-made miljonair, maar ook die het in de schoot geworpen is. De kouwe kak miljonair of degenen die met beide benen op de grond zijn blijven staan. De miljonair die miljonair is geworden door bijv. de postcodeloterij. wat voor miljonair had men voor ogen toen ze met dit programma startte? Ooit kregen ze etiquette lessen hoe ze met mes en vork moeten eten, ooit moesten ze zich miljonair-like aankleden als er iets op de plasma komt...dat zie ik dus nu helemaal niet meer. Ik vind het nu meer een soort van flodderfamilie.
JdM en Bill Gates lopen elke dag in driedelig grijs............quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden het stereotype van de miljonair in gedachten.
Net alsof iedere miljonair elke dag in pak rondloopt
Hehe lekker onzinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
JdM en Bill Gates lopen elke dag in driedelig grijs............
Dat was wel waar DGK om begonnen was..."hoeveel ben je bereid op te geven?"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
Iedereen die z'n kop kaal scheert mag door naar de finale!![]()
Hoeveel ben jij bereid op te geven?
Ze hebben er genoeg inkomsten uit gehaald, ik denk dat ze het op een ludieke, danwel knallende manier willen afsluiten, iets waarbij iedereen evenveel kansen moet hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, sla dat debateren maar meteen over
(tenzij Huub weer een vondeling verhaal verteld over de Pasja van Verweggistan)
levert ook niet veel sms-inkomsten op, trouwens
De hele soap is onzinnig geworden.........en ik doe lekker mee!quote:
fantastisch ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was wel waar DGK om begonnen was..."hoeveel ben je bereid op te geven?"
Daar is het veels te laat voor, mocht zoiets doorgezet worden dan wint Huub of Jaapquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Charmian het volgende:
Of een variant van dames in de dop (van del tot dame) maar dan van pauper tot miljonair. Wie beweegt zich uiteindelijk het beste voort in de miljonairskringen. Das wat anders dan een optreden in de plaatselijke disco (denk ik).
Is een idee, maar gaat hem niet worden. Brian en Amanda zouden daar heel slecht uit komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Charmian het volgende:
Of een variant van dames in de dop (van del tot dame) maar dan van pauper tot miljonair. Wie beweegt zich uiteindelijk het beste voort in de miljonairskringen. Das wat anders dan een optreden in de plaatselijke disco (denk ik).
denk clairequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is het veels te laat voor, mocht zoiets doorgezet worden dan wint Huub of Jaap
Das waar, misschien was de samenstelling dan nu ook wat anders geweest en was de rattenfamilie er allang uit geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is het veels te laat voor, mocht zoiets doorgezet worden dan wint Huub of Jaap
Bang voor de ruzie die ze dan gaan krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
B en A zijn bang voor de finale!
Grappig, zie hier de sig van DGK_REDACTIE:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was wel waar DGK om begonnen was..."hoeveel ben je bereid op te geven?"
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Stuur iedere bewoner 1 week voor de finale, met een colectebus het land in. Laat ze allemaal, ieder voor zich een week lang colecteren. Het geld gaat naar een goed doel en de gene die het meest opgehaald heeft, is winnaar.
Goed idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Stuur iedere bewoner 1 week voor de finale, met een colectebus het land in. Laat ze allemaal, ieder voor zich een week lang colecteren. Het geld gaat naar een goed doel en de gene die het meest opgehaald heeft, is winnaar.
Precies!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grappig, zie hier de sig van DGK_REDACTIE:
"Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen..."
Kaal scheren en een week niet praten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grappig, zie hier de sig van DGK_REDACTIE:
"Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |