Ik vind die van jou nog steeds briljant, maar ja... dat zullen ze zelf wel niet unaniem bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
Zie ook dit topic, voor alle ideeen.
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Amanda zit te denken aan iets met huisdieren.
Cavia race???????
eerder wie kleed z'n hondje het leukst aan, en dan Nadia, C[s]laire[/s] Selene en Lieke als juryquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind die van jou nog steeds briljant, maar ja... dat zullen ze zelf wel niet unaniem bedenken
Yep, die...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Het nadeeel is dat de achterban dat natuurlijk allang doorgebrieft heeft tegen de tijd van de finale
Zo iets zit ik ook te bedenken..een combinatie van:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk sowieso dat het plan uit een aantal ideeen tesamen moet bestaan.
Smsjes..........oftewel popoll?
Welke miljonair krijgt de meeste brieven?
Wie kan het langst zonder slaap?
Wie knutselt de meeste wasknijpers in elkaar binnen 24 uur?
Wie punnikt de langste punnik binnen 24 uur..........en wie kan er dan nog iets leuks van maken? stemmen!
Soort van BB.........?
Rat race... (was een inkoppertje)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef mootie het volgende:
Cavia race???????
Dat komt door die applausband die ze gebruiken om het boegeroep te overstemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: "Danny heeft het ook altijd gezegd, het gejuig is altijd veel harder geweest voor mij dan voor Huub. "
Wie is Danny?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: "Danny heeft het ook altijd gezegd, het gejuig is altijd veel harder geweest voor mij dan voor Huub. "
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Hij is vergeten dat het 'gejuich' voor hem meer klonk als een wei vol koeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is vergeten dat het 'gejuich' voor hem meer klonk als een wei vol koeien.
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |