en moet unaniem goedgekeurd wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:42 schreef Ziet het volgende:
1 malige kans;
7 dagen de tijd om eigen finale te bedenken
Ja, dat dus en dan gaan ze het achter in overweging nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Uh.... ik snap er niet veel van. Unaniem, plan voor eigen finalestrijd indienen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, houden zo. Want volgens mij kan je beter praten met de hond van je buurman als dat je post hier. Hier zeggen ze steeds dat je moet reageren op de streams en niet op de man / hond .
welnee, FEBO script de eigen plannen voor de wannabeesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef T-lex het volgende:
FEBO is gewoon clueless...die weten het ook niet meer.
Dus nu mogen de miljonairs zelf ff wat verzinnen...en dan pakken ze daar wat dingetjes uit en klaar...
hij heeft een kopie van de brief gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Ziet het volgende:
wat zit die kutbrian daar te doen???
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef Desii het volgende:
Ze hebben het er ook over om de ontslagronde te vervroegen, zodat ze ervan af zijn....
Dat is nog eens gevangen in luxe!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
Eenzame opsluiting, wie het het langste volhoudt die wint.
Vijf celletjes bouwen, klein luikje om voer naar binnen te schuiven.
Geen ramen, geen menselijk contact.
En constante live streams op iedere cel, zodat wij kunnen zien hoe ze na twee dagen helemaal doorflippen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:52 schreef Desii het volgende:
[..]
hij heeft een kopie van de brief gemaakt.
Ik heb ff opgelet of hij niet aan de pc zat van 100%NL, maar het zag er allemaal clean uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe nonsens weer.
En dan wordt er unaniem besloten dat het een twee tegen twee strijd wordt, waarbij zowel fysieke kracht als intelligentie vereist zijn.
Dat vindt achter zó leuk bedacht dat ze het plan gaan uitvoeren en dan moet Huub kickboksen tegen Brian en Jaap een wedstrijd visageren doen met Amanda.
ik ook!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nog eens gevangen in luxe!
Ik stem voor!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Leuk! Die nemen ze vast in overweging!
Denk het ook niet. In ieder geval niet 100%NL vrijwillig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
De kans is natuurlijk vrij klein dat ze unaniem tot eenzelfde eindspel komen... ze kennen elkaar inmiddels goed genoeg om te weten waar ze zelf goed in zijn, en vooral waar de ander goed in is, dus dat wordt m niet.
Wanneer schrijven jullie die zwerver er eens uit?quote:
+ 100quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wanneer schrijven jullie die zwerver er eens uit?
Geef hem een huis, psychische begeleiding, en moven!!
Begeleid wonen is ook wel een idee trouwens.
Maar door het constante brainstormen hoeft de FEBO zelf niet na te denken..en pikken ze gewoon het beste uit elk idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
De kans is natuurlijk vrij klein dat ze unaniem tot eenzelfde eindspel komen... ze kennen elkaar inmiddels goed genoeg om te weten waar ze zelf goed in zijn, en vooral waar de ander goed in is, dus dat wordt m niet.
ik heb nog zo'n schrijfblok, met hanepoten, zodat alleen ik het kan lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Jonguh! Copy paste is helemaal van nu!
Denk sowieso dat het plan uit een aantal ideeen tesamen moet bestaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
Zie ook dit topic, voor alle ideeen.
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Hij heeft het over zo'n ouderwets papieren ding.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon copy&pasten op een notepadje hoor.
Wel versnipperen hè? Ik vertrouw die Brian voor geen meter want die ontcijfert alles en plakt ook alles.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n schrijfblok, met hanepoten, zodat alleen ik het kan lezen
Ja daaaaaaaaag, dat heeft Brian zo te pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon copy&pasten op een notepadje hoor.
Zie!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag, dat heeft Brian zo te pakken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag, dat heeft Brian zo te pakken.
Zoiets had ik vroeger op de VU ook , toen er nog geen computers bestondenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het over zo'n ouderwets papieren ding.
Weet je wel, wat je ook nog in oude films ziet.
[ afbeelding ]
En schrijven met een balpen, zo'n lang dun ding die je tussen je vingers houdt
Maar schrijven is ook link hoor...... dan kopieert Amanda je kladje, legt het origineel netjes terug en versnippert de kopie voor de tv beelden, en spendeert dan 3 uur aan het aan elkaar plakken van 20 flardjes.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n schrijfblok, met hanepoten, zodat alleen ik het kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |